Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
122ш
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Асықтар»
әдісі
-
Қандай үйірмелерге
қатысасың?
-
Қалай ойлайсың, үйірмелер не
үшін керек?
-
«Үйірмеден үйірме» өлеңінің
авторы кім? (Әнуарбек
Дүйсенбиев)
-
Өлеңдегі бала барлығы неше
үйірмеге барған? (10)
-
Өлеңдегі баланы қалай
сипаттайтын едің?
Жарайсыңдар!
Балалар, суретте кімдерді
көріп тұрмыз?
-
Ұстаз,аспазшы апай барлығы
қайда жұмыс істейді?
-
Иә, балалар, бүгін біз
мектептегі қамқор жандар туралы
өтеміз
-
Мектепте бізге кімдер
қамқор?
-
Олардың қамқорлығы қалай
сезіледі?
Сабақтың
мақсаты:
Шығармашылық жұмыс
ұсыну;
Мектептегі қамқор жандардың
еңбегі туралы айту;
1 –
тапсырма
«Дәрмен атай» әңгімесін
оқу
-
Мәтін неліктен «Дәрмен атай»
деп аталған? Басқаша қалай атауға
болады?
-
Мәтіннен Дәрмен атайдың сөзін
тауып, дауыстап оқыңдар;
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
«Тілек
ағашы»
Балалар, тілек ағашын
салып,ағашқа мектептегі бізге қамқор жандарға өз тілектеріңді
жазыңдар;
СЕРГІТУ
СӘТІ
3–
тапсырма
Функционалдық сауаттылыққа
арналған тапсырма
Саралау -
диалог
«Планшет
әдісі»
«Әр еңбек маңызды» атты
тақырыпта шағын әңгіме жазу
4 –
тапсырма
«Күн сәулесі»
әдісі
1) Мәтін кейіпкерінің аты кім?
(Дәрмен)
2) Дәрмен атай мектепте кім
болып істейді? (вахташы)
3) Дәрмен атай не себепті
жұмысқа шықпай қалды?
(ауырып)
4) Дәрмен атай қандай соғысқа
қатысқан? (Ұлы Отан)
5) Мәтіннің авторы кім?
(М.Айымбетов)
6) Ата өзін кім деп
атады?(қоңыраушы)
7) Мақалды
жалғастыр
Еңбектің нан тәтті (жалқаудың
жаны тәтті)
8) Еңбек түбі
...
(береке)
Үйге: Мәтінді
оқу;
«Білім шыңы» әдісі арқылы кері
байланыс беріледі
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Сұрақтарға жауап
береді
Суреттер бойынша
әңгімелейді
Сабақ мақсатымен
танысады
Мәтінді
оқиды
Сұрақтарға жауап
береді
Тілек ағашын салып өз
тілектерін жазады
Сергіту сәтіне
қатысады
Шағын әңгіме
жазады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
береді
Үйге тапсырма
алады
|
Алған ұпайларын өзін – өзі
бағалау парағына
жазады
Дескриптор:
Үй тапсырмасы бойынша қойылған
сұрақтарға дұрыс жауап
береді
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Суреттегі мамандық иелері
туралы әңгімелейді – 1
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Әңгімені қатесіз оқиды – 1
балл
Әңгімеге байланысты
сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1
балл
Өз ойларын айтады – 1
балл
Мәтіннен Дәрмен атайдың
сөзін тауып оқиды – 1
б
Жалпы – 4
балл
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Тілек ағашын салады – 1
б
Мектептегі қамқор жандарға өз
тілектерін жазады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Дескриптор:
Шағын әңгіме жазады – 1
б
Қатесіз жазады -1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Тамаша!
|
Интертақта
Слайд
Презентациялық
ойын
Оқулық
Презентациялық
ойын
|