Мен өзімді танимын. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен өзімді танимын. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану
Материалдың қысқаша нұсқасы




Мектеп:

Сабақ: 1-2


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мен өзімді танимын

Оқу бағдарламасына сілтеме

5.1.2.1 - Жақсы,жаман мінез-құлықты ажырата білуге үйрену

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

«Өзін-өзі тану»пәні бойынша өткен сыныптарда алған білімдерін пысықтай отырып,өзін-өзі танудың үздіксіз үдеріс екендігін ұғындыру;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

өмірдегі ұстанымын,болашағын анықтауына,оқу материалдары арқылы ықпал ете отырып,адамның қайталанбас тұлға екндігі туралы түсініктер

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың мақсаттары

оқушылардың адам өмір жолының маңызды құрамдасы ретіндегі өзін-өзі тану туралы түсініктерін кеңейту;


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

 Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

 Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін
көрсетеді. 

өмірдегі ұстанымын, болашағын анықтауына оқу материалы арқылы ықпал ете отырып, адамның қайталанбас тұлға екендігі туралы түсінеді

-әр адамның қайталанбас тұлға екендігін есте тұта отырып, өзін-өзі түсіну, өзін-өзі бағалай біледі

Дескрипторлар

- Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады және өзіндік

қорытынды жасай алады.

- Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады;

- Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын

көрсетіп жаза алады.

Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну.

Пәнаралық байланыс

Информатика,

АКТ-ны қолдану

Интербелсенді тақта

Осыған дейін меңгерілген білім

Ауа райы және климаттық өзгерістер

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

7 минут
















Сәлемдесу. Түгендеу.

Қызығушылықты ояту/Топқа бөлу

ОРМАНҒА ОЙША СЕРУЕН.

Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз.

Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, дескрипторлармен таныстыру.





Сабақтың ортасы

10 минут


















































23 минут











Әңгімелеу 
Адам өміріндегі ең басты құндылық туралы түсініктерін кеңейту.Ата-ана,денсаулық,бақыт және т,б құндылықтардың мәні туралы ойлары мен түсініктерін бекіту мақсатында мынадай сұрақтар қойылады. 
*Сен үшін басты құндылық не? 
*Қандай құндылықтарды ешқандай ақшаға сатып алуға болмайды?
Мәтінмен жұмыс 
"Ата өсиеті" әңгімесін кідіріспен айта отырып,сұрақ қою арқылы оқушыларды да әңгімеге қатыстырады.Оқушылардың әңгіме мазмұнынан ұққан түсініктері сұрақтарға берген жауаптарынан көрінеді. 
*Нұртас неліктен өз-өзіне риза болмады? 
*Қария "өмірді сүю керек" дегенді не үшін айтты? 
*Әңгімені қалай жалғсатыруға болады?
.Дәйексөз 
"Өзіңді танығың келсе,адамдарға,олардың ісіне қара" 
Фридрих Шиллер 
.Мұғалім сыйы 
Өнегелілік туралы 
Б.Момышұлы 
Сырын ашсақ,тәрбие ана сүтімен бірге сана-сезімге сіңіп,дағдыға,әдетке айналуы қажет.Үлкенді сыйлау,парыз бен ар-ұятты қасиет тұту,қоғамдық тәртіпті мүлтіксіз сақтау,заңға мойынұсынушылық , адамды бәрінен ардақтау-адам бойында адамгершілік, Отанға,елге,халыққа, үй ішіне,адамға,өмірге, деген сүйіспеншілік сияқты жақсы қасиеттерге тәрбиелейді.Өнегелі тәрбие алған адам Отанға берілгендік,әділдік,тәртіптілік сияқты жауынгерлік қасиеттердің негізін бойына сіңіреді... 
Біз "Өлімнен ұят күшті" ," Жаным-арымның садағасы"деген қағиданы қатаң ұстай отырып,адамгершілік сезімін тәрбиелеуге тиіспіз. 
.Шығармашылық жұмыс 
"Өмірді танып білгім келеді" тақырыбына әңгіме құрастыру тапсырылады. 

.Жаттығу -ойлану 
Сынып үш топқа бөлініп,әр топ өз сұрақтары бойынша плакаттағы сұлбалар сызбасына жауаптарын жазады. 
1- топ.Өмірде кімдердің көмегін,қамқорлығын сезіндіңдер? Олардың өмір сүруге қандай көмегі бар? 
2-топ.Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп білдіңдер?Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттеріңнің септігі тиді? 
3-топ.Өмірді сүю неге жетелейді? 
Адамға өмірді танып білу не үшін қажет? 

