Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
|
Мектеп |
|
||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||||
|
Күні |
|
||||||
|
Сыныбы |
1-сынып |
Қатысқандар саны: |
|||||
|
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мен адалдықты жақсы көремін!» |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды адалдықтың маңыздылығымен таныстыру, өмірде адал болуға үйрету. Әдептілік пен шыншылдыққа тәрбиелеу. Сыни тұрғыдан ойлау және топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту. |
||||||
|
Қауіпсіздік сабақ тақырыбы |
«Ата-аналармен құпия сөз» |
||||||
|
Қауіпсіздік сабақ мақсаты |
Оқушыларды бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде сақтық танытуға үйрету. "Құпия сөз" арқылы қауіпсіздік дағдысын қалыптастыру. Өздерінің және жақындарының қауіпсіздігін сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. |
||||||
|
Дәйексөз |
«Талап бар жерде, тәртіп бар» |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері (уақыты) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алады, жағымды атмосфера қалыптастыру үшін "Шаттық шеңбері" ұйымдастырады. "Адалдық дегеніміз не?" деген сұрақты қойып, оқушылардың пікірін тыңдайды. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлайды. |
"Шаттық шеңберінде" бір-біріне жақсы тілектер айтады. Адалдық туралы өз ойларын айтады.
|
Қолпаштау, жылы сөздер айту. |
Интерактивті тақта, суреттер, плакат.
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Адалдық туралы қысқа әңгіме "Адалдықтың маңыздылығы" туралы талқылау ұйымдастырады. |
Әңгіме немесе бейнематериалды тыңдайды/көреді. Өз пікірлерін ортаға салады. |
Талқылауға белсенді қатысқан оқушыларды мақтау. |
Оқулық, интерактивті тақта |
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Оқушылармен амандасып, жылы атмосфера қалыптастырады. "Сенің қауіпсіздігің маңызды" деген сөзбен сабақтың тақырыбын хабарлайды. Қысқаша сұрақ қояды: "Сендерге бейтаныс адам келіп, өзімен бірге баруды ұсынса, не істейсіңдер?" |
Сұраққа өз ойларын айтады. Сабақтың тақырыбымен танысады. |
Қол көтеріп жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Интерактивті тақта немесе тақырып жазылған қағаз. |
|
||
|
Құпия сөздің маңызын түсіндіреді: ата-ана немесе жақын адамның бейтаныс адам арқылы хабар жіберген жағдайда, тек құпия сөзді айтқан адамға сенуге болатынын айтады. Түсіндіру үшін шағын мысал келтіреді: "Егер бейтаныс адам сендерге келіп, 'Анаң саған менімен баруды айтты' десе, сен оған сенбеу керексің. Егер ол құпия сөзді білсе ғана, анаңның хабарын жеткізгенін түсінесің." |
Түсіндірмені тыңдайды. Құпия сөздің маңызын түсінеді. |
Оқушылардың назарын аудару арқылы. |
|
|
|||
|
Сабақты қорытындылап, оқушылардан негізгі ойды сұрайды: "Бейтаныс адаммен сөйлескенде не істеу керек?" Құпия сөзді ата-аналарына айтуды және олармен бірге жаттықтыруды ұсынады. |
Құпия сөздің маңызын қайталайды. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Сабақта белсенді болған оқушыларды мадақтау.
|
Қорытындыға арналған қарапайым сұрақтар немесе интерактивті тақта. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылайды, оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы сұрайды. "Менің адалдық туралы ойым" атты шағын рефлексия жазуды ұсынады. |
Сабақ туралы пікірін айтады. Шағын рефлексия жазады. |
Оқушылардың жазған рефлексияларын бағалап, кері байланыс береді. |
Рефлексия парақшалары.
|
|
||
Презентацияға сілтеме: https://ust.kz/word/tabigatqa_qamqorlyq_jasaimyz_akciyasy_is_sara_synyp_sagaty_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-358896.html
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мен адалдықты жақсы көремін!»
«Мен адалдықты жақсы көремін!»
Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
|
Мектеп |
|
||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||||
|
Күні |
|
||||||
|
Сыныбы |
1-сынып |
Қатысқандар саны: |
|||||
|
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мен адалдықты жақсы көремін!» |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды адалдықтың маңыздылығымен таныстыру, өмірде адал болуға үйрету. Әдептілік пен шыншылдыққа тәрбиелеу. Сыни тұрғыдан ойлау және топта жұмыс жасау дағдыларын дамыту. |
||||||
|
Қауіпсіздік сабақ тақырыбы |
«Ата-аналармен құпия сөз» |
||||||
|
Қауіпсіздік сабақ мақсаты |
Оқушыларды бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде сақтық танытуға үйрету. "Құпия сөз" арқылы қауіпсіздік дағдысын қалыптастыру. Өздерінің және жақындарының қауіпсіздігін сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. |
||||||
|
Дәйексөз |
«Талап бар жерде, тәртіп бар» |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақ кезеңдері (уақыты) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алады, жағымды атмосфера қалыптастыру үшін "Шаттық шеңбері" ұйымдастырады. "Адалдық дегеніміз не?" деген сұрақты қойып, оқушылардың пікірін тыңдайды. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлайды. |
"Шаттық шеңберінде" бір-біріне жақсы тілектер айтады. Адалдық туралы өз ойларын айтады.
|
Қолпаштау, жылы сөздер айту. |
Интерактивті тақта, суреттер, плакат.
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Адалдық туралы қысқа әңгіме "Адалдықтың маңыздылығы" туралы талқылау ұйымдастырады. |
Әңгіме немесе бейнематериалды тыңдайды/көреді. Өз пікірлерін ортаға салады. |
Талқылауға белсенді қатысқан оқушыларды мақтау. |
Оқулық, интерактивті тақта |
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Оқушылармен амандасып, жылы атмосфера қалыптастырады. "Сенің қауіпсіздігің маңызды" деген сөзбен сабақтың тақырыбын хабарлайды. Қысқаша сұрақ қояды: "Сендерге бейтаныс адам келіп, өзімен бірге баруды ұсынса, не істейсіңдер?" |
Сұраққа өз ойларын айтады. Сабақтың тақырыбымен танысады. |
Қол көтеріп жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Интерактивті тақта немесе тақырып жазылған қағаз. |
|
||
|
Құпия сөздің маңызын түсіндіреді: ата-ана немесе жақын адамның бейтаныс адам арқылы хабар жіберген жағдайда, тек құпия сөзді айтқан адамға сенуге болатынын айтады. Түсіндіру үшін шағын мысал келтіреді: "Егер бейтаныс адам сендерге келіп, 'Анаң саған менімен баруды айтты' десе, сен оған сенбеу керексің. Егер ол құпия сөзді білсе ғана, анаңның хабарын жеткізгенін түсінесің." |
Түсіндірмені тыңдайды. Құпия сөздің маңызын түсінеді. |
Оқушылардың назарын аудару арқылы. |
|
|
|||
|
Сабақты қорытындылап, оқушылардан негізгі ойды сұрайды: "Бейтаныс адаммен сөйлескенде не істеу керек?" Құпия сөзді ата-аналарына айтуды және олармен бірге жаттықтыруды ұсынады. |
Құпия сөздің маңызын қайталайды. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Сабақта белсенді болған оқушыларды мадақтау.
|
Қорытындыға арналған қарапайым сұрақтар немесе интерактивті тақта. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылайды, оқушылардың сабақтан алған әсерлері туралы сұрайды. "Менің адалдық туралы ойым" атты шағын рефлексия жазуды ұсынады. |
Сабақ туралы пікірін айтады. Шағын рефлексия жазады. |
Оқушылардың жазған рефлексияларын бағалап, кері байланыс береді. |
Рефлексия парақшалары.
|
|
||
Презентацияға сілтеме: https://ust.kz/word/tabigatqa_qamqorlyq_jasaimyz_akciyasy_is_sara_synyp_sagaty_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-358896.html
шағым қалдыра аласыз

















