№ 5 орта тобының
ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі.
Өткізу
күні: 21.02.2020
Тәрбиеші: Утегенова
Н.Б.
Білім беру
саласы: шығармашылық
Бөлімдер: сурет
салу
Тақырыбы: "Менің отбасым-алақанымен
сурет салу"
Өтпелі
тақырып: «Ғажайыптар
әлемінде»
Мақсаты: Балаларға алақанмен жұмыс жасаудың тәсілдерін
көрсету,түсіндіру.Түрлі- түсті барлық қол жетімді құралдар арқылы
бейнелеуге деген қызығушылығын арттыру. Алақанмен жұмыс жасау
дағдыларын, ал түстер арқылы суреттің көңіл-күйінің өзгеретіні
туралы білімдерін бекіту.Өзінің отбасы туралы әңгіме құрауға
үйрету.
Көрнекіліктер: А-4 форматтағы ақ парақтар,
фломастерлер, гуаши жиынтығы, қылқалам, ылғалды майлықтар, су
құйылған стакан, музыкалық орталық,
аудиожазба.
Алдын ала жасалатын
жұмыс: Кітап оқу және отбасы туралы
өлең оқу. Саусақ гимнастикасын жүргізу.
Сөздік
жұмысы: отбасы, ана, әке, әже, атам,
ағасы, әпкесі, отбасы мүшелері, достық, махаббат,
қамқорлық.
І.Ұйымдастыру
кезеңі
Тәрбиеші: Балалармен амандасады. Шенберге
тұруға шақырады.
Тәрбиеші: - Сәлеметсіз бе,
балалар!
"Бүгін сізбен бірге
жиналды,
Барлығымызға дос болу
үшін.
Ойнауға, көңілді және бір
нәрсе үйрену үшін!»
2. Негізгі
бөлігі
Балалар, ал біз сурет салуды
ұнатамыз ба? Сурет салу үшін не қажет екенін білеміз бе?
(Иә))
Міне, мен қазір тексеремін.
Мен сендерге жұмбақтарды жасырамын, ал сендер болжауға
тырысыңдар.
Қағаз парақтың үстінде "
түрлі-түсті бояулармен " бояйды.
Бұл не? ... (Қарындаштар)түрлі
түсті.
Қағаз бойынша өздері
жүргізеді, таяқшасымен
Ух, қандай сұлулық!
(қылқалам)
қарындаш қайрау
...(ұштағыш)»
Жарайсыңдар балалар! Барлығы
білесіздер!
Бүгін біз гуашь бояуларымен,
қылқалам, фломастерлерді қолданып сурет
саламыз.
Мен сендерге сиқырлы қорапты
дайындадым. Онда не бар екенін көрейік.
Тәрбиеші қораптан ішінен
алақанның ізін алады.
Т. балалар, бұл
не?
Б. бұл қолдың
ізі.
Т. адамның қанша қолы бар?
(Әрбір адамның екі қолы бар)
Біз қол арқылы не жасаймыз?
(біз әртүрлі заттарды ұстаймыз, жуамыз, сурет саламыз,
ойнаймыз)
Оң қолымызды көрсетіңіз
(балалар оң қолын көтереді).
Сол қолымызды көрсетіңіз
(балалар сол қолын көтереді).
Менің қолымда қандай алақан
бар екенін және сендерде қандай ? Олар немен ерекшеленеді? (Бір
алақан кішкентай, екіншісі үлкен)
Ал, сендер неге ойлайсындар?
(Егер балалар жауап беруге қиналса тәрбиеші
көмектеседі)
Саусақты
гимнастика.
Менің үйімде тату отбасы бар
екенін білемін:
Бұл менің анам, бұл менің
әжем,
Бұл әкем, бұл
атам
Бұл
саусақ-атасы,
Бұл
саусақ-әже,
Бұл саусақ -
әкем,
Бұл
саусақ-ана,
Бұл саусақ
мен.
Міне, менің барлық
отбасым!
Балалар, отбасы деген не?
(отбасында тату өмір сүреді, бір-біріне көмектеседі, бір-біріне
қамқорлық жасайды).
Барлық 5 саусақтар тату отбасы
ретінде бірге тұрады. Біз үшін олар-суреттегі басты көмекшілер.
Олар қарындашты ұстауға Үйренетін кішкентай адамдар сияқты. Біздің
саусағымызды дайындадық. Міне, бірінші тапсырма. Сол қолдың
саусақтарын жылжытамыз және алақанға бояуды мұқият жағып, алақанды
қағаз парағына төмен қаратып, із жасаймыз.
Дұрыс.
Сендердің алақандарың қандай
әдемі болды (жеке жұмыс)
Ылғалды майлықтардың көмегімен
қолды мұқият сүртеміз.
Қазір әр кім өз отбасымен
таныстырады. Қазір сендердің парақтарында әрбір саусақ ана мен
әкесіне, әжесіне және атасына айналады. Фломастер алып сызамыз:
көз, мұрын, ауыз, құлақ, шаш. (Көрсету, тақтаға). Салу
ерекшеліктері: бекітілетін болады салу көзілдірік, Әжеге –
шляпалар, анасы – әдемі моншақтар, әке – галстук, қыздарға –
бантиктер, ұлдарға – шарф.
Балалар музыка тындап сурет
салады.
Тәрбиеші: Балалар, тату
отбасылар.
Суретті кім аяқтады, өз
отбасыңыз туралы айтып бере алады.
Қорытынды:
Жарайсыңдар, балалар! Әр адам
өз отбасын әдемі салуға тырысты (жеке
бағалау)