Күтілетін жауаптар: 
1.Ата-анамның,туыстарымның,достарымның,ұстазымның, 
көршімнің,сыныптасымның т.б. 
2.Үлкенді сыйлаймын.Қамқорлық жасай аламын. Достарым көп. Көпшілікпен тіл табыса аламын.Жақсы оқуға тырысамын.Әдепті баламын т.б. 
3.Өмірді сүю жақсы өмір сүруге,шыдамдылыққа, төзімділікке ,ынтымаққа жетелейді және т.б 
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:

  1. Өзімді тани блемін ?

  2. Өзім туралы не айтамын





Дескрипторлар:

- Тыңдалым мәтінінің ерекшелігін салыстырады

және өзіндік қорытынды жасай алады.

- Эссе құрылымы мен дамуын сақтап жазады;

- Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу

себептерін айқын көрсетіп жаза алады.




































































https://www.youtube.com/watch?v=yQ3P51gczR4


Кері байланыс

3 минут

Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? сұрақтарына жауап беру арқылы кері байланыс береді.


Бағалау

2 минут

Топтар бір-бірінің жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды.


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)








Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



















































Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Менің талпыныстарым

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.3.2.1 - алға қойған мақсатына жетуге талпынуға үйрету арқылы жігерлілік қасиетіне баулу.



Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

адамның мақсатына талпыныссының маңыздылығын ұғындыру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашады

. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

талпыныс,ұмтылыс ұғымдарының мағынасын түсіндіре отырып,ізденімпаздық қасиеті туралы түсінік алдады..

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Достық дәнегі

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

1-тоқсанда өткен білімді қайталау.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

-Салем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)




1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ: шаттық





Тренинг жазылған парақшалар

Жаңа білім

10 минут







Тапсырма
Оқушыларға адамның өзіне - өзі сенімді болуы үшін не істеу керек екендігін түсіндіріп, сенімді болудың адам болашағына қажеттігі туралы Сан Мен Мунның пайымдауын оқып, танысуға шақырады.
«... Егер өмірде өзіңе – өзің сенімді болғың келсе, қиындықпен бетпе-бет кездесуден қорықпа. Үнемі өмір сынақтарынан жасқанып, қашқақтай берсең, кезең - кезең қиындықтар туындай береді, өзіңмен өзің әлектене бересің. Сондықтан жеңіл жол іздеме, қиындықпен күресе біл.
Қиындықты жеңе білген кезде ғана өзіңе өзің сенімді боласың, өз құныңды білесің. Егер ұмтылыс пен табандылық жеткілікті болса, адам қандай кедергіні де жеңуге қабілетті болады. Осының өзі саған өзіңе деген сенімділік әкелуі керек...»

• Сенімділік адамға қандай қасиеттер болғанын талап етеді?
Мұғалім оқушылардың ойын адамның батылдық, табандылық, адалдық сияқты қасиеттері айналасында шоғырландырады. Бұл қасиеттер адамның өзіне - өзіне сенімді болуының басты көрсеткіші болып табылатындығын айтып, қорытынды жасайды.

Оқулық. Кеспе мәтіндер.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы

10 минут













Әңгімелеу. Жаңа ақпаратпен таныстыру.

Атасы он жасар ұл баласымен далада келе жатып, баласынан сұрады: – Анау өрмекшiнi көремiсiң, не iстеп жүр? – Көремiн, өрмек тоқып жүр. – Анау құмырсқаны көремiсiң? – Көремiн, аузында бiр нанның уалшығы бар, жүгiрiп кетiп барады. – Жоғары қара, аспанда не көрiнедi? – Жоғарыда қарлығаш ұшып жүр, аузында кесе тiстеген шөбi бар. Сонда атасы айтты: – Олай болса, шырағым, ол кiшкентай жәндiктер саған үлгi. Өрмекшi маса, шыбынға тұзақ құрып жүр, ұстап алған соң, өзiне азық етуге. Құмырсқа бала-шағаларына тамақ аулап, бiр нанның уалшығын тапқан соң өзi жемей, аузына тiстеп, қуанғаннан үйiне жүгiрiп қайтып барады. Қарлығаш балапандарына ұя iстеуге шөп жиып жүр. Жұмыссыз жүрген бiр жан жоқ. Сенi де құ-дайтағала босқа жүруге жаратпаған, жұмыс iстеуге әдеттену керек, – дедi.

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы әдісі

«Достық дәнегі» деген тақырыпта ойтолғау жазу.

1-топ: бақыт

Жауабын жазады.

2-топ: қуаныш

Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.

3-топ: шаттық

Ұсыныс жазады.

Талдау

«Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

1-3 тапсырма беріледі үш қатарға,әр оқушы жазып талдап,оқып шығады


«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.



Оқулықтағы мәтінді оқып алады.


Сергіту сәті

2 минут

«Қызыл гүлім-ай» биі

Би билейді

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез


«Карточкадағы терминдер» әдісі

Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.



Карточкада жазылған терминдер



Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Стикер

дегі диалог» әдісі

«Пкірлер» парағы әдісі

«Броундық қозғалыс»

«Карточкадағы терминдер» әдісі

Балл






































Рефлексия парағы


Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері












Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Бөлім:


Мектеп:


Күні:

5-6-сабақ

Мұғалімнің

аты-жөні:


Сынып:

5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Танымға бастар жол

Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

5.1.2.1 - өзімен-өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс-әрекеттерінде шынайы болуға үйрету

Сабақтың мақсаты

өзін­ зі танудың адам өміріндегі мәнділігі туралы түсінік бере отырып,
дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

Жетістік критерийі

диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді;

«сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырып, баға береді

адам мүмкіндіктері туралы түсінік береді;

Әр оқушының өз мүмкіндігін танып ,дамуына ықпал етеді


Тілдік мақсаттар

арал - елсіз мекен

апат - қауіп-қатер, жұт

сал - ағаштан байланыстыра жасалған жүзу құралы

Құндылықтар

Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Әр адам жеке тұлға

АКТ дағдысын қолдану

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Өмірмен байланыс

Мінездің ұстамды да сабырлы болуы

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет, тарих

Алдыңғы білім

Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

10 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ой шақыру. Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Дәйексөз.

««Кімде кім өзін сүйсе, туысқандарын сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе, адам баласын бауырым деп білсе, сол адамды ізгі атаймыз» Мағжан Жұмабаев

Дәптерге жазып алу. 2 рет ұлдарға, 2 рет қыздарға айтқызу

Дәйексөзден не түйдіңіз?

Әңгімелеу. «Шыншылдық бәрінен маңызды» әңгіме

Әңгіме бойынша сұрақтар:

1.Олар қайда барды?

2. Гольф ойынын қарау үшін қандай шарт қойылды?

3.Әке қандай үлгі көрсетті?

4. Сен қай кезде айттың?

5. Ісің мен сөзің сәйкес келмеген жағдай болды ма?

6. Үлкендер шындықты айтып үлгі бола білді ма?


Сабақтың ортасы

30 мин


















Мағынаны тану кезеңі

, Әңгімелеу  
Жексенбі күні Айдар әкесімен бірге орманға саңырауқұлақ теруге барады. Күні бойы
орман  кезіп, шаршаған, ашыққан олар трамвайдың ішінде бір­біріне қарама­қарсы отырған еді.
Кезекті аялдамадан трамвай қозғалған кезде, Айдар отырған орындықтың тұсына бір әйел келіп
тұрды. Айдар орын беру керектігін түсінді, тіпті орнынан тұрғысы келгендігін байқатты, бірақ
әйелдің өзіне көңіл бөлмегенін көріп, терезеге бұрылып отыра берді. Әкесі орнынан тұрды.
Отырыңыз! –деген әкесінің даусын естіген.Айдардың құлағының ұшына дейін қызарып,
орнынан ұшып тұрып әкесіне:
Байқампаз болу керек, балам! – деді.  
Отырыңыз! Түрегеліп тұрамын,­деді. Әкесі сыбырлай сөйлеп:

Талдауға арналған сұрақтар:
1. Айдар нені сезінді, ол оның мінез­ құлқына қалай әсер етті?
2. Әкесі баласына сөйлемей нені түсіндірмекші болды?
     3.Әділ болуға ұмтылу адамға не үшін   қажет?
5 Шығармашылық іс­әрекеттер, топтық жұмыс:
а)Әр топқа жеке жұмыстар беріледі.Жұмылып бірге жұмыс істейміз.
Мейірімді және ықыласты болуға жетелейтін игі істер мен жақсы әрекеттер топтамасын 
жасаңдар.
«ә)Дәптермен жұмыс істеу. 1­ тапсырманы орындау
Қорытынды: Ізгілікті іс игілікке жеткізеді.
Тапсырманы орындауға 7 минут уақыт беріледі.
Тапсырма орындау кезінде баяу музыка қойылады.
Тапсырманы орындап болған соң, әр топ өз жұмысын  ортаға салады.

Шығармашылық жұмыс Адамның бойындағы мүмкіндіктерді ашуға көмектесетін қасиеттерді атап,оны дамытудың жолдарын ұсыну және жүйелеу.

Өзіммен-өзім Мұғалім оқушылардың өз күштері мен мүмкіндіктеріне сенімдерін нығайтып,танып-білуге құштарлықтарын,қабілеттерінің дамуын ынталандыру мақсатында Динейк әдістемесін пайдалану.

Шеңбер бойынша бағалау

Әр топ бірін-бірі бағалайды


Кері байланыс






Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақ несімен есіңізде қалды?

Қандай түсінбестіктер болды?

Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді?

Қандай кезеңдер қызық болды?

Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

«Робинзон Крузо» романнан үзіндіні мазмұндау

Слайд

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау







Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2019
676
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі