Қалыптастырушы бағалау
Қазақ тілі және әдебиеті
Оқушының аты- жөні _______________________________________________________
|
ОБ сілтеме |
Оқумақсаты |
Бағалауғаарналғанұсыныс |
|
О1 Ақпаратты түсіну |
Әңгіменің мазмұнын түсінеді,басты кейіпкерлерін анықтайды және қарапайым мәтіндерден нақты ақпаратты табады. |
Оқушыларға оқылған мәтіндегі негізгі оқиғалар мен кейіпкерлерге талқылау жасауды тапсырыңыз. Мысалы, оқиғаның орнын, кім қатысқанын және немен аяқталғаны,т.б. туралы. Кейіпкерлерді аттары немесе мәтіндегі суреттері арқылы табуға жұмылдырыңыз. Оқиға туралы детальдарды көбірек табу үшін иллюстрацияларды қолдануды, сипаттау сөздерді, сөз тіркестерін қайта оқуды тапсырыңыз. Оқушылардың мәтіннің мазмұны мен кейіпкерлеріне сүйене отырып, нақты ақпараттарды анықтай алу қабілетін бағалаңыз.
-Ертегі саған ұнады ма? -Бауырсақ не істеді? -Ол қайда қашып кетті? -Орманда кіммен кездесті? -Олардан қалай құтылды? -Ертегі немен аяқталды? -Саған кім ұнады? -Ертегі кейіпкерлерін сипаттап берші.Олар қандай? |
|
Дағдылар |
Жетістіккритерийлері |
|
|
Егертөмендегіжетістіккритерийлерінорындаса, оқушыоқумақсатынажетеді |
||
|
Оқылым |
әңгіменіңбастыкейіпкерлерінатайалады; |
|
|
мәтінніңмазмұнынасүйенеотырып, нақтыақпараттардытабаалады. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен өмірді қалаймын
Мен өмірді қалаймын
Қалыптастырушы бағалау
Қазақ тілі және әдебиеті
Оқушының аты- жөні _______________________________________________________
|
ОБ сілтеме |
Оқумақсаты |
Бағалауғаарналғанұсыныс |
|
О1 Ақпаратты түсіну |
Әңгіменің мазмұнын түсінеді,басты кейіпкерлерін анықтайды және қарапайым мәтіндерден нақты ақпаратты табады. |
Оқушыларға оқылған мәтіндегі негізгі оқиғалар мен кейіпкерлерге талқылау жасауды тапсырыңыз. Мысалы, оқиғаның орнын, кім қатысқанын және немен аяқталғаны,т.б. туралы. Кейіпкерлерді аттары немесе мәтіндегі суреттері арқылы табуға жұмылдырыңыз. Оқиға туралы детальдарды көбірек табу үшін иллюстрацияларды қолдануды, сипаттау сөздерді, сөз тіркестерін қайта оқуды тапсырыңыз. Оқушылардың мәтіннің мазмұны мен кейіпкерлеріне сүйене отырып, нақты ақпараттарды анықтай алу қабілетін бағалаңыз.
-Ертегі саған ұнады ма? -Бауырсақ не істеді? -Ол қайда қашып кетті? -Орманда кіммен кездесті? -Олардан қалай құтылды? -Ертегі немен аяқталды? -Саған кім ұнады? -Ертегі кейіпкерлерін сипаттап берші.Олар қандай? |
|
Дағдылар |
Жетістіккритерийлері |
|
|
Егертөмендегіжетістіккритерийлерінорындаса, оқушыоқумақсатынажетеді |
||
|
Оқылым |
әңгіменіңбастыкейіпкерлерінатайалады; |
|
|
мәтінніңмазмұнынасүйенеотырып, нақтыақпараттардытабаалады. |
||
шағым қалдыра аласыз














