«Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеуАлдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .Есте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.Мен саған сенемінӘуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.«Сиқырлы сөздер» ойыныМұғалім кез-келген өтінішті айтады, ал оқушы оны әдепті түрде айтуы керек. Мысалы: Айнаш, дәптерді бер. «Айнаш, өтінемін дәптерді берші » Ізеттілік туралы ертегі тыңдау №302007 МП«Жағдайлы волейбол» ойыныМұғалім әділдік пен әділетсіздікті көрсететін жағдайларды айтады, сол арада дұрыс жауапқа бала допты қағып алады, бұрыс жауапқа қағып алмайды.«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
«Танысу» ойыны.Жүргізуші алақанын соғады, қатысушылар бір - бірінің қолын қысады.Жүргізуші қоңырау соғады, қатысушылар бір - бірінің арқаларын сипайды.Жүргізушілер сылдырмақты сылдырлатады, қатысушылар мұрындарымен амандасады.Балаларға екі-екіден жұпқа бөлініп, екі шеңбер болып бір-біріне қарап тұру керектігі айтылады.Сосын оларға келесі жайт айтылады: «Сендер бір-бірлерімен тапсырма ала отырып танысасындар, одан соң ішкі щеңбердегі адам оң жаққа бір қадам жасайды. »Осы жағдайда сіздің жұбыңыз өзін қалай ұстайтынына мән беріңіз:Көптен көрмеген ескі досыңызбен амандасқандай амандасамыз;Ұрысып қалған адам ретінде;Басшы және бағынушы ретінде;Беделді адамдар ретінде;Ұзақ сапарға кетіп бара жатқан адам ретінде;Ұстаз бен оқушы ретінде;Соңында кіммен амандасу оңай болды, журналисттің қандай қасиеті қарым-қатынаста көмектесетіні жайлы сауалнама жүргізіледі. Олар өздеріне таңдаған әріптестері жаттығу барысында қалай тұрғандығы туралы жазу керек. Ақпаратты қабылдау Эксперименттатор сөздерді тез оқиды, оқушылар бұл сөздерді тез айырып, қажетті қатардың астына жазуы қажет. 2 рет оқиды. 1 минут беріледі. Кестеде 5 қатар бар:1)Аңдар2)Құстар3)Ағаштар4)Гүлдер5)Ыдыстар 32 сөз оқылады:Аю, Терек, Раушан, Қарға, Түлкі, Шағала, Кесе, Қасқар, Қасық, Роза, Қарағай,Тарелка, Емен, Зорман, Маймыл, Қайың, Үйрек, Сирен, Қаз, Шырша, Жолбарыс, Ожау, Арыстан, Қарлығаш, Қоян, аққу, Бүркіт, Күркетауық, Тауық, Қалақ, Жираф, Стакан. Оқушылардың жазып үлгерген сөздерін санайды. Егер жазылған сөздердің саны 32 болса - ақпарат қабылдауы өте жақсы, 31- 29 орташа. 28 төмен болса қабылдай алмайды деген сөз Көру арқылы есте сақтауБалаға мына суреттер беріледі. Оларға қосымша сурет салынбаған қағаз беріледі. Таза параққа көрген суретін салу керек. Сол салынған суретке байланысты оның көре отырып есте сақтауын анықтаймыз. 1 минут.