Сабақ кезеңдері
(уақыты)
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
|
Оқушыларды жылы
жүзбен қарсы алады, жағымды атмосфера қалыптастыру үшін "Шаттық
шеңбері" ұйымдастырады.
"Адалдық дегеніміз
не?" деген сұрақты қойып, оқушылардың пікірін
тыңдайды.
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын хабарлайды.
|
"Шаттық шеңберінде"
бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Адалдық туралы өз ойларын
айтады.
|
Қолпаштау, жылы сөздер
айту.
|
Интерактивті тақта, суреттер,
плакат.

|
|
Сабақтың
ортасы
|
Адалдық туралы қысқа
әңгіме
"Адалдықтың
маңыздылығы" туралы талқылау
ұйымдастырады.
|
Әңгіме немесе бейнематериалды
тыңдайды/көреді.
Өз пікірлерін ортаға
салады.
|
Талқылауға белсенді қатысқан оқушыларды
мақтау.
|
Оқулық, интерактивті
тақта
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Оқушылармен
амандасып, жылы атмосфера
қалыптастырады.
"Сенің қауіпсіздігің
маңызды" деген сөзбен сабақтың тақырыбын
хабарлайды.
Қысқаша сұрақ қояды:
"Сендерге бейтаныс адам келіп, өзімен бірге баруды ұсынса, не
істейсіңдер?"
|
Сұраққа өз ойларын
айтады.
Сабақтың тақырыбымен
танысады.
|
Қол көтеріп жауап
берген оқушыларды мадақтау.
|
Интерактивті тақта
немесе тақырып жазылған
қағаз.
|
|
Құпия сөздің маңызын
түсіндіреді: ата-ана немесе жақын адамның бейтаныс адам арқылы
хабар жіберген жағдайда, тек құпия сөзді айтқан адамға сенуге
болатынын айтады.
Түсіндіру үшін шағын
мысал келтіреді: "Егер бейтаныс адам сендерге келіп, 'Анаң саған
менімен баруды айтты' десе, сен оған сенбеу керексің. Егер ол құпия
сөзді білсе ғана, анаңның хабарын жеткізгенін
түсінесің."
|
Түсіндірмені
тыңдайды.
Құпия сөздің маңызын
түсінеді.
|
Оқушылардың назарын
аудару арқылы.
|

|
|
Сабақты
қорытындылап, оқушылардан негізгі ойды сұрайды: "Бейтаныс адаммен
сөйлескенде не істеу керек?"
Құпия сөзді
ата-аналарына айтуды және олармен бірге жаттықтыруды
ұсынады.
|
Құпия сөздің маңызын
қайталайды.
Сабақтан алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Сабақта белсенді
болған оқушыларды мадақтау.

|
Қорытындыға арналған
қарапайым сұрақтар немесе интерактивті
тақта.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
қорытындылайды, оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы
сұрайды.
"Менің адалдық
туралы ойым" атты шағын рефлексия жазуды
ұсынады.
|
Сабақ туралы пікірін
айтады.
Шағын рефлексия
жазады.
|
Оқушылардың жазған
рефлексияларын бағалап, кері байланыс
береді.
|
Рефлексия
парақшалары.

|
|