Материалдар / Мен мектепке барамын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен мектепке барамын

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған сабақ жоспары.Тақырыбы : Мен мектепке барамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
701
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Мен мектепке барамынМектебі: Белое орта мектебі
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Тулебаева А.С
1-сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.1.1. Оқушылардың бала-бақшадан өтіп,мектеп кезеңіне келген қадамдарын тойлату. Отан, ана тілі, отбасы, мектеп жайлы өлең-тақпақтар айту. 1.1.2.1. . Отбасындағы ата-ана,мектептегі ұстаздарды сыйлауға,үлкенге құрмет,кішіге ізет,талмай білім алуға,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Өнерлерін ортаға салу 1.2.3.1. Олардың сөздер мен сөйлем ішіндегі қолданысын пысықтау.;.1.3.2.1.Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады


Оқушылардың басым бөлігі:Пікір айтуға дағдыландыру Тақырыптың жүйесін жетік түсінеді;



Кейбір оқушылар:Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут) Оқушылардың назарын сабаққааудару.Таңертең, түс, кеш сөздері арқылы біз нені білеміз?Жеке достарын бар ма?Достарын немен айналысады?Мені достарым мынандай

Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ)

Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу

(сөйлесу).

Сұрақтар:Сендер қайда оқисыңдар? Мектеп қандай?

Мектепте не бар? Сөздікпен жұмыс: сынып-класс мектеп-школа кітап-книга Жаңа сөздерді меңгертуге арналған жұмыс түрлері: • Жаңа сөздерді сөздік дәптерге көшіріп жазғызу. • Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. 1.Оқылым.Суретке қара.Тыңда,қайтала.

Мынау-мектеп.Мынау-аула.Мынау-сынып.Айтылым.Тыңда ,қайтала.

-Мыныау не?

-Бұл-менің мектебім.

-Сенің мектебің қандай?

-Менің мектебім үлкен
Оқулық

Аудиодиск: 1.1.1 : 1.1.2: 1.1.3:А4 форматты ақ қағаз,қарындаштар

№1жұмыс дәптеріҚосымша тапсырма:1.1.

Сабақтың соңы( 41-45мин)Топтық жұмыс «Жазылым.Жазу дәптермен жұмыс. Сызықтарды басу.Әріптерді бояу. .Тілдесім.Сурет бойынша сұраққа жауап. Суретке қарап,тыңдау,қайталау.Үлгі бойынша сөйлесу. Топтық жұмыс Сабақты қорытындылау.Жаңа тақырыпты бекіту Сұрақ-жауап Сурет салуСөздікпен жұмыс: дұрыс-правильно

тақта-доска

Орындық-стул терезе-окна есік-дверь сынып-класс

Жаңа сөздерді меңгертуге арналған жұмыс түрлері:

• Жаңа сөздерді сөздік дәптерге көшіріп жазғызу.

• Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру.

1.Оқылым.Суретке қара.Тыңда.Қайтала


Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


















































Тақырыбы: «Ол қайда барады?Мектебі:Белое орта мектебі
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Тулебаева А.С
1-сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.1.1. Сөз бен мағыналарды айқындай алады

1.1.2.1. Еркін сөйлеп, өз ойларын таза, еркін жеткізе біледі.1.2.3.1.Сұхбаттасуының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.1.3.2.1.Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіндіру.
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Тақырып ұғымын біледі, түснеді және топпен дұрыс жұмыс істеуге пайдаланады


Оқушылардың басым бөлігі:Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады,үйренген сөздерге сұрақты дұрыс қоя алады


Кейбір оқушылар:Амандасу ,танысу,қоштасу үлгілерін өлірлік жағдаятта еркін қолдана алады,кім?сұрағына жауап беретін басқа да сөздер қатарын атай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)

Сабағымызды бастамас бұрын өткенді қайталап алайық.. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.Сәйкестендір.

Алаң қақпа доп .Тілдесім.Сенің қандай ойыншықтарың бар?Суретін сал. .Жазылым.Толықтырып жаз.Боя.Оқылым. Қаламмен жаз Сызғышпен сыз Өшіргішпен өшір Қайшымен қи .Айтылым.Сурет бойынша жұмыс. Суреттегі балалардың диалогын қайталау.



Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ),Болжамдау әдісі (кесте)Шын    мәнісінде не болды деп ойлайсың?              Оған қандай дәлел бар?                 Не болады? 6.Ой толғаныс.           -  Мәтінді оқу.           - Түсіндіру, оқушыларға оқыту           -  Сөздікпен жұмыс1-тапсырма.Суреттегі адамдар бейнесін сұлабасымен сәйкестендіру.

2-тапсырма. «Әә»әрпін нүкте орнына қойып жазу.

3-тапсырма.Суретті жазумен сәйкестендіру.

4-тапсырма. Па?пе?ма?ме?ба?бе? сұрауларын суретпен сәйкестендіру.

5-тапсырма. «Қ» «Ғ»әріптерін суреттермен сәйкестендіру


Оқулық

Аудиодиск: 1.2.1 : 1.2.3:



№1жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма:1.2.



Сабақтың соңы( 41-45мин)Түртіп алу стратегиясы.Жазылым.Жазу дәптермен жұмыс. Сызықтарды басу.Әріптерді бояу. .Тілдесім.Сурет бойынша сұраққа жауап. Суретке қарап,тыңдау,қайталау.Үлгі бойынша сөйлесу. Кеспелермен жұмыс.Көп нүктенің орнына әріп қойып,жазу. Ойын «Кім тез?» Екі бағанға оқу құралдарын тізіп жазу.Бірінші болып жазған жеңеді. Сабақты қорытындылау.Жаңа тақырыпты бекіту Сұрақ-жауап Сурет салу

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!