ЖАБАНОВА САМАЛ ТЕРГЕУСІЗҚЫЗЫ
Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы Балалар мен жасөспірімдер орталығының педагог - психологы
Тренинг
Тақырыбы: Мен жеке тұлғамын
Оқушылардың өзін - өзі сезінуге және басқаны түсінуге
жағдай жасау. Өзінің тұлғалық қырларымен
таныстыру.Өзінің және басқалардың жеке бас сапаларының
қалыптасуына ықпал ету. 8 сынып оқушыларымен өткізілді.
Жоспар:
1.«Адам есімі және қасиеттері»
2.«Кездесу» ойыны
3. «Арқа мен арқа»
4. «Бип» жаттығу.,
5. «Сен маған ұнайсың».
6. Рефлексия
Мақсаты: Өзін - өзі сезінуге және басқаны түсінуге жағдай
жасау
Міндеттері:
-
Өзінің ішкі жан дүниесіне үңіле білуге жағдай жасау, өзін - өзі түсінуге көмектесу
-
Өзінің тұлғалық қырларымен таныстыру
-
Өзінің және басқалардың жеке бас сапаларының қалыптасуына ықпал ету
1-тапсырма Адам есімі және қасиеттері
Қатысушы балалар шеңбер бойына отырады да допты бір-
біріне лақтырып атын атайды немесе өзінің бойындағы
жақсы қасиеттерінің бірін, есімінің бірінші әріпіне сәйкес
келетіндей етіп атайды. Мысалы: сымбатты Самал, жайлы Жанерке
2-тапсырма «Кездесу» ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен
тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
3-тапсырма Арқа мен арқа
Тренинге қатысушылардың бір – бірімен байланысқа түсуге
жағдай жасау. Қатысушылардың арасында позитивті қарым
-
қатынас орнатуға және логикалық ойлау қабілеттерін
дамытуға қалыптпастыру. Қатысушылардың арасынан екі адам шығады. Олар бір – біріне арқаларымен орындыққа отырады.Ал қалғандары зейінмен ұстамдылық сақтап тыңдайды. Жақсы тыңдаушы болу ол да шеберлік. Құрметті қатысушылар қазір оң жақта отырған адам әңгімені бастайды,келесі отырған адам оны жалғастырады.Сөйтіп үш жұптан кезек – кезек шығады. Әр жұпқа екі минут беріледі.
Бірінші әңгіменің тақырыбы: «Менің балалық шағым»
Екінші тақырып: «Менің арманым»
Үшінші тақырып: «Жазалауға қалай қарайсыз?»
Зейінмен тыңдаушылар өз пікірлерін білдіреді. Сіздерге қай
жұп ұнады? Несімен ұнады? Қандай ұсыныстарыңыз бар?
4-тапсырма «Бип» жаттығуы
Қатысушылар бір-біріне өте жақын аралықта отырады. Бір
қатысушының көзін байлап шеңбердің сыртына жібереді. Ол
шеңберді 2-3рет айналып, шеңбердегі бір қатысушының
иығына қолын қояды. Иықтың иесі «БИП» деген дауыс
шығарады. Ал көзі жұмулы қатысушы дауыс кімдікі екенін
табуы тиіс. Дұрыс тапқан жағдайда екеуі орын ауыстырады,
ал дұрыс таппаса ойын ары қарай жалғасады. Талқылау: Дауыс
иесін табу оңай болды ма? Қатысушылардың иықтарынан кім
екенін сезінуге бола ма?
5-тапсырма Сен маған ұнайсың
Жіп орамының ұшын бірнеше рет алақанда ораймыз да орамды
балалардың біріне беремін, орамды біреуге бергеннен соң:
«Қанат сен маған ұнайсың, себебі сабақ басталмас бұрын сен
маған сыныптың есігін аштың » деп ары қарай ойынымыз
жалғасады.
