Мен қалада тұрамын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен қалада тұрамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсінеді, ойын жеткізеді. Көптеген оқушылар: шығарманың мазмұнына жоспар құрады. Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнын сахналайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:Талас негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кызылборикова Г

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Жанды табиғат

10-сабақтың тақырыбы

Мен қалада тұрамын

Оқу бағдарла- масына сілтеме

2.8 Көркем шығарма элементтерін салыстыру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсінеді, ойын жеткізеді.

Көптеген оқушылар: шығарманың мазмұнына жоспар құрады.

Кейбір оқушылар: шығарманың мазмұнын сахналайды.

Құндылық

Бағалау, пікір білдіру

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану


АКТ-ны қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта, слайд

Алдыңғы білім

Б. Кірісбайұлы. «Терек пен қабығы»

Бағалау

критерийі

Дескриптор

Балл

Сұрақтарға жауап беру

Екі шығарманың түрін

анықтайды.

1

Тәуліктің мезгілін анықтайды.

1

Оны неден аңғарғандығын

айтады.

1

Өз ойынан оқиға қосады.

1

Кестемен жұмыс

Екі мәтінге ортақ тақырып

ойлайды.

1

Айырмашылығын табады.

1




















Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Ойсергек: шеңбер бойында бір-біріне жақсы тілектер айту.

«Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ажырату. Ойқозғау.

І топ. Ауыл таңы. Суретін салады.

ІІ топ. Қала таңы. Суретін салады.

ІІІ топ. Сарапшы. Ауыл мен қаланың байланысын айтады. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.












Оқылым. 2-тапсырма.

Мәтінді түсініп оқы. «Сен ұйықтап жатқанда». Автормен танысу айдары. Е. Ашықбаев. Б. Соқпақбаев Жұптық жұмыс.

Жұптастыру. Жұптардың қайсысы бірінші, қайсысы екінші екенін анықтау.

1-жұп. «Сен ұйықтап жатқанда» мәтінін мазмұндап, авторы туралы әңгімелейді.

2-жұп. «Таң» өлеңін мазмұндап, авторы туралы әңгімелейді.

Сергіту сәті. Жануарлардың қимылын салу.

Жеке жұмыс.

3-тапсырма. Әңгімені жазған кім? Ол туралы не білесің?

4-тапсырма. Мәтіннің әр бөліміне ат қой.

5-тапсырма. Өлеңді тыңдаңдар, авторы туралы айтыңдар, мазмұнын қарасөзбен әңгімелеңдер. «Таң»

Топтық жұмыс. «Кір жаятын жіп» әдісі.

І топ. 7-тапсырма. Кестедегі сұрақтарға жауап бер.

А-4 қағазы




Слайдтар







Авторлардың портреті








Кесте Интербелсенді тақта




Мәтін

Шы- ғарма-

ның түрі

Тәуліктің қай мезгілі

суреттел- ген?

Оны неден

аңғар- дың?

Тағы қандай

оқиғалар қосар едің?











«Сен ұйықтап

жатқан- да»







Кесте









Бағалау парағы

«Таң»






ІІ топ. 7-тапсырма. Кестені толтыр.









ІІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Оқиғалардың қай мәтіннен екенін тап.

Мәтіндегі оқиғалар Қай мәтіннен?

  1. Бізбен бірге құстар да оянды. 2-мәтін

  2. Вагондарда санаулы ғана 1-мәтін адамдар отыр.

  3. Дәрігерлер ұйықтамай, адам 1-мәтін өмірін сақтап қалу үшін қызмет

етеді.

  1. Жемін теріп жеп жүрген құстар. 2-мәтін

  2. Күндіз қаптап жүрген көліктер 1-мәтін көрінбейді.

  3. Қаламен бірге көліктер де 2-мәтін оянады.

  4. Таңғы уақытта адамдарды 1-мәтін таситын көліктер жарқырап

шыға келеді.

  1. Тыныштық орын алып, 1-мәтін саябырлаған уақыт туралы

айтылған.

  1. Уақыт түнгі он екі. 1-мәтін

Ойтолғау.

Түнде жұмыс істейтін мамандардың еңбегі туралы айту. Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік?

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.


Мәтін

Екі мәтінге ортақ тақырып

бер

Айырмашы- лығы неде?

Б. Соқпақбаев.

«Сен ұйықтап жатқанда»



Е. Ашықбаев.

«Таң»













































Shape1



Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік

элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі