Материалдар / Менің мектебім

Менің мектебім

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыМектеп туралы әңгімелерді мазмұндау. Шш дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін ОБ сілтеме)
  • Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну
  • 2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу
    Сабақ мақсаттары1.1.1.1 Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен).
    Тілдік мақсат

    Шш әрпіне байланысты сөздер, мектепке байланысты сөздер: оқушы, мұғалім, кітапхана, сынып, асхана, сабақ, тақта, парта
    Құндылықтарды дарыту

    оқушылардың бір – бірін тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, диалогтық сөйлесу мәдениеті қалыптасады. Татулық, достық, сезімдерін қалыптастыру.
    Пәнаралық байланыстарБерілген тақырыпқа байланыст танысытырылым және өздік жұмыстарын орындау арқылы АКТ пәнімен байланыс орнайды.
    Алдыңғы меңгерілген білім Оқушылар сурет бойынша сөйлем құрып, шағын мәтін жазады. Ойын жеткізуде сөйлемді дұрыс құруға қалыптасады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 – 7 минут



    Көңілді шеңберге жиналу. Оқушылар мектеп тақырыбына байланысты сөздерді айтады.Шаттық шеңбері. «Көңілді күн» Балалар келген қонақтармен сәлемдеседі.– Балалар, «Қазақ тілі әлеміне» саяхатымызды жалғастырып, бүгінгі сабақта сендер мектеп туралы, О о дыбысы мен әрпі туралы өте қызықты мәліметтер аласыңдар.Слайд №1. Аралық тақырып «Менің мектебім» бойынша балалардың ойын, тілін дамыту.Балаларға мектептің суреті көрсетіледі.

    (Б) Сұрақ қою.– Балалар, сендер 1 қыркүйек күні қайда келдіңдер?– Сендер қай мектепте оқисыңдар?– Сен қай сыныпта оқисың?– Мектепте кімдер жұмыс істейді?/Суреттер көрсету: мұғалімдер, дәрігер, аспаз, күзетші/– Мектептегі қандай орындарды білесіңдер?/Суреттер көрсету: сынып бөлмесі, кітапхана, мәжіліс залы, асхана/


    Сабақ ортасы 25-30 минут
  • Балалар сендерге мектепте оқыған ұнай ма?
  • Ендеше бүгін мектеп туралы өлеңдер оқимыз.
  • Мектебім - айтар әнімСан рет қайталадымСан рет қайталадымӨзіңнен алғанымдыӨзіңе қайтарамын.

    Мақалды дұрыс құрастырып оқы. «Шашылған сөздерді орнына қой»-Оқу - білім азығы, Білім – ырыс қазығы.-Білімдіге дүние жарық. Білімсіздің күні кәріп.-Мектеп – кеме, білім – теңіз.Топтық тапсырма1 топ. -Сендер осы мәтінді қалай аяқтар едіңдер?Адам өміріндегі қызықты сәттердің бірі мектепте өткізген уақыт болып табылады. Мектеп-білім теңізіндегі үлкен кеме. Осы кемеде он екі жыл уақытты әр бала өткізеді. Мектеп табалдырығын тарыдай болып аттаймыз. Білім алып, таудай болып шығамыз...2 топ. Оқушыларға Оо дыбысы мен әрпін меңгерту. Оқушылар Оо дыбысына байланысты сөздер ойлап табады, сөйлемдер құрайды.Жазу үлгісіне Оо әрпін жазады.Сөздердің ішінен о әрпі бар сөздерді тауып, астын сызады.Суреттерді сөздермен сәйкестендіреді.Жұмбақ шешу. Бұл жұмбақтың жауабын мен мына суретке жасырып қойдым.Үрлесең жеп-жеңілЕлпілдеп кетедіҰшырсаң көк теңбілБұлтқа да жетеді.

    Ақ шар бар,Көк шар бар.Көп шар бар,Бес шар бар.

    Бұл жұмбақтың жауабы шар екенін тапқан соң, шар сөзінің басқы дыбысын бөліп айтқызу. Қатаң дауыссыз дыбыс екенін байқату. «Ш» әрпімен танысқан соң ш дыбысының баспа және жазба түрін көрсетеді.-         «Ш» дыбысын ауада жазып көрейікші. Алдымен  мен жазайын, содан сендер ауада жазып қайталасындар.Буындарды оқыту. Ш дыбысының айтылуына мән бергізу. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны.Ш дыбысына сөз ойлату.Мысалы: шана, шар, шие, машина, ағаш, шымшық..











    Деңгейлік тапсырмалар:Сурет бойынша заттардың аттарын жазу.Берілген сөздерді көшіреді: қасық, қант, қаймақ, қонжық.Сөздік диктант жазады: қалам, қарындаш, қар.


















































    Сабақтың соңы2 – 3 минутРефлексия.(Ұ) Кері байланыс.Ш әрпіне баланысты суреттер көрсету, оқушылар суреттегі заттардың атын атау.





























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