Балабақшасының жазғы
сауықтыруға арнаған іс-шара
жоспары.
№
|
Мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
1
|
Балалар күніне арналған
ертеңгілік ойын-сауық «Біз баққытты
өренбіз»
|
Маусым
|
Музыка
жетекшісі
|
2
|
ЖЖЕ ертегі көрінісі ересектер
тобы «Көше қиылысы»
|
Тәрбиешілер
|
3
|
ортаңғы топтардағы қуыршақ
театры «Маша мен аю »
|
Тәрбиешілер
|
4
|
«Біз күн артынан еріп келеміз»
спорт мерекесі кіші топтар
|
Тәрбиешілер
|
5
|
«Цирк келді»
концерті
|
Муз.жетекші,
тәрбиешілер
|
ШІЛДЕ
№
|
Мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
1
|
«Шалқан» ертегісі желісімен
сахналық қойылым
Ересек
топ
|
Шілде
|
Музыка жетекші,
тәрбиешілер
|
2
|
«Орманға саяхат» спорт
мерекесі
Ортаңғы
топ
|
3
|
«Таңбалар еліне
саяхат»
ІІ –кіші топ
ЖЖЕ
|
4
|
IІ-кіші топ топтарда Сахналық
қойылымдар.
|
ТАМЫЗ
№
|
Мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
1
|
Ортаңғы топтардағы экологиялық
викторина «Бұл қалада болып еді»
|
Тамыз
|
Әдіскер,
тәрбиешілер
|
2
|
Бормен тас жолға сурет салу
байқауы «Мен суретшімін»
|
|
|
4
|
Ересек топ ЖЖЕ
«Бағдаршам!»
|
5
|
Кіші топтардағы өрт
қауіпсіздігіне арналған ойын-сауық «Отпен
ойнама!»
|
6
|
Кіші топтардағы спорт мерекесі
«Біз -күштіміз»
|
балабақшасының
педагог-психолог маманның жылдық
жоспары.
Психолог қызметінің негізгі
бағыттары
Балаларлың психофизиологиялық
денсаулығын және жеке тұлғаның дамуын есепке алып, әр баланың
психологиялық және эмоционалдық саулығына оңтайлы жағдай жасау.
Тәрбиеленушілердің жан саулығын сақтауына жәнеолардың кәсіби
жетістікке жетуіне мүмкіндік жасау, педагогтардыі шығармашылықпен
ойлауын дамыту.
Педагогтардың және ата-
аналардың қарым қатынастарын жақсарту.
Психологиялық педагогикалық
біліктілік дағдысын қалыптастыру.
Жоспарланған
нәтижелер:
-
Мүмкін болатын тежелу
кедергілерді болдырмау, яғни бала дамуындағы табиғи механизмдерді
сақтау.
-
Жаңа шығармашылық ресурстарды
ұдайы айқындау арқылы балалардың жеке қасиетін
дамыту.
-
Педагогтардың қарым қатынас
жасау біліктілігін психологиялық педагогикалық дағдысын
жетілдіру.
|
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Жаңа оқу жыл басындағы
балалардың алғашқы диагностикасы
|
Қараша,
желтоқсан
|
|
2
|
Ересек топтағы интелектуалдық
дамуы
|
Жыл
бойы
|
|
3
|
Психикалық таным процестер
(сұраныс бойынша )
|
Жыл
бойы
|
|
4
|
Психикалық таным
процестер
|
|
|
5
|
Баланың жеке тұлғалық
ерекшеліктерін зерттеу (өзін өзі бағалауы, талап ету деңгейі, топ
ішіндегі мәртебесі, эмоциялық жағдайы)
|
|
|
-
Түзету дамыту
жұмысы
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Ортаңғы топ балаларының
бейімдеуіне арналған психологиялық сауықтыру іс
шаралары
|
қаңтар
|
2
|
Ойын түріндегі сабақтар қарым
қатынасты дамытуға арналған жаттығулар (кіші, ортаңғы, ересек
топтары бойынша)
|
Жыл
бойы
|
3
|
Мінез құлқы қиын балаларға
арналған психологиялық жаттығу (сұраныс
бойынша)
|
Жыл
бойы
|
-
Педагогтармен
жұмыс
№
|
Жұмыстың мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Педагогикалық кеңеске қатысу.
Тренинг ұйымдастыру
|
№1
|
|
|
№2
|
|
|
№3
|
|
|
№4
|
-
Педагогтарға кеңес
беру.
