Пән: Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қоршаған ортаКүні:18.04.18Сынып: 2 | Мектеп: Науайы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Бейсенбіде тауға шығамын. Бүгін сәрсенбі ме? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.2.4.1 оқиға желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және дұрыс әңгіме құрастыру
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Мұғалім көмегімен таныссөздердітұтас оқиды.Сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндайды.Көптеген оқушылар:Өз бетінше таныс сөздерді тұтас оқиды.Тірек сөздер негізінде шағын мәтінді мазмұндайдыКейбір оқушылар:тірек сөздерден пайдаланып әңгіме құрастырады |
Бағалау критерийлері | Бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазады
|
Tілдік мақсаттар
| Пәнге тән лексика мен терминология:Мен дүйсенбіде..., Менсейсенбіде, Мен сәрсенбіде, Мен бейсенбіде..., Мен жұмада, Мен сенбіде… .Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша ..., Біздің ойымызша... |
Құндылықтарды дарыту | Үзіліс кезінде тәртіпті болуға тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Өзбек тілі, орыс тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Сергіту сәті |
Бастапқы білім | Сен сурет саласың |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ертеңгілік шеңберіӨзінің күн тәртібі туралы айту
|
|
Сабақтың ортасы
| (Ұ) Оқушыларды жазу әрекетіне дайындау үшін «қоршаған орта» тақырыбына қатысты сөздікті қайталау; «Қоршаған орта» әліпби ойыны. Оқушылар шеңбер бойлай отырып, әліпби ретімен кезек-кезек қоршаған ортаға қатысты сөздерді айтады. Мысалы,гүл,күн, тал,тау,шөп. Сөз таба алмай қалған оқушы ойыннан шығып отырады. Соңғы қалған үшеуі – жеңімпаз.(МК) Үлгі бойынша апта күндеріні ретімен айту және жазу. Апта күндерінде не істейтіндігін айту. Мысалы, Мен дүйсенбіде..., Менсейсенбіде, Мен сәрсенбіде, Мен бейсенбіде..., Мен жұмада, Мен сенбіде… .
Сергіту сәті
(Ж) Жұптарда оқушылар келесі тапсырманы жазуға дайындалу үшін дем алыс күндері не істейтіндігін т.б. талқылайды.(Ө, Қ) Мұғалім. Көрсеткен үлгіні қолдана отырып, апта күндері туралы сөйлемдер жазады. Дифференциация:қабылдау деңгейі жоғары оқушылар жай сөйлемдерде бас әріптер мен нүктелерді және сұрақ белгілерін қолдану арқылы өздерінің жеке әңгімелерін жаза алады;қабылдау деңгейі орташа оқушылар суретті әңгімені бір немесе екі сөйлеммен жаза алады.
|
|
Сабақтың соңы
| Смайликтер арқылы кері байланыс беру:
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
қабылдау деңгейі жоғары оқушылар жай сөйлемдерде бас әріптер мен нүктелерді және сұрақ белгілерін қолдану арқылы өздерінің жеке әңгімелерін жаза алады;қабылдау деңгейі орташа оқушылар суретті әңгімені бір немесе екі сөйлеммен жаза алады.
|
| Бір-біріне құрмет көрсету |