Сөйлеуді дамыту. Қысқа мерзімді жоспар
№3
| 
 ТАҚЫРЫБЫ: Өскенде мен кім болам?  | 
 Мектеп/МДҰ: Тасөткел орта мектебі  | 
 | 
||
| 
 Күні:  | 
 Педагогтің аты-жөні:Қосанова Мөлдір Тілеужанқызы  | 
 | 
||
| 
 Сынып/топ: 0 класс  | 
 Қатысқандар саны:  | 
 Қатыспағандар саны:  | 
||
| 
 ҰОҚ оқытылу мақсаты  | 
 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.6.2 Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу  | 
 | 
||
| 
 Күтілетін нәтиже  | 
 Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды. Тыңдалған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізеді.  | 
 | 
||
| 
 Көпшілік тәрбиеленушілер: Берілген тақырып аясында диалогпен сөйлесе алады.  | 
 | 
|||
| 
 Кейбір тәрбиеленушілер: Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастырады.  | 
 | 
|||
| 
 Тілдік мақсат  | 
 Тәрбиеленушілер: Әңгіме құрап айта алады. Сөздік қорын кеңейтеді. Көптілділік: мамандық – профессия – profession Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Мамандық иесі, дәрігер, аспаз, құрылысшы, тігінші, балықшы, мұғалім, ғарышкер, суретші, оқу құралдары, ғимараттар. Пікір алмасу сұрақтары: Сендер кімдерді көріп тұрсыңдар? Сендер өскенде кім болғыларың келеді? Ата-аналарының мамандығын кім біледі?  | 
 | 
||
| 
 Өткен ҰОҚ алған білім  | 
 Үлгілі бала қандай болатынын біледі.  | 
 | 
||
| 
 Жоспар  | 
 | 
|||
| 
 Жоспарланған уақыт  | 
 Жоспарланған іс-әрекет  | 
|||
| 
 І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 минут  | 
 (Ұ) Балалар шаттық шеңберіне тұрады, бәрі бірге қосылып айтады. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз. Біз талантты жас ұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. Балалардың назарын тақтаға аударады. 
 
 (Балалар қалаған мамандықтарын айтады және не үшін таңдағандарын түсіндіреді. Ата-анасының да кім болып жұмыс жасайтынын айтып өтеді.) Педагог: 
 
 Педагог ниет білдірген балаларды ортаға шығарып, құрылысшы, дәрігер, аспаздың атрибуттарын кигізіп, педагогтің көмегімен рөлдерді ойнайды, диалогпен сөйлеуді үйренеді. Көптілділік: мамандық – профессия – professio Дидактикалық ойын: «Сұхбат». Ойын шарты: Педагог мен тілші ретінде сендерден сұхбат аламын дейді де, балаларға микрофон ұсынады және бір мамандықты айтады, балалар мамандық иесі не істейтінін өз атынан айтады. Мысалы: Сіз әншісіз – ән айтамын, сахнада өнер көрсетемін. Сіз дәрігерсіз – балаларды, адамдарды емдеймін. Сіз ғарышкерсіз – ғарышқа ұшамын. Сіз мұғалімсіз – балаларды оқытамын. Сіз құрылысшысыз – үйлерді, ғимараттарды саламын. Сіз суретшісіз – сурет саламын. Сіз тігіншісіз – киімдер тігемін. Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіндіру, қайталау арқылы өлең жолдарын жаттату. Ұшқыш боламын Көкке ұшамын, Ұшқыш болар баламын. Соңына ерем Ер ғарышкер ағаның. Батыр болам, Көк аспанды сүйемін. Жұлдыздарға Барып-келіп жүремін. (Т. Молдағалиев)  | 
 | 
| 
 ІІ. Мақсатты болжам. 3-5 минут  | 
 Интербелсенді тақта немесе тақтаға ілінген суреттер  | 
|
| 
 ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс. 6-27 минут  | 
 | 
|
| 
 | 
 Микрофон  | 
| 
 | 
 Әліппе-дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Өзіңе ұнайтын мамандық иелерінің суреттерін белгіле. Сен кім болғың келеді? Дидактикалық ойын: «Төртінші артық». Логикалық ойлау қабілетін дамыту мен заттардың жалпылама түрін білуге үйрету. Суреттердің біреуі артық, ал үшеуінің мағынасы бірдей. Сол үш затты жалпылама сөзбен айт немесе қай мамандыққа қажет екенін айт. Мысалы: Қасық, қазан, етік, кесе - ыдыстар; Балта, балға, ау, шеге - саймандар; Ине, жіп, қайшы, қасық - тігінші заттары; Қайық, ау, қармақ, қалам - балықшы заттары; Нан, торт, бәліш, балта - тағамдар. Сергіту жаттығуы: Қиынсынып қашпаймыз, Шынығамыз жастай біз. Көңілді әуен сазымен Жаттығуды бастаймыз. Иілеміз оңға бір, Иілеміз солға бір, Қолды жоғары көтеріп, Қолды төмен түсіріп, Терең тыныс аламыз.  | 
 Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар  | 
| 
 Әліппе-дәптермен жұмыс: 2-тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құрастыр: «Үй қалай салынады?» Педагог балалармен бірге шартты белгілерді талқылайды. Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіндіреді. Әліппе-дәптермен жұмыс. 3-тапсырма. Қай зат кімге тиесілі? Сызықпен қос. Оларды не үшін пайдаланатындарын түсіндір. Артығын сыз. 4-тапсырма. Тіл ұстарту. Жаңылтпашты жаңылмай айт. Ас аспай Бас аспаз. Ас асты Жас аспаз.  | 
 Әліппе-дәптер  | 
|
| 
 Іске іскер, Істі Іскер істер.  | 
 | 
|
| 
 IV. ҰОҚ  | 
 Педагог қорытынды жасайды. Балаларды  | 
 Әліппе-дәптер, түрлі  | 
| 
 қорытындысы.  | 
 марапаттайды.  | 
 түсті қарындаштар  | 
| 
 Рефлексия.  | 
 (Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап  | 
 | 
| 
 28-30 минут  | 
 қорыту.  | 
 | 
| 
 | 
 Балалардан зымыранды түсті қарындашпен бояуын  | 
 | 
| 
 | 
 сұраңыз:  | 
 | 
| 
 | 
 Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;  | 
 | 
| 
 | 
 Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары  | 
 | 
| 
 | 
 қарындашпен;  | 
 | 
| 
 | 
 Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын –  | 
 | 
| 
 | 
 жасыл қарындашпен.  | 
 | 
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мен өскенде кім болам" сөйлеуді дамыту қысқа мерзімді жоспар мектепалды даярлық топ
"Мен өскенде кім болам" сөйлеуді дамыту қысқа мерзімді жоспар мектепалды даярлық топ
Сөйлеуді дамыту. Қысқа мерзімді жоспар
№3
| 
 ТАҚЫРЫБЫ: Өскенде мен кім болам?  | 
 Мектеп/МДҰ: Тасөткел орта мектебі  | 
 | 
||
| 
 Күні:  | 
 Педагогтің аты-жөні:Қосанова Мөлдір Тілеужанқызы  | 
 | 
||
| 
 Сынып/топ: 0 класс  | 
 Қатысқандар саны:  | 
 Қатыспағандар саны:  | 
||
| 
 ҰОҚ оқытылу мақсаты  | 
 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.6.2 Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу  | 
 | 
||
| 
 Күтілетін нәтиже  | 
 Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды. Тыңдалған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізеді.  | 
 | 
||
| 
 Көпшілік тәрбиеленушілер: Берілген тақырып аясында диалогпен сөйлесе алады.  | 
 | 
|||
| 
 Кейбір тәрбиеленушілер: Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастырады.  | 
 | 
|||
| 
 Тілдік мақсат  | 
 Тәрбиеленушілер: Әңгіме құрап айта алады. Сөздік қорын кеңейтеді. Көптілділік: мамандық – профессия – profession Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Мамандық иесі, дәрігер, аспаз, құрылысшы, тігінші, балықшы, мұғалім, ғарышкер, суретші, оқу құралдары, ғимараттар. Пікір алмасу сұрақтары: Сендер кімдерді көріп тұрсыңдар? Сендер өскенде кім болғыларың келеді? Ата-аналарының мамандығын кім біледі?  | 
 | 
||
| 
 Өткен ҰОҚ алған білім  | 
 Үлгілі бала қандай болатынын біледі.  | 
 | 
||
| 
 Жоспар  | 
 | 
|||
| 
 Жоспарланған уақыт  | 
 Жоспарланған іс-әрекет  | 
|||
| 
 І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 минут  | 
 (Ұ) Балалар шаттық шеңберіне тұрады, бәрі бірге қосылып айтады. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз. Біз талантты жас ұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. Балалардың назарын тақтаға аударады. 
