Менің атым Қожа 2-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің атым Қожа 2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Менің атым Қожа "Жүйелі жазылған ҚМЖ+презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

«Адамгершілік-асыл қасиет»


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.


Құндылықтарды дамыту

Бірлік және ынтымақ құндылығы: оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуге, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құруға баулу, татулық туралы


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту




Ұйымдастыру

1.Амандасу

2.Назарларын сабаққа аудару

3.Үй тапсырмасын пысықтау

Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі.

1.Мына суреттен кімдерді көріп тұрмыз?

2. Бұл кейіпкерлер туралы не білеміз?

3. Бұл шығарманың авторы кім?

4. Сонымен сабақ тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар

зейіндерін сабаққа аударады;



ҚБ












Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Білгенің жөн:

Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу

Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі.

Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады.

Сюжеттің басталуы

Сюжеттің басталуы (лат.-дәйектеме) оның кіріспесі іспетті; мұнда әдеби қаһармандар өзара қарым-қатынасқа көшпес бұрынғы хал-жағдай, тіршілік, қоғамдық орта, болашақ қақтығыстар алаңы, оқиғалар орны суреттеледі.

Сюжеттік байланыс

Сюжеттік байланыс-адамдар арасындағы әрекеттің басы; тартыстың басталуы іспетті, шығарма арқауындағы негізгі оқиғаның әуелгі туындау себебі секілді.

Сюжеттік шиеленісуі

Сюжеттік даму адамдардың өзара қарым-қатынасынан, қимыл-әркетінен туған түрліше жағдайларға, шиеленістірге байланысты.

Сюжеттің шарықтау шегі

Шарықтау шегі (лат.-шың)-сюжеттік дамудың ең жоғарғы сатысы; адамдар арасындағы қимыл-әркеттің мейлінше күшейіп, өрбіп жеткен жері, шығармалардағы драмалық тартыстың өрістеп шыққан биігі. Шығарма сюжетін күллі кезең-кезеңімен тұтастырып, белгілі біл бүтіндікке, үндестікке әкеліп тұрған композицияның ең жауапты тұсы осы.

Шешімі

Шешім-суреткердің өзі суреттеп отырған өмір шындығына шығарған «үкімі»,адамдар арасындағы қарама-қарсы тайталастардың, күрделі күрестердің бітуі;

1-тапсырма. Оқулықтан ізденіп,шағын топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.


2-тапсырма. Шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын анықтаңыз.

/ Шығарма мазмұнымен танысу алдын ала тапсырылған./

Шығарманың басталуы:

Шығарманың байланысы:

Шығарманың шиеленісі.

Шығарманың шарықтау шегі

Шығарманың шешімі:

Шығарманың сюжеттік дамуы:

Шығарманың басталуы - Қожаның өз-өзіне риза болмауы.

Байланысы – Кітап мәселесі.

Шиеленісі – Бақаның әлегі.

Шарықтау шегі – Педсоветке салу.

Шешімі – Түбінде адам болатын бала.

3-тапсырма. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.

Тақырыбы

Идеясы




4-тапсырма. «3 неліктен» әдісі

  • Неліктен Қожа атын өзгерткісі келді?

  • Неліктен оны «Қара Қожа»деп атайды?

  • Неліктен әжесі «тәмпіш қара »деп атайды?

















































Дескриптор:

- автор туралы мәлімет ізденеді;

- тұлғаны таниды;

- өз ойын дәлелдейді.







Дескриптор:

-Суретке қарап, шығарманың композициясын анықтайды;

-шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.






























Дескриптор:

Тақырыбын анықтайды

Идеясын ашады.

Сұрақтарға нақты жауап береді.



ҚБ

Мақтау, мадақтау


Оқулық, жұмыс дәптері, слайд



Сабақтың соңы


Кері байланыс.



Оқулық, слайд,жұмыс дәптер

Үйге тапсырма

Оқып, мазмұнын айту.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі