Сабақтың
басы
|
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
Ой қозғау: 1. Сыныпта неге көгілдір жалаушалар
қойылған?
Тақырыпқа қарап сабақ не туралы болмақ деп
ойлайсыңдар?
Мағынаны тану: Интерактивті тақтада слайд арқылы тәуелсіз
Қазақстан жетістіктеріне саяхат жасау: «Әлем таныған
Қазақстан».
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер
сілтемеде
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Сұрақ – жауап
« Отан туралы не білдіңдер?»
– Туған жеріңнің дәрежесі қандай болуы
керек?
– Отаныңа, еліңе, жеріңе қандай адам болуың
керек?
– Осы нақыл сөздерден қандай мақал- мәтелді
естідіңдер?
3. “Қазақстанды білесің бе?” викториналық
сұрақтар
Қазақ хандығы құрылғанына неше
жыл?
Көшпелі қазақ халқының тұрғын үйі
?
Ежелгі заманнан қалыптасқан жыл бастау мейрамы
?
Туған жерін, елін жақсы көретін адам ?
(Патриот)
Презентация көрсетіледі. (Мазмұнын ашу) Біз – тәуелсіз
қазақ елінің ең жас жеткіншектеріміз. Сондықтан өз жерімізді, өз
елімізді, әкелеріміз бен аталарымызды қадірлеуге, сүюге, қорғауға
тиісті екенімізді естен шығармайық деп айтым келеді
.
Ой тастау:
“ Туған жеріңе не бересің? ”ойыны
– Сендер тұрып жатқан Шығыс Қазақстан жері қандай ағашпен бай
?
Ағаш – адамның күнкөрісіне қажет және рухани өмірде ерекше
орын алатын табиғат нысаны.
Тәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер! Еліміздің
көркеюіне, гүлденуіне «Туған жеріңе не бересің?» ойыны арқылы өз
үлестеріңді қосыңдар.
– Міне, сендерге ақ қайын ағашын
дайындадым.
– Ағашқа не жетіспейді?
– Сендердің парталарыңда жапырақтар жатыр. Дайын тұрған
жапыраққа «Туған жеріңе не бересің?» сұрағының жауабын сурет салу
арқылы айтыңдар. Мысалы: әдемі үй салу…).
( Жұмыс аяқталған соң, жапырақтарды жинап, ағашқа әр бала
жапырағын іледі.)
Жақсылық –рефлексия. (Балаларды ортаға шақырып, шеңбер
құрастыру)
– Менің қолымда көк түсті бір шүйке жіп. Қазір мен оны шеңбер
бойы жіберемін. Қолға түскен жіпті саусаққа орап, алысқа жетелейтін
армандарыңды тілеңдер. (Жіп мұғалімге
келеді.)
–Жіп қалай қозғалды?
– Қалай ойлайсыңдар, бұл жақсылықтың белгісі ме? (Балалардың
пікірі)
– Дұрыс, жіп бізді біріктірді.
Әрқашанда бірге болуымыз керек, бір-бірімізге көмектесуіміз керек.
Бір шаңырақ астында тату өмір сүруіміз керек. . Қазақ халқының
дәстүрін, тілін құрметтеп, еліміздің өсіп-өркендеуі жолында тынбай
еңбек еткенде ғана, еліміз де көркейіп,
гүлденеді.
|
Оқушы ақпараттық
мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушы өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы
бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Дескриптор:
өзгерістерін жіктейді
|
ҚБ
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
kz -
zhararhttps://www.zharar.com
|
Сабақ
тың соңы
|
Дәйексөз
«Сен басқаға қалай қарасаң, олар да саған солай қарайды»
деген сөз бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде
түсіндіріледі.
Қорытынды. Біздің сынып сағатымыз аяқталды. Бәрің Сурет
«Мен өзгелердің көзімен» үйреніп, жаман әрекеттен аулақ болуы керек
екенін айтып түсіндіреді.
Үйне тапсырма:
Мен Отанымды мақтан
тұтамын!
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|