Қызығушылығын ояту
Дыбыс дегеніміз не?
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Қ дыбысы қандай дыбыс?
-Дауыссыз.
-Балалар ертегі тыңдағыларың келеді
ма?
- Қане тыңдап көреейік.
Ерте,ерте, ертеде ну орманда
көптеген ағаштар өсіп,құстар сайрап,аңдар тіршілік етіпті. Түн
болып орманда ормандағы аңдар тіршілік біткеннің барлығы мүлгіп
ұйқыға кетіпті.Тым-тырыс. Сәлден соң тау арасынан күнде сығалады.
Қалың ағаш үстінен шыққан бір құстың үні орманда жап-жақсы
жаңғыртып жіберді.
-Ол қандай құс?
-Тоқылдақ.
-Тоқылдақты орман емшісі дейді.Себебі ол ағаштағы
құрт-құмырсқаларды жеп емдейді екен. Сонымен тоқылдақ «Ерте
тұрып,еңбек етсең» деген оймен теректің басына қонып айқай салады.
Тоқылдақ.
Тоқ-тоқ-тоқ
Күн шықты енді ұйқы жоқ,- деп
теректің қабығын қаққылап жатады. Тоқылдақтың айқайына ызаланып,
ұйқысы қанбаған аңдар
тоқылдақтың айқайын елемей , ұйықтап жата
береді.
Жұмбақ.
Қалқиған екі құлағы бар,
Елеңдеп қорқып тұрады. (қоян)
Қыс
бойына жатады,
Тәтті ұйқыға батады. (қонжық)
Аузы бейне шалғы емес
Шөп
емес, бірақ мал орады. (қасқыр)
-Балалар, Қ дыбасы буынның
басында,ортасында, аяғында берілген сөздерді
айтайық.
-Бұл аңдар да оянып ,ашуға булығып ,ызалана
бастайды. Аңдардың барлығын ашуландырып алған тоқылдақ, енді
олармен достасудың амалын іздейді.
-Балалар бізден көмек сұрайды. Бізге тоқылдақ
бірнеше тапсырма берді.Сол тапсырмаларды орындасақ , тоқылдақ қайта
аңдармен достасады екен.
1-тапсырма
Белсенді оқыту:
« Нұсқау беру жəне
айту:»
тәсілі. оқу мақсаттарын
хабарлап,
оқушылардың не істеу
керектігін түсінетініне жəне ерекше назар аударуы қажет мəселелерге
көңіл бөлетініне көз жеткізу.
Оқылым
қа ла қа лақ Қа нат
қо ла қо нақ тақ та
а сық қо ша қан Қу
ат
қа сық а ла қан Қа
сым
мы сық талқан қар
мақ
Айтылым
-Анам тамақ дайындады. Ол
қасық, шанышқы алды.Мен атамды тамаққа шақырдым.Тамақ пісті.
Тамақтан кейін ыстық шай іштік.
Дескриптор
Дыбыстарды ажырата біледі,
жүргізіп оқи алады, буынға бөледі. Қ дыбысы сөздің
басында,ортасында, соңында келетінін
біледі.
ҚБ: «Басбармақ»
әдісі

2-тапсырма
Дәптермен
жұмыс. Түлкінің
тапсырмасы:
Қ әрпін жазып
үйренейік.
3-тапсырма
Белсенді оқыту Топпен
жұмыс
1 топ. Қасқырдың
тапсырмасы: Жаңылтпашты тыңдап, тез айтып
үйрен.
Қарға,қарға, қарғалар
Қар
үстінде жорғалар.
2 топ. Қонжықтың
тапсырмасы.
Суреттерге назар аударып, атауында Қ дыбысы бар
суретті тап.
Қошақан, қалам, қайық.
3 топ. Қоянның
тапсырмасы.
Дыбыстық талдау жаса.
Дескриптор
Оқушылар буынға буын қосады.
Қ
дыбысынан келетін сөздерді жазады.
Адасқан сөздерден сөйлем
құрайды.
Сурет бойынша әңгіме құрай
алады.
ҚБ: «Отшашу»
әдісі
4-тапсырма: Жұптық жұмыс:
Саралау әдісі «Қарқын»
тәсілі.
- Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам
жұмыс істейді.
Суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін
тап.
Жұмыс
құралдары:...,....,
Ыдыстар: ...,...,
Ойыншықтар: ...,...,
Барлық оқушылар: жұмыс құралдарын ажырата
біледі.
Көптеген
оқушылар: ыдыс түрлерінің аттарын жазуды
түсінеді.
К
ейбір оқушылар: суреттегі ойыншықтардың қ
дыбысынан басталатын сөздерді қолданады. .
Дескриптор
Сутеттегі заттарды кімге
тиісті екенін ажырата алады.
Өмірде қолдана біледі.
ҚБ «Үш шапалақ»
әдісі
|