Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Тамаша екен»
әдісі
Мен ақылдымын (тамаша
екен)
Мен әзілқоймын (тамаша
екен)
Мен білімдімін (тамаша екен)
т.б.
Оқушыларды QR код
жабыстырылған киіз үйді таңдау арқылы топқа
бөлу.
1-Топ «
Қожаберген»
2-Топ «Майқанова
»
ІІ. Алдыңғы
білім.
«Менің атым – Қожа»
хикаяты бойынша «BAAMBOOZLE» платформасы арқылы сұрақтарға жауап
беру
Қызығушылықты
ояту
«Болжау»
стратегиясы.
Оқушыларға тақтада берілген
суреттер арқылы сабақтың тақырыбын
болжату.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Топқа
бөлінеді.
Оқушылар «Менің атым
– Қожа» хикаяты бойынша «BAAMBOOZLE» платформасы арқылы сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар тақтада берілген
суреттер арқылы сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Бағалау
парағы

|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы




|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Жаңа
сабақ
« ЖИГСО»
әдісі арқылы оқушыларға мәтінді
оқыту.
«Менің атым Қожа»
филімінен бейнебаян көрсету
Мынау қай
кейіпкер ? (Әр топ кезекпен жауап
береді)
1) Біреуді біреуге
атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап –
сыпсыңдағыш кім?
2) -Бақаны салған
мен едім деген кейіпкер кім?
3) -Қадыров түбінде адам
болатын бала,-деді
4) -Мен үшін сенің
адам болғаныңнан артық ешқандай бақыт
жоқ,-деді.
1-тапсырма
«Кейіпкерлер әлемі»
әдісі.
Шығарма
атауы
|
кейіпкері
|
Қасиеттері қалай
суреттелген
|
Кейіпкерге берілетін
баға
|
Ой-тұжырым,мақал-мәтел
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Берілген үзінділермен
танысады;
-
Қай кейіпкерге тән екенін
анықтайды;
-
Кейіпкер іс-әрекетіне
байланысты кесте толтырады
ҚБ
2-тапсырма
«
Кластер»әдісі. Кейіпкерлерге
мінедеме

Анасы
Қожа



Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма
«Umaigra» платформасы
арқылы «Жалған-шын» ойынын
ойнау.
Ой
қорыту. 
«Мен кіммін?»
әдісі
Мен Қожа
болсам...
Мен Майқанова
болсам...
Мен Жантас
болсам...
|
Оқушылар берілген мәтінмен
және бейнебаянмен танысады;
үзінділер арқылы кейіпкер
іс-әрекетіне байланысты өз ойын білдіреді,тапсырмаларды
орындайды
Оқушылар берілген үзінділермен
танысады;
қай кейіпкерге тән екенін
анықтайды;
кейіпкер іс-әрекетіне
байланысты кесте толтырады
Кейіпкерлерге мінездеме
береді
«Umaigra» платформасы
арқылы «Жалған-шын» ойынын
ойнау.
Сабақты бекіту мақсатында
ойларын қорытындылайды.
|


|
https://youtu.be/gyqcf4Y14eQ?si=rSyVaSpAenfwG0R1
Оқулықпен
жұмыс
Кесте ,оқулық,
А3 парағы,маркер
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=130038&mygames=s&tk=dd32109cf0e56d44c5f31e226941c6dc8d6a197c52ece209d9356a1f060218db
|
Сабақта саралау
тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті
оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер
қоямын?
|
Оқушылардың материалды
қаншалықты игергенін қалай
бағалаймын?
|
Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жалпы
бағалау
Қандай екі аспект жақсы
өтті? (оқыту мен білім беру туралы
ойланыңыз)
1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту
мен білім беру туралы ойланыңыз)
1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не
ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар
аудару қажет?
|