Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам / «Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ №6 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 5- сыныптар: «Мектептегі қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Жол белгілері ұғымын және олардың мақсатын түсіндіру. Жол белгілерінің түрлерін ажырату. Жол қозғалысы ережелерін сақтаудың маңыздылығын ұғыну. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: мектептегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті : |
Сабақтың міндеті: 1. Күнделікті өмір мектепте балаларды қандай қауіптер күтіп тұрғанын айтыңыз. 2. Қауіпті және қауіпсіз жағдайларды талқылау. 3. Жағдаяттарды жылдам басқаруға және ұтымды шешім қабылдауға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру: «Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз. Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек? 3. Жағдайларды талдау. 1. Асханадағы өзін-өзі ұстау. 2. Үзіліс кезіндегі мінез-құлық. 3. Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық ережесі жайлы өз ойларын білдіреді. 4. Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау. Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз! |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104, 112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 |
Пайдалы сілтемелер:
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Жол белгілері – жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қатысушыларға бағыт-бағдар беру үшін орнатылған арнайы белгілер.
Жол белгілерінің негізгі түрлері:
1-тапсырма: "Суретті анықта"
2-тапсырма: "Жолда қауіпсіздік"
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
|
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Оқушылардың топтық жұмыстары бағаланады. Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы оқушылардың белсенділігі атап өтіледі. |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мектептегі қауіпсіздік ережелері»
«Мектептегі қауіпсіздік ережелері»
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам / «Жол белгілері және олардың мақсаты» ЖЖЕ №6 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 5- сыныптар: «Мектептегі қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Жол белгілері ұғымын және олардың мақсатын түсіндіру. Жол белгілерінің түрлерін ажырату. Жол қозғалысы ережелерін сақтаудың маңыздылығын ұғыну. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: мектептегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті : |
Сабақтың міндеті: 1. Күнделікті өмір мектепте балаларды қандай қауіптер күтіп тұрғанын айтыңыз. 2. Қауіпті және қауіпсіз жағдайларды талқылау. 3. Жағдаяттарды жылдам басқаруға және ұтымды шешім қабылдауға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру: «Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз. Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек? 3. Жағдайларды талдау. 1. Асханадағы өзін-өзі ұстау. 2. Үзіліс кезіндегі мінез-құлық. 3. Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық ережесі жайлы өз ойларын білдіреді. 4. Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау. Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз! |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104, 112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 |
Пайдалы сілтемелер:
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Жол белгілері – жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қатысушыларға бағыт-бағдар беру үшін орнатылған арнайы белгілер.
Жол белгілерінің негізгі түрлері:
1-тапсырма: "Суретті анықта"
2-тапсырма: "Жолда қауіпсіздік"
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
|
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Оқушылардың топтық жұмыстары бағаланады. Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы оқушылардың белсенділігі атап өтіледі. |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
шағым қалдыра аласыз













