Тақырыбы
| Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі |
Сыныбы | 6- сынып Пән мұғалімі Алиева Гүлдана |
Мақсаты | Оқушылардың өздеріне хикаяттың мазмұнын ашқыза отырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Хикаят бойынша оқушылардың ойын тиянақтау. Қожа бейнесіне талдау жасап, ойларын, пікірлерін еркін айтуға ,өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету. |
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Күтілетін нәтиже | Мәтіннің мазмұнын түсініп, сауатты оқиды .Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді.Мәтінге жоспар құрады. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.
|
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам,Миға шабуыл, Ойлан, тап, ой толғау |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук |
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі3 минут
Тренинг | Оқушыларды сапқа тұрғызып, фигураларды таңдату арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.«Фигуралармен бағалау» әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту | Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
Білу Миға шабуылҮй жұмысын сұрау 5 минутИнтерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі
| 1. «Хикаят» (повесть) дегеніміз не, қалай түсінеміз?
2.Композициялық құрылым арқылы талдау
3.Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
|
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді.
|
«Ой шақыру»Жаңа сабақ Түсіну 15 минут«Менің атым Қожа»
| «Ой шақыру» әдісімен кейіпкерлер бейнесін ашу Осы көрсетілген тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс арқылы тақырыптарын қорғату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту, бар білімдерін топпен талқылап, ортаға топтан оқушы шығып, тапсырманы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды |
Қолдану7 минут | Оқушылар берілген тапсырманы әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде топпен талқылайды
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау |
ТалдауОйлан тап10минут | Әр топқа тапсырмалар таратылады | Әр топтан оқушы шығып, өз ойын қорғайды |
Жинақтау 3 минутОй толғау 7 минут | Фильмнен көрініс көру Ой толғау | Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
Бағалау 4 минут бағалау парақтарын жинау | Әр топтың бағалау парақтарының қорытындысын алу , бағалау шкаласын тақтаға ілу | Әр топ бағалау парақшасына өздерін бағалайды |
Рефлексия 1минут | Екі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі
| Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
Үйге тапсырма | «Менің қиялымдағы Қожа ..» эссе жазып келу. |
|