|
|
Мектеп: |
|||||
|
Сабақ: 1-2 |
|
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен өзімді танимын |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме |
5.1.2.1 - Жақсы,жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрену |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: «Өзін-өзі тану»пәні бойынша өткен сыныптарда алған білімдерін пысықтай отырып,өзін-өзі танудың үздіксіз үдеріс екендігін ұғындыру; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: өмірдегі ұстанымын,болашағын анықтауына,оқу материалдары арқылы ықпал ете отырып,адамның қайталанбас тұлға екндігі туралы түсініктер Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
оқушылардың адам өмір жолының маңызды құрамдасы ретіндегі өзін-өзі тану туралы түсініктерін кеңейту;
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін өмірдегі ұстанымын, болашағын анықтауына оқу материалы арқылы ықпал ете отырып, адамның қайталанбас тұлға екендігі туралы түсінеді -әр адамның қайталанбас тұлға екендігін есте тұта отырып, өзін-өзі түсіну, өзін-өзі бағалай біледі |
|||||
|
Дескрипторлар |
- Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік қорытынды жасай алады. - Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады; - Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Информатика, |
|||||
|
АКТ-ны қолдану |
Интербелсенді тақта |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ауа райы және климаттық өзгерістер |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Сәлемдесу. Түгендеу. Қызығушылықты ояту/Топқа бөлу ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН. Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, дескрипторлармен таныстыру. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 23 минут |
Әңгімелеу
Дескрипторлар: - Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік қорытынды жасай алады. - Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады; - Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жаза алады. |
https://www.youtube.com/watch?v=yQ3P51gczR4 |
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? сұрақтарына жауап беру арқылы кері байланыс береді. |
|
||||
|
Бағалау 2 минут |
Топтар бір-бірінің жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды. |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің талпыныстарым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.3.2.1 - алға қойған мақсатына жетуге талпынуға үйрету арқылы жігерлілік қасиетіне баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: адамның мақсатына талпыныссының маңыздылығын ұғындыру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашады . Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: талпыныс,ұмтылыс ұғымдарының мағынасын түсіндіре отырып,ізденімпаздық қасиеті туралы түсінік алдады.. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достық дәнегі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
1-тоқсанда өткен білімді қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Тапсырма |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Әңгімелеу. Жаңа ақпаратпен таныстыру. Атасы он жасар ұл баласымен далада келе жатып, баласынан сұрады: – Анау өрмекшiнi көремiсiң, не iстеп жүр? – Көремiн, өрмек тоқып жүр. – Анау құмырсқаны көремiсiң? – Көремiн, аузында бiр нанның уалшығы бар, жүгiрiп кетiп барады. – Жоғары қара, аспанда не көрiнедi? – Жоғарыда қарлығаш ұшып жүр, аузында кесе тiстеген шөбi бар. Сонда атасы айтты: – Олай болса, шырағым, ол кiшкентай жәндiктер саған үлгi. Өрмекшi маса, шыбынға тұзақ құрып жүр, ұстап алған соң, өзiне азық етуге. Құмырсқа бала-шағаларына тамақ аулап, бiр нанның уалшығын тапқан соң өзi жемей, аузына тiстеп, қуанғаннан үйiне жүгiрiп қайтып барады. Қарлығаш балапандарына ұя iстеуге шөп жиып жүр. Жұмыссыз жүрген бiр жан жоқ. Сенi де құ-дайтағала босқа жүруге жаратпаған, жұмыс iстеуге әдеттену керек, – дедi. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі «Достық дәнегі» деген тақырыпта ойтолғау жазу. 1-топ: бақыт Жауабын жазады. 2-топ: қуаныш Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. 3-топ: шаттық Ұсыныс жазады. Талдау «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 1-3 тапсырма беріледі үш қатарға,әр оқушы жазып талдап,оқып шығады |
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қызыл гүлім-ай» биі |
Би билейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
«Карточкадағы терминдер» әдісі
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
||
|
Күні: |
5-6-сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Танымға бастар жол |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5.1.2.1 - өзімен-өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс-әрекеттерінде шынайы болуға үйрету |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
өзін -өзі танудың адам өміріндегі мәнділігі туралы түсінік бере отырып, |
||||
|
Жетістік критерийі |
диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді; «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырып, баға береді адам мүмкіндіктері туралы түсінік береді; Әр оқушының өз мүмкіндігін танып ,дамуына ықпал етеді |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
арал - елсіз мекен апат - қауіп-қатер, жұт сал - ағаштан байланыстыра жасалған жүзу құралы |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам жеке тұлға |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||
|
Өмірмен байланыс |
Мінездің ұстамды да сабырлы болуы |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, тарих |
||||
|
Алдыңғы білім |
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Ой шақыру. Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Дәйексөз. ««Кімде кім өзін сүйсе, туысқандарын сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе, адам баласын бауырым деп білсе, сол адамды ізгі атаймыз» Мағжан Жұмабаев Дәптерге жазып алу. 2 рет ұлдарға, 2 рет қыздарға айтқызу Дәйексөзден не түйдіңіз? Әңгімелеу. «Шыншылдық бәрінен маңызды» әңгіме Әңгіме бойынша сұрақтар: 1.Олар қайда барды? 2. Гольф ойынын қарау үшін қандай шарт қойылды? 3.Әке қандай үлгі көрсетті? 4. Сен қай кезде айттың? 5. Ісің мен сөзің сәйкес келмеген жағдай болды ма? 6. Үлкендер шындықты айтып үлгі бола білді ма? |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 30 мин
|
Мағынаны тану кезеңі
,
Әңгімелеу
Шығармашылық
жұмыс Адамның бойындағы мүмкіндіктерді ашуға
көмектесетін қасиеттерді атап,оны дамытудың жолдарын ұсыну және
жүйелеу. Шеңбер бойынша бағалау Әр топ бірін-бірі бағалайды Кері байланыс |
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақ несімен есіңізде қалды? Қандай түсінбестіктер болды? Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді? Қандай кезеңдер қызық болды? Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы «Робинзон Крузо» романнан үзіндіні мазмұндау |
Слайд |
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен өзімді танимын. 5 сынып
Мен өзімді танимын. 5 сынып
|
|
Мектеп: |
|||||
|
Сабақ: 1-2 |
|
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен өзімді танимын |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме |
5.1.2.1 - Жақсы,жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрену |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: «Өзін-өзі тану»пәні бойынша өткен сыныптарда алған білімдерін пысықтай отырып,өзін-өзі танудың үздіксіз үдеріс екендігін ұғындыру; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: өмірдегі ұстанымын,болашағын анықтауына,оқу материалдары арқылы ықпал ете отырып,адамның қайталанбас тұлға екндігі туралы түсініктер Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
оқушылардың адам өмір жолының маңызды құрамдасы ретіндегі өзін-өзі тану туралы түсініктерін кеңейту;
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін өмірдегі ұстанымын, болашағын анықтауына оқу материалы арқылы ықпал ете отырып, адамның қайталанбас тұлға екендігі туралы түсінеді -әр адамның қайталанбас тұлға екендігін есте тұта отырып, өзін-өзі түсіну, өзін-өзі бағалай біледі |
|||||
|
Дескрипторлар |
- Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік қорытынды жасай алады. - Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады; - Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Информатика, |
|||||
|
АКТ-ны қолдану |
Интербелсенді тақта |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ауа райы және климаттық өзгерістер |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтың басы 7 минут
|
Сәлемдесу. Түгендеу. Қызығушылықты ояту/Топқа бөлу ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН. Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, дескрипторлармен таныстыру. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 23 минут |
Әңгімелеу
Дескрипторлар: - Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік қорытынды жасай алады. - Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады; - Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жаза алады. |
https://www.youtube.com/watch?v=yQ3P51gczR4 |
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? сұрақтарына жауап беру арқылы кері байланыс береді. |
|
||||
|
Бағалау 2 минут |
Топтар бір-бірінің жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды. |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің талпыныстарым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.3.2.1 - алға қойған мақсатына жетуге талпынуға үйрету арқылы жігерлілік қасиетіне баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: адамның мақсатына талпыныссының маңыздылығын ұғындыру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашады . Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: талпыныс,ұмтылыс ұғымдарының мағынасын түсіндіре отырып,ізденімпаздық қасиеті туралы түсінік алдады.. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достық дәнегі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
1-тоқсанда өткен білімді қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Тапсырма |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Әңгімелеу. Жаңа ақпаратпен таныстыру. Атасы он жасар ұл баласымен далада келе жатып, баласынан сұрады: – Анау өрмекшiнi көремiсiң, не iстеп жүр? – Көремiн, өрмек тоқып жүр. – Анау құмырсқаны көремiсiң? – Көремiн, аузында бiр нанның уалшығы бар, жүгiрiп кетiп барады. – Жоғары қара, аспанда не көрiнедi? – Жоғарыда қарлығаш ұшып жүр, аузында кесе тiстеген шөбi бар. Сонда атасы айтты: – Олай болса, шырағым, ол кiшкентай жәндiктер саған үлгi. Өрмекшi маса, шыбынға тұзақ құрып жүр, ұстап алған соң, өзiне азық етуге. Құмырсқа бала-шағаларына тамақ аулап, бiр нанның уалшығын тапқан соң өзi жемей, аузына тiстеп, қуанғаннан үйiне жүгiрiп қайтып барады. Қарлығаш балапандарына ұя iстеуге шөп жиып жүр. Жұмыссыз жүрген бiр жан жоқ. Сенi де құ-дайтағала босқа жүруге жаратпаған, жұмыс iстеуге әдеттену керек, – дедi. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі «Достық дәнегі» деген тақырыпта ойтолғау жазу. 1-топ: бақыт Жауабын жазады. 2-топ: қуаныш Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. 3-топ: шаттық Ұсыныс жазады. Талдау «Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 1-3 тапсырма беріледі үш қатарға,әр оқушы жазып талдап,оқып шығады |
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қызыл гүлім-ай» биі |
Би билейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
«Карточкадағы терминдер» әдісі
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
|
Мектеп: |
|
||
|
Күні: |
5-6-сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||
|
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Танымға бастар жол |
||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5.1.2.1 - өзімен-өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс-әрекеттерінде шынайы болуға үйрету |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
өзін -өзі танудың адам өміріндегі мәнділігі туралы түсінік бере отырып, |
||||
|
Жетістік критерийі |
диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді; «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырып, баға береді адам мүмкіндіктері туралы түсінік береді; Әр оқушының өз мүмкіндігін танып ,дамуына ықпал етеді |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
арал - елсіз мекен апат - қауіп-қатер, жұт сал - ағаштан байланыстыра жасалған жүзу құралы |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. |
||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Әр адам жеке тұлға |
||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
||||
|
Өмірмен байланыс |
Мінездің ұстамды да сабырлы болуы |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет, тарих |
||||
|
Алдыңғы білім |
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Ой шақыру. Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Дәйексөз. ««Кімде кім өзін сүйсе, туысқандарын сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе, адам баласын бауырым деп білсе, сол адамды ізгі атаймыз» Мағжан Жұмабаев Дәптерге жазып алу. 2 рет ұлдарға, 2 рет қыздарға айтқызу Дәйексөзден не түйдіңіз? Әңгімелеу. «Шыншылдық бәрінен маңызды» әңгіме Әңгіме бойынша сұрақтар: 1.Олар қайда барды? 2. Гольф ойынын қарау үшін қандай шарт қойылды? 3.Әке қандай үлгі көрсетті? 4. Сен қай кезде айттың? 5. Ісің мен сөзің сәйкес келмеген жағдай болды ма? 6. Үлкендер шындықты айтып үлгі бола білді ма? |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 30 мин
|
Мағынаны тану кезеңі
,
Әңгімелеу
Шығармашылық
жұмыс Адамның бойындағы мүмкіндіктерді ашуға
көмектесетін қасиеттерді атап,оны дамытудың жолдарын ұсыну және
жүйелеу. Шеңбер бойынша бағалау Әр топ бірін-бірі бағалайды Кері байланыс |
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақ несімен есіңізде қалды? Қандай түсінбестіктер болды? Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді? Қандай кезеңдер қызық болды? Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы «Робинзон Крузо» романнан үзіндіні мазмұндау |
Слайд |
|||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
|
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||
|
Жалпы бағалау
Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
|
|||||
шағым қалдыра аласыз














