"Менің атым Қожа" Бақаның әлегі

Тақырып бойынша 22 материал табылды

"Менің атым Қожа" Бақаның әлегі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып қазақ әдебиеті пәнінен қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: Алтайбаев НОМ Пәні: қазақ әдебиеті

Күні: 06.02.25ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нурпейсова Эльмира Тойкеновна


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Бақаның әлегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, іс-әрекетін бағалау..

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Тамаша екен» әдісі

Мен ақылдымын (тамаша екен)

Мен әзілқоймын (тамаша екен)

Мен білімдімін (тамаша екен) т.б.

Оқушыларды QR код жабыстырылған киіз үйді таңдау арқылы топқа бөлу.

1-Топ « Қожаберген»

2-Топ «Майқанова »

ІІ. Алдыңғы білім.

«Менің атым – Қожа» хикаяты бойынша «BAAMBOOZLE» платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру

Қызығушылықты ояту

«Болжау» стратегиясы.

Оқушыларға тақтада берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжату.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Топқа бөлінеді.


Оқушылар «Менің атым – Қожа» хикаяты бойынша «BAAMBOOZLE» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.




Оқушылар тақтада берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.




Бағалау парағы


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы






Сабақтың ортасы


























ІІІ. Жаңа сабақ

« ЖИГСО» әдісі арқылы оқушыларға мәтінді оқыту.

«Менің атым Қожа» филімінен бейнебаян көрсету

Мынау қай кейіпкер ? (Әр топ кезекпен жауап береді)

1) Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім?

2) -Бақаны салған мен едім деген кейіпкер кім?

3) -Қадыров түбінде адам болатын бала,-деді

4) -Мен үшін сенің адам болғаныңнан артық ешқандай бақыт жоқ,-деді.

1-тапсырма

«Кейіпкерлер әлемі» әдісі.

Шығарма атауы

кейіпкері

Қасиеттері қалай суреттелген

Кейіпкерге берілетін баға

Ой-тұжырым,мақал-мәтел







Дескриптор:

  • Берілген үзінділермен танысады;

  • Қай кейіпкерге тән екенін анықтайды;

  • Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты кесте толтырады

ҚБ

2-тапсырма

« Кластер»әдісі. Кейіпкерлерге мінедеме

Shape1

Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

Анасы

Қожа


Shape7 Shape6

Shape8

Shape9



Дескриптор:

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді



ҚБ

3-тапсырма

«Umaigra» платформасы арқылы «Жалған-шын» ойынын ойнау.

Ой қорыту.

«Мен кіммін?» әдісі

Мен Қожа болсам...

Мен Майқанова болсам...

Мен Жантас болсам...

Оқушылар берілген мәтінмен және бейнебаянмен танысады;

үзінділер арқылы кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өз ойын білдіреді,тапсырмаларды орындайды



Оқушылар берілген үзінділермен танысады;

қай кейіпкерге тән екенін анықтайды;

кейіпкер іс-әрекетіне байланысты кесте толтырады








Кейіпкерлерге мінездеме береді












«Umaigra» платформасы арқылы «Жалған-шын» ойынын ойнау.








Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.






























https://youtu.be/gyqcf4Y14eQ?si=rSyVaSpAenfwG0R1


Оқулықпен жұмыс


Кесте ,оқулық,














А3 парағы,маркер













https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=130038&mygames=s&tk=dd32109cf0e56d44c5f31e226941c6dc8d6a197c52ece209d9356a1f060218db


Сабақтың соңы



Рефлексия

«Жарық» әдісі

Қызыл жарық - түсінген жоқпын

Сары жарық - сұрақтарым бар

Жасыл жарық - барлығы түсінікті


Үй жұмысы

Кейіпкерге хат


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма?

Барлық оқушылар ОМ жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме?

Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?








Жалпы бағалау

Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?




















Алтайбаев негізгі орта мектебі











Ашық сабақ



Тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Бақаның әлегі

5-сынып

Пән мұғалімі: Нурпейсова Э.Т













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі