«Жұлдыз» II кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 15.12.2015жБілім беру саласы: «Әлеуметтік орта».Ұйымдастырылғаноқуіс-әрекет түрі:«Қоршағанортаментаныстыру».Тақырыбы: «Менің Отаным-Қазақстан!».Мақсаты:а)Қазақстан кең-байтақ,бай мемлекет екенін түсіндіру. Мемілекет астанасы туралы түсінік беру.ә) Балалардың қызығушылығын,ойлау,сөйлеу қабілеттерін дамыту.б) Балаларды Отан сүйе білуге тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар: кілем,карта,астана,Алматы қалаларының суреттері.Сөздік жұмыс: Отан.Билингвальды компонент: Отан-Родина,астана-столица.Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттықшеңбері-Сәлеметсің бе,Күн шуағы!Сенің шуағың ертемен бізді оятты.Күн шуағы бізге әрдайым нұрын ша-шады.Рақмет саған!Біз өстік,саған қарай қол созамыз,қонақтарға жылы лебіздерімізді білдіреміз!Бір-бірімізге жақсы көңіл күй сыйлайық.Күн шуағы,сен бүгін бізбен бол!-Өте жақсы,балалар!Саяхатқа шық-қыларың келе ме?-Мен сендерге сиқырлы кілемшемен саяхаттауды ұсынамын.
Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір біріне игі тілектерін білдіреді.
-Иә.Кілемнің үстіне отыра-ды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
1.Білімдіөзектендіру.-Сонымен,біз кілемшемен туған өлке-міздің үстінен ұшып бара жатырмыз.Біздің Отанымыз қалай аталады?Картадан еліміздің аумағын көрсетіп,Отанымыз туралыәңгімелеу.2.Билингвальды компонент:Отан-Родина,астана-столица.Отан(Родина)-туған ел,өскен жер.-Картада біздің Отанымыздың аумағы әртүрлі түспен боялған.Сары,жасыл,қоңыр,көк түс те бар.Бұл еліміздің та-биғатының алуан түрлі екенін көрсет-еді. Осы түстер нені білдіреді?-Балалар,біз қазір елді мекендер үсті-нен ұшып барамыз:кішкентай үйлер,киіз үйлер,жайлауда мал жайылып жүр,ешқандай көлік түрлері,түтіндеп жатқан фабрткалар мен зауыттар көрінбейді.Табиғаты әсем,ауасы таза,суы мөлдір.Бұл не екен?(Ауыл).-Бұл еліміздің ең басты қаласы-Астана.Астананың үстінен ұшып барамыз.(Астана қаласындағы жаңа ғимарат-тардың суреттерін көрсету).-Астана-столица.3.Сергіту сәті.«Жақсыма?».-Күншыққаныжақсыма?-Желсоққаныжақсыма?-Достарыңменбіргежүргенжақсыма?-Анаңдықұшақтағанжақсыма?-Отаныңдаөмірсүргенжақсыма?-Үйдеболғпнжақсыма?-Би билегенжақсыма?-Отанымныңазаматыболғанжақсыма?-Қараңдар,біз қарлы шыңы бар таудың үстінен ұшып барамыз.Бұл таулар «Тянь-Шань»,-деп аталады.Осы таудың солтүстік жағындағы тау сілемдері «Алатау»,-деп аталады.Алыстан қарағанда мұндай таулардың төбесінен етегіне қарай мұздықтар мен көп жылдық қар тау жоталарына ала түс береді. Атауы соған байлан-ысты. Мұндай таулар биік болып келе-ді.Тау етектерінеде орман-тоғай бар.Осы Іле Алатауының баурайында Алматы қаласы орналасқан.Біз осы қалаға ұшып барамыз.Тянь-Шань жоталарының етегінде ор-наласқан әсем қаланы «Бақша-қала»,-деп бекер атамаған.Көктем маусы-мында оңтүстік алқаптардағы бау-бақшаларда алма,өрік,шие гүлдеген кезде қала ертегіге айналады.Алматы қаласының атауы алма сөзі-нен шыққан. Дәл осы жерде аты әлем-ге танымал апорт алмасы өседі.
-Қазақстан.
Қайталайды.
Қайталайды.
-Көк,көгілдір түс суды білдіреді.-Қоңыр түс тауды білдіреді.-Жасыл түс орманды білдіреді.-Сары түс шөл даланы білдіреді.
Картадан Астана қа-ласының орналасқан жерін көреді.
-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!-Жақсы!
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Алматы қаласының көрнекті жерлерінің суреттерін көріп
Алматы жайлы әңгіме-лейді,педагогтың айт-қанын таыдайды.Рефлексиялық-түзетушілікҚорытынды:Бірнеше баладан «Апорт алмасы қан-дай?»,-деген сұраққа жауап алады.-Міне,саяхат та аяқталды.-Сендерге саяхат ұнады ма?-Біз қай жерлерге бардық?
Әсерлерімен бөлісіп,сабақты қорытынды-лайды.Отанымыздың кең-байтақ екенін айтады.Күтілетін нәтиже:Орындайды: біздің Отанымыз туралы қойылған сұрақтарға жауап беріп,саяхат-оқу іс-әрекетінен алған әсерлерін әңгімелеуге берілген тапсырма-ларды.Түсінеді: Қазақстан Республикасының кең-байтақ және бай мемлекет екенін.Қолданады: Қазақстан Республикасы туралы мәліметтерді оқу іс-әрекеттерінде қолдана білу дағдыларын.