|
МАД |
Өзін-өзі тану |
Тәрбиеші: Досжанова |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің кішкентай достарым |
|||
|
Сілтеме |
Өзін-өзі тану оқулығы,ғаламтор,әдістемелік құрал,МАН. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мақсаты: «Қамқорлық» ұғымының адамгершілік құндылығы ретінде маңыздылығын ашу. Міндеттері: - мейірімділік, адами қасиеттері мен өзара көмек әрекеттері туралы түсінік беру; - Қамқорлық жасау, көмек көрсету дағдыларын дамыту; - Қайырымды, жағымды қарым-қатынастар жасауға тәрбиелеу; Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, түсіндіру, оқулықпен жұмыс, ойын, сұрақ-жауап, интерактивті әдіс, көрініс. Көрнекі құралдар: үлестірмелі карточкалар, кесте парағы, конверттер, плакат, шарлар, желім, қағаздан жасалған гүл себеттері. |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады. |
|||
|
Көрнекілігі |
Ақ қағаз, оқулық,үлестірме материалдар, жеке суреттер. |
|||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма. Венн диаграммасы. |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Тыныштық сәті Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады. Топ ережесін қайталап, еске түсіру. |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды. |
АКТ Топ ережесі жазылған постер |
|
|
Білу |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Жоба қорғау |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақта Жеке сөздер жазылған қағаздар |
|
|
Түсіну |
Мәнерлеп оқу Мазмұнымен танысу |
Оқушылар іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. |
«Өзін-өзі» оқулығы. |
|
|
Қолдану
|
Жаңа тақырып бойынша тапсырма 1 топ: сурет салу 2 топ: өлең жазу 3 топ: коллаж |
Өлеңге сүйеніп сурет салады. |
«Өзін-өзі тану» оқулығы Ақ қағаз, қарындаштар |
|
|
Талдау |
Кестемен жұмыс Менің кішкентай достарым |
Оқушылар топпен сол сөздерді тауып жазады. |
оқулық |
|
|
Сергіту сәті.
|
Ойын. «Көмектесе білейік» Балалар шеңбер құрып тұрады. Ойынның шарты бойынша мұғалімнен допты қағып алған бала өзінің берген көмегі туралы (қолғабыс болсын, сөзбен көмек болсын, ақыл айту көмегі болсын) айтуы қажет екенін түсіндіреді. Мұғалім өз тарапынан көрсетілген «көмек» туралы айтып, «Мен сіздерге оқуға көмектесемін» айтып бір балаға допты лақтырады. Допты қағып алған бала өз тарапынан көрсетілетін көмек туралы айтып келесі балаға допты лақтырады. Ойын осылайша жалғаса береді. Келесі тапсырманы орындау үшін мұғалім балаларға «Жанұядағы көмек» «Дотық көмек», «Өз-өзіне көмек» деп жазылған карточкалар таратылады. Дәл осылай карточкалар үш партаның бетінде болады. Сонымен балалар карточкадағы жазумен өз парталарын тауып, үш топқа бөлінеді. |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды |
|
|
|
Жинақтау |
«Жүрдек пойыз» топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады. |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|
|
Рефлексия
|
«Жанұядағы көмек» деген конвертте: өзімнен кейінгі іні-қарындастарымды ойнатамын, анама көмектесемін, бос уақытымда кітап оқимын, ыдыс жуғанды жақсы көремін, гүлге су құямын, далада көп ойнаймын, сабақтан бестік баға алып ата-анамды қуантамын, ата-анамды тыңдаймын. «Достық көмек» деген конвертте. Досыммен жиі ұрысамын, досым екеуміз қиын сабақты бірге оқимыз, достарыммен әрдайым тату жүремін, достарымды жақсы көріп, сыйлаймын, жалғыз ойнағанды жақсы көремін, достарым көп болғанын қалаймын, досыма қиындықта көмектесуге дайынмын. Тыныштық сәті Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады. |
|||
|
Келесі тапсырма |
Дәйексөзді жаттап алу |
Мазмұнын талдайды |
«Өзін-өзі» оқулығы. |
|
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Смайликтерді санайды. |
смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің кішкентай достарым
Менің кішкентай достарым
|
МАД |
Өзін-өзі тану |
Тәрбиеші: Досжанова |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің кішкентай достарым |
|||
|
Сілтеме |
Өзін-өзі тану оқулығы,ғаламтор,әдістемелік құрал,МАН. |
|||
|
Жалпы мақсаты |
Мақсаты: «Қамқорлық» ұғымының адамгершілік құндылығы ретінде маңыздылығын ашу. Міндеттері: - мейірімділік, адами қасиеттері мен өзара көмек әрекеттері туралы түсінік беру; - Қамқорлық жасау, көмек көрсету дағдыларын дамыту; - Қайырымды, жағымды қарым-қатынастар жасауға тәрбиелеу; Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, түсіндіру, оқулықпен жұмыс, ойын, сұрақ-жауап, интерактивті әдіс, көрініс. Көрнекі құралдар: үлестірмелі карточкалар, кесте парағы, конверттер, плакат, шарлар, желім, қағаздан жасалған гүл себеттері. |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады. |
|||
|
Көрнекілігі |
Ақ қағаз, оқулық,үлестірме материалдар, жеке суреттер. |
|||
|
Тапсырмалар |
АКТ. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма. Венн диаграммасы. |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Тыныштық сәті Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады. Топ ережесін қайталап, еске түсіру. |
Оқушылар қимыл- қозғалыстарды қайталайды. |
АКТ Топ ережесі жазылған постер |
|
|
Білу |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Жоба қорғау |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды |
Тақта Жеке сөздер жазылған қағаздар |
|
|
Түсіну |
Мәнерлеп оқу Мазмұнымен танысу |
Оқушылар іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. |
«Өзін-өзі» оқулығы. |
|
|
Қолдану
|
Жаңа тақырып бойынша тапсырма 1 топ: сурет салу 2 топ: өлең жазу 3 топ: коллаж |
Өлеңге сүйеніп сурет салады. |
«Өзін-өзі тану» оқулығы Ақ қағаз, қарындаштар |
|
|
Талдау |
Кестемен жұмыс Менің кішкентай достарым |
Оқушылар топпен сол сөздерді тауып жазады. |
оқулық |
|
|
Сергіту сәті.
|
Ойын. «Көмектесе білейік» Балалар шеңбер құрып тұрады. Ойынның шарты бойынша мұғалімнен допты қағып алған бала өзінің берген көмегі туралы (қолғабыс болсын, сөзбен көмек болсын, ақыл айту көмегі болсын) айтуы қажет екенін түсіндіреді. Мұғалім өз тарапынан көрсетілген «көмек» туралы айтып, «Мен сіздерге оқуға көмектесемін» айтып бір балаға допты лақтырады. Допты қағып алған бала өз тарапынан көрсетілетін көмек туралы айтып келесі балаға допты лақтырады. Ойын осылайша жалғаса береді. Келесі тапсырманы орындау үшін мұғалім балаларға «Жанұядағы көмек» «Дотық көмек», «Өз-өзіне көмек» деп жазылған карточкалар таратылады. Дәл осылай карточкалар үш партаның бетінде болады. Сонымен балалар карточкадағы жазумен өз парталарын тауып, үш топқа бөлінеді. |
Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды |
|
|
|
Жинақтау |
«Жүрдек пойыз» топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады. |
Тақтаға шығып тапсырманы орындайды |
Тақта |
|
|
Рефлексия
|
«Жанұядағы көмек» деген конвертте: өзімнен кейінгі іні-қарындастарымды ойнатамын, анама көмектесемін, бос уақытымда кітап оқимын, ыдыс жуғанды жақсы көремін, гүлге су құямын, далада көп ойнаймын, сабақтан бестік баға алып ата-анамды қуантамын, ата-анамды тыңдаймын. «Достық көмек» деген конвертте. Досыммен жиі ұрысамын, досым екеуміз қиын сабақты бірге оқимыз, достарыммен әрдайым тату жүремін, достарымды жақсы көріп, сыйлаймын, жалғыз ойнағанды жақсы көремін, достарым көп болғанын қалаймын, досыма қиындықта көмектесуге дайынмын. Тыныштық сәті Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады. |
|||
|
Келесі тапсырма |
Дәйексөзді жаттап алу |
Мазмұнын талдайды |
«Өзін-өзі» оқулығы. |
|
|
Бағалау. |
Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау. |
Смайликтерді санайды. |
смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз

