№
|
Жұмыстың мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Баланы тәрбиелеу кезәндегі
жанұя мен балабақшаның бірлескен жұмысы
|
қаңтар
|
2
|
Дау дамай және оны реттеудің
әдістері
|
қаңтар
|
3
|
Сұраныс бойынша кеңес
беру
|
Жыл
бойы
|
-
Педагогикалық ұжымды
психодиагностикалау
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Педагогикалық ұжымдағы әлеуметтік
жанұя
|
Наурыз
|
2
|
Педагогтарға арналған
әлеуметтік жанұя мен балабақшаның бірлескен
жұмысы
|
сәуір
|
3
|
Қарым-қатынастағы
психологиялық педагогикалық біліктілік: «тәрбиеші бала», «тәрбиеші
ата-ана, »
«бала
бала»
|
сәуір
|
-
Ата-аналармен
жұмыс
№
|
Жұмыстың
мазмұны
|
Мерзімі
|
1
|
Ата-аналармен сауалнама жүргізу
|
Қараша, ақпан, мамыр
|
2
|
Кеңес беру
жұмыстары
|
Жыл
бойы
|
3
|
Ата-аналар жиналыстарында сөз
сөйлеу
|
Тоқсан
сайын
|
Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»
мақаласындағы міндеттерді жүзеге асыру мақсатында «Тәрбие және
білім» бағдарламасының іс-шаралар
жоспары.
№
|
Іс-шара
мазмұны
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
1.
|
Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»
мақаласындағы міндеттерді жүзеге асыру мақсатында «Тәрбие және
білім» бағдарламасының іс-шаралар жоспарын құру
бекіту.
|
Қыркүйек
|
Директор
Әдіскер
|
2.
|
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы
тұрғысынан арнайы сабақтар өткізу.
|
Қазан
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
3.
|
«Туған тілім-тұғырым» тілдер
мерекесіне арналған тақырыптық оқу қызметі
|
Қараша
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
4.
|
Балабақша топтарында «Рухани
жаңғыру» бағдарламасының логотипінің орнатылуы және арнайы бұрыштар
ұйымдастыру
|
Уақытында
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
5.
|
1 желтоқсан ҚР Тұңғыш
Президенті күні аясында іс-шаралар өткізу.
16 желтоқсан –Тәуелсіздік күні
мерекесіне орай іс-шаралар
|
Желтоқсан
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
6
|
Балабақшада ұлттық сананы
жаңғырту бағытында қалалық білім беру бөлімінің жоспарына сай
семинар өткізу.
|
Ақпан
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
7
|
1.Қалалық саябаққа
серуен
2. Балабақша ауласында
сенбіліктер өткізу.
3. 1-9 мамыр күндері
мерекесіне орай іс шаралар.
|
Наурыз
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
8
|
Дүние жүзілік балалар күніне
арналған ертегілер қойылымы.
|
Маусым
|
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
Өзін – өзі тану пәні бойынша жылдық жұмыс жоспары
2019 – 2020 оқу
жылы
Өзін - өзі тану пәнінің әдістеме
бірлестігі
Мақсаттары:
• өзінің өмірлік айқындамасын анықтау;
• түрлі мәселелерді адамгершілік қағидаларға сәйкес сындарлы түрде
шешу;
• өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым - қатынас
жасау;
• адамдарға көмек көрсету, туыстарына және жақындарына мейірімді,
қамқор болу;
• өзімен - өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс -
әрекеттерінде шынайы болу;
• жасампаздық пен белсенділік, азаматтылық және елжандылық
таныту;
• өз ойын, сөзі мен ісін адамгершілік тұрғысынан таңдауға дайын
болу және оған жауапты болу;
• қоғамға қызмет ету дағдысын іс жүзінде
дамыту.
