Сабақтың
кезеңі//уақыты
С
абақтың
басы
|
Педагогтің
әрекеті
Ұйымдастыру
кезеңі:
Мұғалім
студенттермен амандасады, топты түгендейді. Өткен тақырыпты еске
түсіру және жаңа тақырыппен байланыстыру мақсатында үйге берілген
тапсырмаларды сұрайды. Студенттерден
https://wordwall.net/
платформасында үй
тапсырмасын ұяшықтарды таңдау арқылы
сұрайды.
1. Аумағының
морфологиялық ерекшеліктері бойынша елдердің типтерін
ата:
2. Созылыңқы
пішіндегі мемлекет-терді ата және картадан
көрсет?
3. Біртұтас аумақты
алып жатқан мемлекеттерді атап, картадан
көрсет?
4. Біртұтас аумақты
алып жатқан мемлекеттердің пішіні қандай
болады?
5. Шашыраңқы
мемлекеттерді атап, картадан
көрсет?
6. Шашыраңқы
мемлекеттердің аумағы қандай
болады?
7. Анклав ұғымына
сипаттама бер.
8. Құрамында
анклавтар бар мемлекеттерді ата?
9. Италия аумағының
созылыңқы болуы оның игерілуі мен дамуына қалай әсер
етті?
Жаңа сабаққа
кіріспе:
Ұяшықты таңдау
тапсырмалары бойынша қорытынды шығарып, қатемен жұмыс жасап, жаңа
сабақтың тақырыбы айтылады. Мемлекеттік шегаралардың функцияларын
таңдау арқылы студенттер 3-топқа бөлінеді: Жаңа сабақ бойынша тірек
сөздермен танысады:
-
мемлекеттік
шегаралар
-
географиялық
лимология
-
шегаралар
делимитациясы
-
шегаралар
демаркациясы
-
цессия
-
адъюдикция
|
Оқушының
әрекеті
Студенттер
мұғаліммен амандасады. Ұяшықтарды таңдау арқылы үй тапсырма-ларына
жауап береді.
Студенттер жаңа сабақтың
тақырыбымен танысады, мемлекеттердің функцияларын таңдау арқылы 3
топқа бөлінеді. Жаңа тақырыпқа байланысты тірек сөздермен
танысады.
|
Бағалау
Қошемет сөздер мен
мадақтаймын
|
Ресурстар
https://word
wall.net/reso
urce/64393692
Слайд№1
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
1. Жаңа сабақты
түсіндіру (10 мин.)
https://youtu.be/RjlwDcMPdNM
бейнесабақты студенттер көріп
шығады. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар
қойылады.
Мемлекеттік
шегаралар-мемлекеттің қауіпсіздігі мен егемендігін сақтап қалудың
аса маңызды шарты. Мемле-кеттік шегаралар
бөлуші,
жалғастыру-шы және
сүзгілік функциялар атқарады.
Мемлекеттік шегаралардың бөлуші функциясы елдер арасындағы адам,
тауар және басқа қозғалыстарын шектеумен анықталады. Мысалы,
адамдардың қозғалысын шектеу және тоқтату үшін шегара бойында
арнайы жабдықталған тосқауылдар қою, ақылы визалық режім орнату,
маятникті миграцияға жол бермеу шаралары
жүргізіледі.

Бөлуші

Жалғастырушы
Топтық
жұмыс. 1-тапсырма. Қытай, Ресей, АҚШ-тың
мемлекеттік шегара-сының қалыптасуына әсер еткен факторларға талдау
жасау.
Көрсеткіштер
|
Қытай
|
Ресей
|
АҚШ
|
Табиғи
шептер
|
|
|
|
Этностардың
қоныстануы
|
|
|
|
Діни
жағдай
|
|
|
|
Саяси
жағдай
|
|
|
|
Тарихи
|
|
|
|
Қорытынды
|
|
|
|
2-тапсырма. Құрлықтағы шегарасы ұзын
мемлекеттерді салыстырыңдар.
Топтық
жұмыс.
1-топ.
Бразилия.
2-топ.
Үндістан.
3-топ.
Канада.
3. Өз бетінше
жұмыс
Зерттеушілік
жұмыс. «Қорғас» халы-қаралық шегара
маңы ынтымақтастығы орталығы туралы жоба
дайындау.
Шығармашылық тапсырма. Өздерің
таңдап алған мемлекеттік шегаралары-ның қалыптасуына қатысты өз
зерттеу жобаларыңды орындаңдар, нәтижесін таныстырылым түрінде
баяндап берің-дер:
- Мемлекеттің қалыптасу
тарихы.
- Мемлекет аумағының
морфологиясы.
- Құрлық
шегарасы.
- Теңіздегі
шегарасы.
- Шегараны
демаркациялау.
- Шегараны
делимитациялау.
Жаңа сабақты
қорыту
https://quizizz.com/
платформасы арқы-лы сұрақтарға
жауап беру.
Үйге
тапсырма
Қазақстандағы демаркациялау,
делимитация жөніндегі келісімдер туралы ақпараттарға шолу
жасау.
Кері
байланыс
Сабақта алған білімдері мен
әсерлері негізінде кері байланыс жүзеге асады. Қарым-қатынасты,
сабақта естігендерді бір сөзбен
айтады:
-
білгім
келді;
-
пайдалы
болды;
-
қызықтым;
-
қажет
болды;
-
білдім және
т.б.
|
Студенттер бейнесабақпен
танысады.
Студенттер тапсырмамен
танысып, тапсырманы топта ақылда-сып, үлестірме қағаздарға
орындайды.
Студенттер топтасып
мемлекеттерді салыстырады.
Студенттер өз бетінше жоба
дайындайды.
Студенттер платформалар-дағы
сұрақтар-ға жауап береді
|
Дескриптор
- кестені топта қағазға
орындайды;
- қатыспаған студенттер
дәптерлеріне жазады.
ҚБ 10
балл
Дескриптор
- ұзын мем-лекеттерді
салыстырады;
ҚБ 40
балл
Дескриптор
- жоба
дайындайды;
-жобаны қорғап
шығады;
ҚБ 50
балл
|
https://youtu.be/
Rjlw
DcMPdNM
Слайд
№2
Үлестірме
қағаздар
Слайд№3
Слайд№4
https://quizizz.
com/
|