Менің мамандығым - менің
әлемім
Мақсаты: Оқушыларға мамандықтың
түрлері, олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік бере отырып,
өз бейіміне сәйкес мамандық таңдай білуіне ықпал
жасау
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар,
ватман, түрлі түсті қалам
Қатысушылар: 9 – сынып оқушылары мен ата –
аналары
І.
Кіріспе.
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу,
оқушыларды сабаққа дайындау.
Тренинг. «Есімім және
мамандығым»
Тренинг мақсаты: Өз есімін
айта отырып, мамандығы жайында ақпарат беру (ата – ана) Оқушылардың
ойынша есімдерін айта отырып, өз есіміне үйлесетін мамандықты
айту.
ІІ. Негізгі
бөлім
Мамандық таңдау өте жауапты
және маңызды іс. Өйткені, мамандықты дұрыс таңдаған азамат рухани
құндылықтарға ие болып, әртүрлі адамдармен араласуға үйренеді. Және
бұл олардың мінезінің қалыптасуына әсер етеді. Адамның өз
мамандыңына деген қарым – қатынасы негізінен өз ісіне деген
сүйіспеншіліктен басталады. Болашақ мамандық таңдау кезінде
үлкендердің көмегі қажет. Бірақ соңғы шешімді өздері қабылдағаны
жөн.
Жіп қалам арқылы топпен сурет
салу
Слайд
(видеоролик)
Сұрақ-жауап
«Ми шабуылы» — ой
қозғауы
Мамандық дегеніміз
не?
Сендер болашақ мамандықтарыңды
таңдадыңдар ма?
Қандай мамандықты
таңдадыңдар?
Таңдаған мамандықтарың туралы
не білесіңдер?
Егер ата – анаң қарсы болса не
істейсің?
Мамандықты меңгеру үшін не
қажет?
Бұл мамандықты еңбек ақысына
қарап таңдадың ба, әлде қызықтың ба?
Белгілі бір кәсіптің иесі болу
үшін міндетті түрде жоғары білім алу қажет
пе?
Ауыл экономикасын көтеру үшін,
ауылға ең алдымен қандай мамандықтар қажет деп
ойлайсыңдар?
Адам өз мамандығын таңдаған
кезде, нені басшылыққа алу керек?
Жақсы маман болу үшін адам
нені білуі және үйренуі керек?
Адам өзін
белгілі бір мамандыққа қашан, қалай дайындауы
керек?
Қай
уақытта адам өз еңбегінің жемісін көре алады?
Таңдаған мамандықтарыңды ата
–аналарың қолдай ма, әлде басқа мамандық туралы көп айта
ма?
Келесі ата –аналарға сұрақ
жауап
Балаңыз кім болғысы
келеді?
Сіз балаңыздың таңдаған
мамандығын толық қолдайсыз ба?
Пән таңдағанда ұстаз тарапынан
қандай көмек сұрар едіңіз?
Балаңыздың қызығушылығын
білесіз бе?
Балаңыз қай сабақты нашар
меңгереді?
Балаңыз қай пәнді ынтамен
орындайды?
Балаңыздың қандай өнері
бар?
Сіз балаңыздың таңдаған
мамандығын толық қолдайсыз ба?
Оқушылар қандай мамандық
таңдасаңыздар да адамға қажетті нәрсе: өзін – өзі тану, өзінің
қызығушылығын, қабілетін, ойын білу. Себебі, адам өзі туралы біген
соң мамандық әлемімен танысады, өзінің сол маманға сай екенін
бағамдайды.
Психологиялық сергіту сәтті «
Жаңбыр ойыны»
«Әріпті мамандық»
ойыны
Нұсқауы. Тренингке қатысушылар
3-4 топқа бөлінеді. Әр топқа бір әріптен беріледі. Әр топ өзара
келісе отырып, сол әріптен басталатын мамандық аттарын жинақтап
жазып, ауызша атап шығулары керек. Сонымен қатар, өздері тапқан
мамандықтарының қыр — сырын айту керек.
Мысалы:
І
топ: «А», ІІ топ: «К», ІІІ топ: «Ж», ІІІ І топ:
«Б».
«Өмір дөңгелегі» ойынын
ойнау
Мақсаты: Өмір дөңгелегін бір
қалыпта айналдыру үшін дөңгелекті сегізге бөліп, сегіз түрлі балл
беру керек.
Мамандықты таңдаудағы
факторларды сегіз бөлікке бөліп жазу.
Кері
байланыс: Бүгінгі тренинг сабақтан алған
әсерлеріңізді, ойларыңызды айтып құмыраны мына гүлдермен әрлеп
көрсетіңіздер
Қорытынды: Әлемде өзі қаламайтын мамандық
иесі болып жүрген қаншама адам бар, өз жұмысын жанымен сүйіп
істейтін адамдардың да саны аз емес. Мамандық таңдаудан жаңылмай,
өз өміріңіздің бір кірпішін дұрыс қалауыңызға
тілектеспіз.