Міндеттер:
♦ Тәрбиеленушілердің өз - өзіне адамдарға және қоршаған ортаға
деген құндылық қарым - қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген
сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу;
♦ өзін таныту арқылы өзгелерді, әлемді және адамзатты танып - білу,
өзінің өмірдегі орнын түсіну, өзін жақсы көру арқылы өзгелерге
жақсылық жасау, олардың бойындағы жақсы көру сезімін құрметтеу;
♦ өзін дәріптеу, өзіне сену, өз ойы, сөзі және іс - әрекеті үшін
жауапкершілік сезімдерін дарыту;
♦ адам мен ішкі және сыртқы ортаны өзара байланыстығын, оның
табиғатпен біртұтастығын, тән және жан саулығының бір - бірімен
тығыз байланыстылығын түсіну, салауатты өмір сүрудың негізі ретінде
өзінің дене және психикалық күйін реттеу қабілеттіктерін
арттыру;
♦ әлеуметтік айқындамалар мен рөлдердің көп қырлылығы тұрғысынан
өзінің әрекеттері мен мінез - құлықтарын реттеуде терең ойланып,
сезіне білу қабілеттіліктерін дамыту;
♦ белгілі бір мағынадағы ақпараттардағы жинау және оған талдау
жасау үшін өзінің білімін, білігін және дағдысын қолдана білу;
жағдаятты бағалау; жалпы адамзаттық және этно - мәдени
құндылықтарға қайшы келмейтін жеке шешім қабылдау үшін өзінің
көзқарасын білдіру қабілеттіліктерін дамыту;
♦ күнделікті өмірді нақты мәселелерді шешуде жасампаздық
белсенділік таныту; адамгершілік нормаларына сәйкес алға қойылған
міндеттерді сындарлы шешу үшін ұжымда бірлесе еңбек ету және
топпен, ұжыммен жұмыс істеу іскерлігін
дамыту
«Әлжан Агро» ЖШС балабақшасының Қамқоршылық
кеңесінің
2018-2019 оқу жылына арналған жұмыс
жоспары
№
|
Мазмұны
|
Уақыты
|
Жауапты
|
1
|
Балабақшада
«Қамқоршылық кеңес» құру
|
Қыркүйек
|
Балабақша
әкімшілігі
|
2
|
Кеңестің құрамының
мүшелерінің атқаратын қызметтерін
белгілеу
|
Қыркүйек
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
3
|
2017-2018 оқу жылына
арналған жұмыс жоспарын бекіту
|
Қыркүйек
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
4
|
Балалардың әлеуметтік
картасын жасақтау
|
Қыркүйек
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
5
|
Тәрбиеленушілерге
берілетін тамақ түрлілігі, оның нормасын, пісірілуін және балаларға
тарату жәйіне бақылау жүргізу.
|
Үнемі
бақылау
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
6
|
Қамқоршылық кеңесінің
кезекті отырыстарын өткізу
|
Қыркүйек
Қараша
Қаңтар
Сәуір
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
7
|
Қамқорлық акциясын
өткізу
|
Қазан
Қаңтар
|
Балабақша
ұжымы
Кеңес
мүшелері
|
8
|
Балалардың саббаққа
қатысуын бақылау
|
Үнемі
|
Балабақша
директоры
Әдіскер
|
9
|
«Ашық есік» күнін
ұйымдастыру
|
Сәуір
|
Балабақша директоры
Әдіскер
Медбике
Тәрбиешілер
|
10
|
«Сенім» телефоны
және Сенім жәшігі жұмысын
ұйымдастыру.
|
Жыл
бойында
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
11
|
Жетім және ата-аналар
қамқорлығынсыз қалған балалардың қамқоршыларымен
«Балаларға
жылу сыйлайық » дөңгелек үстел.
|
Қазан
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
12
|
Мерекелік шаралар
ұйымдастыру
|
Желтоқсан
|
Директор
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
13
|
«Бірлесіп ағаш
отырғызайық!» акциясын ұйымдастыру
|
Наурыз
|
Директор
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
14
|
«8 Наурыз-әйелдер күніне» мерекелік
шаралар
«Жыл басы-Наурыз»
мерекелік шаралар ұйымдастыру
|
Наурыз
|
Директор
Әдіскер
Тәрбиешілер
|
15
|
Аумақты жабдықтау,
көгалдандыру бойынша жұмыс
|
Наурыз
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
16
|
«Ардагерлерді
ардақтайық!» мемелекеттік бағдарламасы аясында «Қарттарым-асыл
қазынам» атты іс шаралар
|
Мамыр
|
Қамқоршылық кеңес,
балабақша әкімшілігі
|
17
|
Көп балалаы
отбасыларына әлеуметтік көмек көрсету «Мектепке жол» қайырымдылық
акциясын ұйымдастыру
|
Мамыр
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
18
|
2018-2019 жыл
қорытындысы. Жылдық есеп беру
|
Мамыр
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
19
|
2019-2020 жылына жұмыс
жоспарын құру
|
Мамыр
|
Балабақша
әкімшілігі
Кеңес
мүшелері
|
20
|
«1 маусым халықаралық
балаларды қорғау күніне» орай жоспарланған іс шаралар
ұйымдастыру
|
Маусым
|
Директор
Әдіскер
Тәрбиешілер
|