 
 (Балалар қалаған мамандықтарын айтады және не үшін таңдағандарын түсіндіреді. Ата-анасының да кім болып жұмыс жасайтынын айтып өтеді.) Педагог: 
 
 Педагог ниет білдірген балаларды ортаға шығарып, құрылысшы, дәрігер, аспаздың атрибуттарын кигізіп, педагогтің көмегімен рөлдерді ойнайды, диалогпен сөйлеуді үйренеді. Көптілділік: мамандық – профессия – professio Дидактикалық ойын: «Сұхбат». Ойын шарты: Педагог мен тілші ретінде сендерден сұхбат аламын дейді де, балаларға микрофон ұсынады және бір мамандықты айтады, балалар мамандық иесі не істейтінін өз атынан айтады. Мысалы: Сіз әншісіз – ән айтамын, сахнада өнер көрсетемін. Сіз дәрігерсіз – балаларды, адамдарды емдеймін. Сіз ғарышкерсіз – ғарышқа ұшамын. Сіз мұғалімсіз – балаларды оқытамын. Сіз құрылысшысыз – үйлерді, ғимараттарды саламын. Сіз суретшісіз – сурет саламын. Сіз тігіншісіз – киімдер тігемін. Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіндіру, қайталау арқылы өлең жолдарын жаттату. Ұшқыш боламын Көкке ұшамын, Ұшқыш болар баламын. Соңына ерем Ер ғарышкер ағаның. Батыр болам, Көк аспанды сүйемін. Жұлдыздарға Барып-келіп жүремін. (Т. Молдағалиев)  | 
 | 
| 
 ІІ. Мақсатты болжам. 3-5 минут  | 
 Интербелсенді тақта немесе тақтаға ілінген суреттер  | 
|
| 
 ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс. 6-27 минут  | 
 | 
|
| 
 | 
 Микрофон  | 
| 
 | 
 Әліппе-дәптермен жұмыс: 1-тапсырма. Өзіңе ұнайтын мамандық иелерінің суреттерін белгіле. Сен кім болғың келеді? Дидактикалық ойын: «Төртінші артық». Логикалық ойлау қабілетін дамыту мен заттардың жалпылама түрін білуге үйрету. Суреттердің біреуі артық, ал үшеуінің мағынасы бірдей. Сол үш затты жалпылама сөзбен айт немесе қай мамандыққа қажет екенін айт. Мысалы: Қасық, қазан, етік, кесе - ыдыстар; Балта, балға, ау, шеге - саймандар; Ине, жіп, қайшы, қасық - тігінші заттары; Қайық, ау, қармақ, қалам - балықшы заттары; Нан, торт, бәліш, балта - тағамдар. Сергіту жаттығуы: Қиынсынып қашпаймыз, Шынығамыз жастай біз. Көңілді әуен сазымен Жаттығуды бастаймыз. Иілеміз оңға бір, Иілеміз солға бір, Қолды жоғары көтеріп, Қолды төмен түсіріп, Терең тыныс аламыз.  | 
 Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар  | 
| 
 Әліппе-дәптермен жұмыс: 2-тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құрастыр: «Үй қалай салынады?» Педагог балалармен бірге шартты белгілерді талқылайды. Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіндіреді. Әліппе-дәптермен жұмыс. 3-тапсырма. Қай зат кімге тиесілі? Сызықпен қос. Оларды не үшін пайдаланатындарын түсіндір. Артығын сыз. 4-тапсырма. Тіл ұстарту. Жаңылтпашты жаңылмай айт. Ас аспай Бас аспаз. Ас асты Жас аспаз.  | 
 Әліппе-дәптер  | 
|
| 
 Іске іскер, Істі Іскер істер.  | 
 | 
|
| 
 IV. ҰОҚ  | 
 Педагог қорытынды жасайды. Балаларды  | 
 Әліппе-дәптер, түрлі  | 
| 
 қорытындысы.  | 
 марапаттайды.  | 
 түсті қарындаштар  | 
| 
 Рефлексия.  | 
 (Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап  | 
 | 
| 
 28-30 минут  | 
 қорыту.  | 
 | 
| 
 | 
 Балалардан зымыранды түсті қарындашпен бояуын  | 
 | 
| 
 | 
 сұраңыз:  | 
 | 
| 
 | 
 Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;  | 
 | 
| 
 | 
 Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары  | 
 | 
| 
 | 
 қарындашпен;  | 
 | 
| 
 | 
 Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын –  | 
 | 
| 
 | 
 жасыл қарындашпен.  | 
 | 
шағым қалдыра аласыз













