(Ұ) Әліппе-альбомдағы
материалмен жұмыс.
Суреттерге қараңдар. Қуанышқа спорт
түрлерін атауға көмектесіңдер.
(Ж) Досыңмен ақылдасып, мына заттардың не
екендігін айт.
Проблемалық
сұрақ: Біз
спортшыларға қалай көмектесе аламыз? Оларды қалай көрінетін етуге
болады?
(Ұ) Динамикалық
үзіліс
Мен спортшы боламын,
Алтын медаль аламын.
Биік-биік тұғырдан,
Өз елімді көркейтіп,
Көк байрағы желбіреп,
Ел алғысын аламын.
(қолдарын иықтарына, жандарына қарай
көтереді. Кішкентай саусақтан бастап саусақтарын жұдырыққа
жұмады.) (Ұ)
Қауіпсіз жұмыс жасау техникасы
Сабақтағы қауіпсіздік техникасы
ережелерін еске түсіріп, атауды сұрайды.
(Ұ) Жұмыстың орындалу
технологиясы (Жұмысты сатылай орындау ретін
түсіндіру).
Әліппе-альбоммен
жұмыс.
Педагог спортшыларды жеңімпаздар ретінде
салу керектігін түсіндіреді. Геометриялық пішін – тік төртбұрыш
көмегімен
тұғырды бейнелеңдер. Спортшыны басынан
бастап, сопақша формада сала бастаймыз. Артынан денесін саламыз.
Адамның денесі пропорционалды болуы үшін басынан беліне дейінгі
денесінің ұзындығы қандай болуы қажет? Ненің көмегімен
өлшеуге
болады? Бас ұзындығының көмегімен.
Жоғарыдан белге дейін бас ұзындығы 3 рет сыюы тиіс. Ал белден
табанға дейін – 4 рет.
Қалыпты емес сурет салу
техникасы – «Шашырату» көмегімен жеңімпаздың құрметіне отшашу
бейнейлеміз. Шашырату тарақ пен тіс щеткасының көмегімен
жасалады.
|