Менің ас мәзірім 2 cсынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің ас мәзірім 2 cсынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану; Мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен ... деп ойлаймын», «мен ... деп санаймын», «маған ... сияқты», «маған ... тәрізді») білдіру. Барлық оқушылар жасай алады: диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолданады; оқиғаларды салыстыру негізінде өз пікірін білдіреді. Оқушылардың көбі жасай алады: диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолданады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: өз ойын, пікірін ашық айтады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім

ӨЗІМ ТУРАЛЫ

Педагогтің аты-жөні

Токкужина. Г.С

Күні

11.09.2024ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

5-сабақ. Менің ас мәзірім

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану;

2.2.5.1 мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір («мен ... деп ойлаймын», «мен ... деп санаймын», «маған ... сияқты», «маған ... тәрізді») білдіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолданады; оқиғаларды салыстыру негізінде өз пікірін білдіреді.

Оқушылардың көбі жасай алады: диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолданады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: өз ойын, пікірін ашық айтады.



Сабақтың барысы:

Сабақтың

кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (5 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныптың оқу әрекетіне мотивін тудыру. – Армысың, асыл Күн! (қолын Күнге созады) – Армысың, көк аспан! (қолын аспанға созады)

Армысың, жан досым! (қолдарын қосады) – Жылуыма жылу қос! (қолын береді)

Мұғаліммен бірге қайталап айтып, жаттығу жасайды.

ҚБ: мадақтау

музыка

Сабақтың

ортасы (35 мин)

Жаңа сөздер: тағам, ірімшік, қияр, бәліш.

1-тапсырма. Тыңдайық.

Бүгін демалыс. Анам асүйде жүр. Анам бәрімізді таңғы асқа шақырды. Інім бәліш пен ірімшікті жақсы көреді. Ағам қаймақ пен

«Сөздік гол» әдісі арқылы жаңа сөздерден сөз тіркесін құрайды.

Сөздер Сөз тіркесі

тағам дәмді тағам

ірімшік ақ ірімшік

қияр тұзды қияр

бәліш ыстық бәліш

Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Анасы қайда шақырды?

ҚБ: қолпаштау

интербелсенді тақта





қиярды ұнатады. Мен бауырсақ, қызанақ, сүтті жақсы көремін. Анама сүт пен айран ұнайды. Ас дәмді болсын!

2-тапсырма. Айтайық.

*Сен қандай тағамды жақсы көресің?

Нан, айран, қуырдақ, тоқаш, қияр, ірімшік, орамжапырақ, май, бәліш, қаймақ, сәбіз, қазы, бауырсақ, қызанақ, шұжық, сүт, құрт.

Мұғалім сөздерді дауыстап оқытып, ет, сүт, нан, көгөністер деген себеттерге бөліп атауды тапсырады. Неліктен олай бөлгендерін бір біріне айтып, себебін түсіндіреді.

Дәптердегі №1 тапсырма.

3-тапсырма. Оқиық.

Достарым, мен ауырып қалдым. Дәрігер маған: «Дұрыс тамақтан», – деді. Мен торт пен балмұздаққа тапсырыс бердім. Бұлар – маған ұнайтын тағамдар.

*Бала дұрыс тамақтанды ма?

Інісі нені жақсы көреді?

Ағасына не ұнайды?

Ол нені жақсы көреді?

Анасына не ұнайды?

Тағамдарды себеттер бойынша бөліп,

топтастырып, сұраққа жауап береді.

*Сен қандай тағамды жақсы көресің?

Дескриптор:

мәтінді мұқият тыңдайды;

сұрақтарға жауап береді;

сөздерді кестеге топтастырады;

қандай тағамды жақсы көретінін айтады. Топтық жұмыс.

Дәптермен жұмыс.

Сергіту сәті.

Бала, бала, балақай,

Қол соғайық, алақай!

Бiр, екi, үш деп айтайық,

Саусақтарды тартайық.

Жалқау бала болмайық,

Қолды қысып, ойнайық.

(дауыстап айтады)

Мәтінмен жұмыс.

Сұраққа жауап береді.

«Ойлан, тап!» ойыны оқушылардың логикалық ойлауына негізделген. Досының дұрыс тамақтанғанын, тамақтанбағанын ойланып жауап береді.

ҚБ: «Ақиқат па немесе жалған

ба?»

ҚБ: бірін-бірі

бағалау

сюжетті сурет

кесте, себет

сергіту

оқулық





4-тапсырма. Жазайық.

Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жазады.

Дәптердегі №2 тапсырма.

Жазылым тапсырмасын орындайды.

Дескриптор:

мәтінді түсініп оқиды;

сұраққа жауап береді;

сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жазады.

Дәптермен жұмыс.

ҚБ: Керемет

жауап!


Сабақтың соңы (5 мин)

Кері байланыс. « - - »

стратегиясы.

1. Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат. 2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған аспекті.

3. Бүгінгі сабақта ұнаған іс-әрекет.


1, 2, 3 сандар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі