Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып, Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі тақырыбында ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

«Ащыбұлақ» жом

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Тәуелсіздікке жол және ұлттық мемлекеттіліктің қайта жаңғыртылуы

Педагогтің аты-жөні:

Құтымбет Г

Күні:

19.02.2025ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі (2-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.4.2 -қазақ халқының мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру үшін жүргізген күресін зерттеу;

10.3.4.3 -Түркістан (Қоқан) және Алаш автономиясы түрінде мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру тарихын зерттеу

Тарихи концепт

Себеп-салдар

Сабақтың мақсаты

Қазақ халқының мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру үшін жүргізген күресін зерттейді;

Алаш және Түркістан (Қоқан) автономиялары түрінде мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру тарихын зерттейді, баға береді;

Құндылықтар

-патриотизм

-ұлттық сана-сезім

-төзімділік

-бостандық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


1.Ұйымдастыру



2.Сыныпты топтарға біріктіру



3.Өткен білімді еске түсіру:

- Көтерілісшілердің мақсаттары, себептері тұрғысынан алып қарағанда ұлт-азаттық күрестің бірінші кезеңі немен сипатталады

- С.Датұлы бастаған көтеріліс себептерін Кенесары бастаған көтеріліс себептерімен салыстырыңдар, айырмашылығы неде?

- Исатай мен Махамбет бастаған бастаған көтерілістің ұлттық қана емес, қандай әлеуметтік себептері болды?

- Кенесары хан кезіндегі Қазақ хандығының мемлекеттік құрылысына сипаттама беріңіз

«Оқиғаны анықта» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау

4.Жаңа тақырыпқа кіріспе

Ой салу Барлық оқушыға төмендегі суретті көрсете отырып, ой шақыру ұсынылады.

-Суреттерді қандай оқиға байланыстыруы мүмкін?

  • Сізді не ойландырды?

  • Кандай ой-тұжырым жасадыңыз?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары хабарланады.

Оқушылардың өткен білімдерін еске түсіре от ырып, тақырыпқа шығу. Туындаған сұрақтарға жауап беру арқылы түсіндіріледі. Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Өткен сабақта орыс отаршылдығына қарсы қарулы көтерілістер түріндегі бірінші кезең туралы зерттедік, ал бүгінгі сабақта екінші кезең туралы айтамыз.Екіншісі - қазақ ұлт-азаттық күресінің жаңа көрінісі, жаңа деңгейі еді. Бұл Алаш қозғалысынан көрініс тапты. Алаш зиялылары басқарған қозғалыс - ұлт-азаттық күрестің жаңа белесі еді. Бұл либералдық-демократиялық күрестің жолы еді. Алаш зиялылары ұлт-азаттық күресті жаңа, либералдық деңгейге шығара алды. Енді күрес митингтер, петициялар мен басылым беттерінде жарық көрген саяси талаптар мен үндеулер ретінде көрініс тапты

Оқушылар орындарына жайғасады

Өткен сабақтың жалғасы болғандықтан, сол топта қалады



Топ басшылары тапсырманы алып, сол бойынша топпен жауап береді









Мәліметтің қай оқиғаға байланысты екенін табады



Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады





Өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарына жауап береді





Жаңа тақырыпқа «Ой салу» арқылы шығу










ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады



















ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Слайд





Қазақстан тарихы 10-сынып





Тақырыптық баннер

Жаңа білім






1-тапсырма

1-топ: Ұлт-азаттық қозғалыстың екінші кезеңінің мәні неде

2-топ: Ұлт-азаттық күрестің бейбіт тәсілдері

3-топ: 1916 жылғы көтерілістің себептері мен салдары қандай болды

4-топ: Түркістан (Қоқан) және Алаш автономиясының ұқсастығымен айырмашылығы;



2-тапсырма

Т кестесі арқылы Алашорда үкіметі мен қазіргі тәуелсіз Қазақстанның даму бағытындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыру арқылы талдау жасайды.

Топтар өздерінің дайындаған таныстырылымы арқылы қорғап шығады

Критерийлер:

  1. Келтірілген дәлелдердің нақтылығы;

  2. Аргументтердің сенімділігі;

  3. Аргументтер мен дәлелдердің орынды қолданылуы.


Салыстырып, талдау жасайды, кемі екі дәлел келтіреді





«Ең үздік жауап»







Өзін-өзі бағалау


видеоролик



Алаш партиясының бағдарламасы


Бекіту

4 мин

Бекіту сұрақтары арқылы сабақты қорытындылау:

1.Ұлт-азаттық қозғалыстың екінші кезеңінің мәні неде?

2.Алаш автономиясы мен Қоқан автономиясы неліктен өмірге бейімсіз болып шықты?

Үйге тапсырма:

Оқушы өзі таңдаған Алаш зиялысына, Алаш идеяларының бүгінгі тәуелсіз Қазақстанда жүзеге асқан көріністері туралы хат жазу.

Оқушылар

Бекіту сұрақтарына жауап береді


«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка










Кері байланыс

1 мин


Түстер арқылы:

Жасыл – сабақ түсінікті болды

Сары – түсінбеген жерлерім болды

Қызыл - түсінбедім

Түстерді белгілейді


экран







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі