Жауынгердің тұлғасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жауынгердің тұлғасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге пайдалану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

Мектеп: №96 ЖББМ КММ

Күні: 28.02.2025 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жауынгердің тұлғасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу;

5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу;

Көптеген оқушылар: эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу;

Кейбір оқушылар: эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу.

Бағалау критеийлері

  • эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтайды;

  • өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады;

  • сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі,

  • сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Жазылым мақсаты бойынша:

сұраққа жауап береді;

көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді;

эссе жазады.

Әдеби тілдік норма бойынша:

сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі,

сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру көркем еңбек әдебиет, жаратылыстану

Осыған дейін меңгерілген білім

« Адамның сырт келбеті мен мінезі.» бөлімінің тақырыптары.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал . «Саптағы жаттығулар».

Оңға,солға,артқа бұрылу.

Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп.

Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен

Қозғалыста ж/е орнында.

А) Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде

1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайту

Б) Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде басты 1-2 онға айналдыру 3-4 солға айналдыру

В) Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда.

Қызығушылықты ояту «Тұлғаны таны» әдісі.

  • Тұлға туралы не білеміз?

  • Б. Момышұлы «қаруы мен қаламын қатар ұстаған жазушы» деген сөзді ашып түсіндір.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтаады.

Сергіту жаттығуларын жасау.



Оқушылар тұлға туралы ізденіс жұмысын жасап, таныстырады, сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабаққа байланысын анықтайды.

















ҚБ «Жұлдызша»









Сабақтың ортасы
































І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

1. Б.Момышұлы туралы қандай кітаптар оқып, кинофильмдер көрдіңдер?

2. Сендердің ойларыңша, жауынгердің тұлғасы қандай болуы керек?

Дескриптор:

  • Әңгімені түсініп оқиды;

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Ой түйіндейді.

ҚБ

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

3-тапсырма.

Тапсырма. Эссе жазу. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, алдыңғы тапсырмадағы айшықты сөздерді қолданып, «Жауынгердің тұлғасы» туралы эссе жазыңдар(70-80 сөз).

Дескриптор:

  • Тақырыппен танысады;

  • Эссенің құрылымын сақтайды;

  • Сөз санын сақтайды.

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен сан есімдерді анықтайды;

  • Сан есімнің жасалу жолы бойынша түрлендіреді;

  • Сол сөздерге қатысты мақал-мәтелдер мен жұмбақтар тауып жазады.

  • Мақал-мәтелдердің мағынасын ашады.







Әңгімені түсініп оқиды.

























Сұрақтарға жауап береді.





















Айшықты сөздерді анықтайды.



Тақырыппен танысады;

Эссенің құрылымын сақтайды;

Сөз санын сақтайды.



Жеке жұмыс. Эссе жазу.















Оқушылар грамматикалық тапсырмалармен жұмыс жүргізеді.





Оқылым мәтінінен сан есімдерді анықтайды;

Сан есімнің жасалу жолы бойынша түрлендіреді;

Сол сөздерге қатысты мақал-мәтелдер мен жұмбақтар тауып жазады.

Мақал-мәтелдердің мағынасын ашады.





















ҚБ «Жұлдызша»



ҚБ «Жұлдызша»





















ҚБ «Жұлдызша»































ҚБ «Жұлдызша»




5-сынып

Қазақ тілі









Б. Момышұлы


































































































Сабақтың соңы


Кері байланыс









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.04.2025
214
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі