«Мектептегі қауіпсіздік ережелері»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Мектептегі қауіпсіздік ережелері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мектептегі қауіпсіздік ережелері»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып:



Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіз қоғам / «Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ №6

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

22-САБАҚ

5- сыныптар: «Мектептегі қауіпсіздік ережелері»

Сабақтың мақсаты:

Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру.

Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау.

Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Жол белгілері ұғымын және олардың мақсатын түсіндіру.

Жол белгілерінің түрлерін ажырату.

Жол қозғалысы ережелерін сақтаудың маңыздылығын ұғыну.

Қауіпсіздік мақсаты :

Сабақтың мақсаты: мектептегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру.


Қауіпсіздік міндеті :

Сабақтың міндеті:

1. Күнделікті өмір мектепте балаларды қандай қауіптер күтіп тұрғанын айтыңыз.

2. Қауіпті және қауіпсіз жағдайларды талқылау.

3. Жағдаяттарды жылдам басқаруға және ұтымды шешім қабылдауға үйрету.

Дәйексөз

«Өнерлі бала - өрге жүзер»

Құндылық

Жасампаздық және жаңашылдық

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуа


Компьютер








Сабақ басы (10 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

2 САБАҚ. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ»

Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы

1. Кіріспе (2 минут)

Сәлемдесу.

Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

2. Негізгі бөлім (6 минут)

Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру: «Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз.

Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек?

3. Жағдайларды талдау.

1. Асханадағы өзін-өзі ұстау.

2. Үзіліс кезіндегі мінез-құлық.

3. Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық ережесі жайлы өз ойларын білдіреді.



4. Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау.

Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз!



«Есте сақта!»

Өрт күзеті 101

Полиция 102

Жедел жәрдем 103

Төтенше газ қызметі 104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі 112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.


- «111» нөмірі – 24/7 байланыста

- «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111



Пайдалы сілтемелер:



https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_








Ортасы (30 мин)


Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам.

Негізгі элементтері:

  • Заңдардың орындалуы.

  • Құқық қорғау органдарының жұмысы.

  • Жеке және қоғамдық мәдениет деңгейі.

  • Экологиялық тұрақтылық.

  • Төтенше жағдайлардың алдын алу жүйелері.


Тақырыпты түсіндіру.

Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру).

Оқушылардың әрекеті:


Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту.

3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар

1-тапсырма: "Миға шабуыл"


Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет?

Қауіпсіздікке кім жауапты?

Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.


2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"


Мұғалім бір жағдайды сипаттайды:

"Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"


"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?"

Кесте беріледі:

Қауіпсіздік саласы

Проблемалар

Шешу жолдары

Құқықтық қауіпсіздік

Құқықтардың бұзылуы

Азаматтық білімді арттыру

Экологиялық қауіпсіздік

Қоқыстың көп болуы

Қоқысты қайта өңдеу жүйесін құру


Жол белгілері – жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қатысушыларға бағыт-бағдар беру үшін орнатылған арнайы белгілер.


Жол белгілерінің негізгі түрлері:


  • Ескерту белгілері: Қауіпті аймақтар туралы ескертеді (мысалы, "Бұрылыс", "Жаяу жүргіншілер өтпесі").

  • Тыйым салу белгілері: Кейбір іс-әрекеттерге тыйым салады ("Қозғалыс жоқ", "Жылдамдықты шектеу").

  • Міндеттеу белгілері: Белгілі бір әрекеттерді орындауды талап етеді ("Оңға бұрылу", "Жол беру").

  • Ақпараттық-көрсеткіш белгілер: Жолдың бағыты мен нысандар туралы ақпарат береді ("Автокөлік тұрақ орны").

  • Қызмет көрсету белгілері: Қызмет көрсету орындары туралы ақпарат береді ("Дәріхана", "Қонақүй").

1-тапсырма: "Суретті анықта"

  • Мұғалім әртүрлі жол белгілерінің суреттерін тақтаға іледі.

  • Оқушылар суреттердің қай топқа жататынын және мақсатын айтады.

2-тапсырма: "Жолда қауіпсіздік"

  • Топтық жұмыс: Оқушыларға жағдай беріледі (мысалы, мектеп маңында жол қозғалысын реттеу). Әр топ жол белгілерін пайдаланып, сол жердің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жоспарын құрады


Оқушылар тыңдайды





















Жауап береді.






Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.







Оқушылар кестені толтырады.























Соңы


(2 мин)





Оқушылардың топтық жұмыстары бағаланады.

Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы оқушылардың белсенділігі атап өтіледі.



Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі


презентация







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі