Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа
назары аударылады.
І. Қызығушылығын
ояту. «Қайталай отырып,
жатта»
Абай - жыршы, ұлы ақыны
елімнің,
Жырға қосқан сұлулығын
жерімнің.
Абай - сыншы, жақсыменен
жаманның,
Қайғы - зарын жырлай білген
даламның.
Оқушылардың қайталай отырып
жаттқа айта білу, есте сақтау дағдысы
қалыптасады.
Тапсырма. «Ассоциация
тізбегі». Оқушылар жоғарыдағы өлеңнен
тірек сөздерді анықтайды. Олардың мағынасына талдау жасап, автор
бейнесін ашады.
Дескриптор:
ҚБ
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
ІІ. Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Сөз сырын
ұғыңыз». Оқушылар өлеңдегі кейбір сөздердің мағынасына түсінік
береді.
Тілі орамды
- түсінікті, шебер жазылған,
қисынды ой.
Тасыр
- мінездің бір түрі, тасыр
мінез, ұр да жық мінез.
Қырын келмей
- теріс
ойламай.
Құлағың тосаңсиды
– (тосаңсу - құрғау) құлық
құрышының қанбауы.
"Әзірет Әлі", "айдаһарсыз"
- зілсіз деген
мағынада.
"алтын иек, сары - ала қыз"
- қызықтыратын
дүниелер
Әсіре қызыл емес шешен, көркем
емес мағынасында
Жиренбеңіз қашпаңыз
мағынасында.
Дескриптор:
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек»
2-тапсырма. Поэзия
минуты. Оқушыларға мәтін таратылады.
Олар өлеңді іштей оқып, түсінеді. Оқушылардың еркімен мәнерлеп оқу
сайысын өткізеді. Сайысқа қатысатын оқушылар бөлек отырғызылып,
қалған оқушыларға мәнерлеп оқу критерийін құру тапсырылады. Сол
критерийге сай бағаланып, «Дауыс беру» әдісі арқылы жеңімпазды
анықтайды.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. «Үш жақты күнделікпен»
жұмыс.
Жұмыс
нәтижесін жұпта, топта талқылау.
Өлеңнен
ерекше әсер еткен жолдар
|
Жеке
түсінік беру: осы дәйексөзді не үшін
жаздыңыз?
|
Қандай
ой түйдіңіз?
|
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Қорытынды. "Еркін жазу"
стратегиясы.
Абай
өлеңдерінен өз бойларыңа қандай жақсы қасиеттерді
сіңірдіңдер?
Үйге:
“Абай әлем тілдерінде сөйлейді” атты тұсаукесер (презентация)
дайындаңдар
|
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары
аударылады.
Оқушылардың қайталай отырып жаттқа айта білу,
есте сақтау дағдысы қалыптасады.
Оқушылар жоғарыдағы өлеңнен тірек сөздерді
анықтайды. Олардың мағынасына талдау жасап, автор бейнесін
ашады.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
Оқушылар өлеңдегі кейбір сөздердің мағынасына
түсінік береді.
Оқушыларға мәтін таратылады. Олар өлеңді
іштей оқып, түсінеді. Оқушылардың еркімен мәнерлеп оқу сайысын
өткізеді. Сайысқа қатысатын оқушылар бөлек отырғызылып, қалған
оқушыларға мәнерлеп оқу критерийін құру тапсырылады. Сол критерийге
сай бағаланып, «Дауыс беру» әдісі арқылы жеңімпазды
анықтайды.
«Үш жақты күнделікпен»
жұмыс.
Өлеңнен ерекше әсер еткен жолдарды
анықтайды;
Үзіндіге түсінік
береді;
Ой
түйіндейді.
"Еркін жазу" стратегиясы арқылы бүгінгі
тақырыпты қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
ҚБ
ҚБ «Дауыс
беру»
ҚБ
|
6-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=iWKTX4E9vYg
"Мен жазбаймын өлеңді ермек
үшін" өлеңі
А. Құнанбайұлы «Мен жазбаймын
өлеңді ермек үшін» өлеңі
|