Рефлексия:
Қолданылған әдебиеттер;
Психология Қазақстан мектебінде журнал
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен жеке тұлғамын
Мен жеке тұлғамын
ЖАБАНОВА САМАЛ ТЕРГЕУСІЗҚЫЗЫ
Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы Балалар мен жасөспірімдер орталығының педагог - психологы
Тренинг
Тақырыбы: Мен жеке тұлғамын
Оқушылардың өзін - өзі сезінуге және басқаны түсінуге
жағдай жасау. Өзінің тұлғалық қырларымен
таныстыру.Өзінің және басқалардың жеке бас сапаларының
қалыптасуына ықпал ету. 8 сынып оқушыларымен өткізілді.
Жоспар:
1.«Адам есімі және қасиеттері»
2.«Кездесу» ойыны
3. «Арқа мен арқа»
4. «Бип» жаттығу.,
5. «Сен маған ұнайсың».
6. Рефлексия
Мақсаты: Өзін - өзі сезінуге және басқаны түсінуге жағдай
жасау
Міндеттері:
-
Өзінің ішкі жан дүниесіне үңіле білуге жағдай жасау, өзін - өзі түсінуге көмектесу
-
Өзінің тұлғалық қырларымен таныстыру
-
Өзінің және басқалардың жеке бас сапаларының қалыптасуына ықпал ету
1-тапсырма Адам есімі және қасиеттері
Қатысушы балалар шеңбер бойына отырады да допты бір-
біріне лақтырып атын атайды немесе өзінің бойындағы
жақсы қасиеттерінің бірін, есімінің бірінші әріпіне сәйкес
келетіндей етіп атайды. Мысалы: сымбатты Самал, жайлы Жанерке
2-тапсырма «Кездесу» ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен
тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
3-тапсырма Арқа мен арқа
Тренинге қатысушылардың бір – бірімен байланысқа түсуге
жағдай жасау. Қатысушылардың арасында позитивті қарым
-
қатынас орнатуға және логикалық ойлау қабілеттерін
дамытуға қалыптпастыру. Қатысушылардың арасынан екі адам шығады. Олар бір – біріне арқаларымен орындыққа отырады.Ал қалғандары зейінмен ұстамдылық сақтап тыңдайды. Жақсы тыңдаушы болу ол да шеберлік. Құрметті қатысушылар қазір оң жақта отырған адам әңгімені бастайды,келесі отырған адам оны жалғастырады.Сөйтіп үш жұптан кезек – кезек шығады. Әр жұпқа екі минут беріледі.
Бірінші әңгіменің тақырыбы: «Менің балалық шағым»
Екінші тақырып: «Менің арманым»
Үшінші тақырып: «Жазалауға қалай қарайсыз?»
Зейінмен тыңдаушылар өз пікірлерін білдіреді. Сіздерге қай
жұп ұнады? Несімен ұнады? Қандай ұсыныстарыңыз бар?
4-тапсырма «Бип» жаттығуы
Қатысушылар бір-біріне өте жақын аралықта отырады. Бір
қатысушының көзін байлап шеңбердің сыртына жібереді. Ол
шеңберді 2-3рет айналып, шеңбердегі бір қатысушының
иығына қолын қояды. Иықтың иесі «БИП» деген дауыс
шығарады. Ал көзі жұмулы қатысушы дауыс кімдікі екенін
табуы тиіс. Дұрыс тапқан жағдайда екеуі орын ауыстырады,
ал дұрыс таппаса ойын ары қарай жалғасады. Талқылау: Дауыс
иесін табу оңай болды ма? Қатысушылардың иықтарынан кім
екенін сезінуге бола ма?
5-тапсырма Сен маған ұнайсың
Жіп орамының ұшын бірнеше рет алақанда ораймыз да орамды
балалардың біріне беремін, орамды біреуге бергеннен соң:
«Қанат сен маған ұнайсың, себебі сабақ басталмас бұрын сен
маған сыныптың есігін аштың » деп ары қарай ойынымыз
жалғасады.
Рефлексия:
Қолданылған әдебиеттер;
Психология Қазақстан мектебінде журнал
шағым қалдыра аласыз













