Ұйымдастыру
Қызығушылықты
ояту
|
І.
Ұйымдастыру.«Өзіме/Көршіме» тренингі.
Оқушыларды шеңберге тұрғызып,
қағаздағы тапсырманы оң жағындағы оқушыға орындап
береді
•мен қазір көршіме массаж
жасап беремін;
•мен қазір көршіме ән айтып
беремін;
•мен қазір көршіме жұмбақ
жасырамын;
Қызығушылығын ояту. Топқа
бөлу ПАЗЛ әдісі
О
қушылар суреттерді таңдап топқа
бөлінеді. Оны өз тобымен жинақтап, құрастырады.
|
Оқушылар
шеңберге тұрып,, қағаздағы
тапсырманы оң жағындағы оқушыға орындап
береді
Оқушылар пазл таңдап тобымен
құрайды.
Оқушылар сабақ тақырыбын
анықтайды.. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау
критерийлерін әзірлейді.
|
ҚБ
«ЖАРАЙСЫҢ!»
«ТАПҚЫРСЫҢ!»
«ӨТЕ
ТАМАША»
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы,
презентация, кеспе қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы:
|
ТЖ
1-тапсырма.
«Оқиғалар тізбегі» ойыны. Бұл
тапсырмада шатасқан оқиғаларды рет-ретімен орналастырып,
жазыңыз.
-
Қадыров
педсоветте
-
Мектеп директоры
ахметовтың бейнесі
-
Ауыл
көрінісі
-
Сәйбек қарттың
әңгімесі
-
Педсоветке келе жатқан
Қожа мен анасы
-
Сәйбек қарт пен
Қожа
-
Қожаның кешірім
сұрауы
-
Ақымақ
иттер
-
Галифе шалбар киген
Ахметов
-
Мектепке жол тартқан
анасы мен Қожа
-
Бақтағы ағашқа шыққан Қожа
-
Ахметов пен Майқанованың қожа туралы
әңгімесіі
-
Сәйбектің Қожаның әкесі туралы
естелігі
-
Ахметовтың мектептің алдында тұрған
көрінісі
-
Қожаның ұстаздардан кешірім сұрауы
Дескриптор:
Өзіңді
тексер!
-
Ауыл
көрінісі
-
Педсоветке келе жатқан Қожа
мен анасы
-
Мектеп директоры Ахметовтың
бейнесі
-
Сәйбек қарттың
әңгімесі
-
Қадыров
педсоветте
-
Ақымақ
иттер
-
Мектепке жол тартқан анасы
мен Қожа
-
Галифе шалбар киген
Ахметов
-
Сәйбек қарт пен Қожа
-
Қожаның кешірім
сұрауы
-
Ахметовтың мектептің алдында тұрған
көрінісі
-
Сәйбектің Қожаның әкесі туралы
естелігі
-
Қожаның ұстаздардан кешірім
сұрауы
-
Бақтағы ағашқа шыққан Қожа
-
Ахметов пен Майқанованың қожа туралы
әңгімесіі
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс Шығарма үзіндісін оқып ,
кейіпкер әрекеттерінің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен
баяндаңдар.
Шығармада...
|
Қазір...
|
Шығармада Сұлтанды тәртібі
үшін мектептен шығарып жіберген.Оқымаған Сұлтан не істерін білмей,
жаман жолға түскен.Әкесі «оқымасаң оқыма, тірі жүрсең болды»
дегендей баласын бетімен жіберген.
|
Қазіргі заманда Сұлтан сияқты
оқушылар жоқ емес. Ондай оқушылардың мектептен бірден шығып кетуіне
жол бермей,тәрбиелеп,адам қатарына қосылуына ата-ана мен ұстаздар
аянбай еңбек етуде.
|
ЖЖ 3-тапсырма. Кестеде
көрсетілген іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендіріңіз.
(графикалық органайзер тәсілінің «Сәйкестендіру»
кестесі.)
Кейіпкер
|
Шығармадан
үзінді
|
Ахметов
|
- Қара көже, мынаның не екенін білесің
бе?
|
Сәйбек қарт
|
- Сені мектеп өмірі тойдырды ма?
Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті!
|
Қожа
|
Бар, әне, шақырып жатыр. Әй,
сотанағым.
|
Жантас
|
Майқанова содан сабаққа екі күн
келмеді. Шошынып ауырып өалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып
отыр
|
Анасы Милләт
|
Ал, екіншіден, ең әуелі біз лагерге
үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз
|
Майқанова
|
Қу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып
өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не
сұмдық?
|
Сәйбек қарт
|
Келесі сабақта қайссың бақа ұстап
әкелесіңдер?
|
Оспанов ағай
|
Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді
ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені
боласың.
|
Ықтимал
жауап!
Кейіпкер
|
Шығармадан
үзінді
|
Жантас
|
- Қара көже, мынаның не екенін білесің
бе?
|
Ахметов
|
- Сені мектеп өмірі тойдырды ма?
Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті!
|
Сәйбек қарт
|
Бар, әне, шақырып жатыр. Әй,
сотанағым.
|
Қожа
|
Майқанова содан сабаққа екі күн
келмеді. Шошынып ауырып өалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып
отыр
|
Майқанова
|
Ал, екіншіден, ең әуелі біз лагерге
үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз
|
Анасы Милләт
|
Қу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып
өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не
сұмдық?
|
Оспанов ағай
|
Келесі сабақта қайссың бақа ұстап
әкелесіңдер?
|
Сәйбек қарт
|
Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді
ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені
боласың.
|
4-Тапсырма. Жеке
жұмыс. «Сенің адамгершілігі бар бала
екендігіңе сенгенмін, Қожа!» тақырыбында тентек Қожаға хат жазыңыз.
(60-70сөз)
4. КЕРІ
БАЙЛАНЫС
https://www.survio.com/survey/d/Q4V8X1L5W8M6T5W7N•
«Менің атым Қожа» Сенім арту
тарауын оқу
|
Оқушылар шығарма желісі
бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады
Берілген шығарма
үзіндісін оқып, бүгінгі күнмен салыстырады.
Кестеде көрсетілген
іс-әрекеттерді кейіпкерлермен
сәйкестендіреді
|
Топтар бірін-бірі
бағалайды
Дескриптор арқылы
бағалау
-таңдалған әрекеттердің
қазіргі өмірдегі көрінісіне дәлел келтіреді.
1б
-Шығарманы қазіргі
заманмен салыстырады 1б
Дескриптор
ар.бағалау
-Үзіндіден кейіпкер
іс-әрекетін оқиды; 1б
-Кейіпкермен
сәйкестендіреді.1б
-Өз жауабымен бөліседі
1б
Дескриптор:
- Қожаға хат жазады;
1б
- сөз тіркестері мен
сөйлемдерді байланыстырып, қатесіз жазады;1б
- өз ойын шығармадан
дәлел келтіре отырып, жүйелі жазады;1б
- өмірмен
байланыстырады;1б
- сөз көлемін
ескереді.1б
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы,
презентация, кеспе қағаздар
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы,
презентация, кеспе қағаздар
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы,
презентация, кеспе қағаздар
|