|
Білім беру ұйымыныңатауы |
Подстепный ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Өнер |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
16.01.25ж |
|||||
|
Сынып: 3 «» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы: |
№18 сабақ.. Менің қауіпсіздігім. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету. |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|||||
|
Сабақтыңбарысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Сабаққа дайындық жасау. Психологиялық ахуалды жақсарту
Үй тапсырмасын сұрау. «Жүрек» әдісі арқылы өтілген тақырыпты пысықтау Менің отбасымның рухани құндылықтары 1«Отбасы» сөзін естігенде сенің ойыңа не келеді? 2.Материалдық құндылыққа не жатады? 3.Рухани құндылықтарға не жатады? 4.Қалай ойлайсың, адамдарға олардың қайсысы қымбат? Менің отбасымда сақталған салт дәстүрлер эссе Әр топтан үш оқушы оқып беру ҚБ тапсырмасы Жұптық жұмыс |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Сұрақтарға жауап береді Рухани құндылықтарды және материалдық құндылықтарды атап береді Жазып келген эсселерін оқиды |
Мақтау, мадақтау ҚБ: 1-10б Дескриптор: Өткен тақы-рыптарды пысықтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б |
Суреттер Оқулық Суреттер Тақта Оқулық
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Құндылық мақсаты: Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу Жаңа сабақ ФС-тапсырма 1-тапсырма Суреттерге қара. Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды ата.
Олар қандай қызмет атқарады? Бұл заттарға ортақ қандай қасиет бар? Бүгінде адамзат тіршілігін электр қуатынсыз елестету қиын. Электр қуаты үйлерді, көшелерді жарықтандырады, үй ішінің жайлылығын қалыптастырады. Азықтүлікті сақтауда, тағам әзірлеуде, үйдің ішін тазалауда, теледидарды, компьютерді іске қосуда, кір жуу, кептіру, үтіктеуде қолданылады. 2-тапсырма Есіңде сақта! Бұл белгіні электр желісінің бағандарынан, электр торабының есіктерінен көруге болады. Оның мағынасы: «электр тогының соғу қауіптілігі». Бұл белгі тұрған жерге жақындама!
Суреттерге қара. Балалар тұрмыстық құралдарды қолдануда қандай ережелерді сақтамаған? ЕБҚ Қандай электр құрылғыларын білесің? 3-тапсырма Электр құралын қолданудың ережелерін оқыңдар. Ережелерге орай графикалық таңбаларды салыңдар. Электр жүйесін шамадан тыс көп қолдануға болмайды Электр құралын токқа қосулы күйінде қалдыруға болмайды
Электр құралын өз еркіңмен жөндеуге болмайды ФС тапсырмасы 4-тапсырма Өзім құрастырамын Белгілерге қарап, электр құралын қолданудың ережелерін құрастыр. Өзім жазамын Ертегі елінің тұрғындары электр құралын қалай пайдаланды? «Электр әлемі» туралы ертегі құра ҚБ тапсырмасы . Жеке жұмыс «Электр қуатын сақта» жадынамасын құрастыр. Электр қуатын үнемдеудің жолын зертте. Ойын уақыты Электр құралдарының атауларын кім көп біледі? |
Тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Электр құрылғыларын атап береді Олардың атқаратын қызметі туралы айтады Белгіні естеріне сақтайды Дәптерге суретін салады Тапсырманы орындайды Электр құрылғыларды атайды Тапсырманы орындайды |
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1б Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды атайды-1б
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Есіне сақтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б
ҚБ: «1-10» баллдық Дескриптор: Электр құралын қолданудың ережелерін оқиды-1б Сұрақтарға жауап береді-1б
-1б
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Есіне сақтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б
ҚБ: «1-10» баллдық Дескриптор: Жұптық жұмыс жасайды-1б Өзін-өзі басқару ережесін құрады |
Оқулық Суреттер Оқулық Суреттер Оқулық
Суреттер Оқулық Суреттер Оқулық Оқулық
Суреттер Оқулық Суреттер
Оқулық
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин Кері байланыс |
Үй тапсырмасы Менің қауіпсіздігім.
|
Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Тамаша «Білім қоржыны» әдісі |
Оқулық Кері байланыс парақтары |
||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің қауіпсіздігім
Менің қауіпсіздігім
|
Білім беру ұйымыныңатауы |
Подстепный ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Өнер |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Ш.Т.Жунусова |
|||||
|
Күні: |
16.01.25ж |
|||||
|
Сынып: 3 «» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы: |
№18 сабақ.. Менің қауіпсіздігім. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету. |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсетеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|||||
|
Сабақтыңбарысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Сабаққа дайындық жасау. Психологиялық ахуалды жақсарту
Үй тапсырмасын сұрау. «Жүрек» әдісі арқылы өтілген тақырыпты пысықтау Менің отбасымның рухани құндылықтары 1«Отбасы» сөзін естігенде сенің ойыңа не келеді? 2.Материалдық құндылыққа не жатады? 3.Рухани құндылықтарға не жатады? 4.Қалай ойлайсың, адамдарға олардың қайсысы қымбат? Менің отбасымда сақталған салт дәстүрлер эссе Әр топтан үш оқушы оқып беру ҚБ тапсырмасы Жұптық жұмыс |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Сұрақтарға жауап береді Рухани құндылықтарды және материалдық құндылықтарды атап береді Жазып келген эсселерін оқиды |
Мақтау, мадақтау ҚБ: 1-10б Дескриптор: Өткен тақы-рыптарды пысықтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б |
Суреттер Оқулық Суреттер Тақта Оқулық
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Құндылық мақсаты: Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу Жаңа сабақ ФС-тапсырма 1-тапсырма Суреттерге қара. Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды ата.
Олар қандай қызмет атқарады? Бұл заттарға ортақ қандай қасиет бар? Бүгінде адамзат тіршілігін электр қуатынсыз елестету қиын. Электр қуаты үйлерді, көшелерді жарықтандырады, үй ішінің жайлылығын қалыптастырады. Азықтүлікті сақтауда, тағам әзірлеуде, үйдің ішін тазалауда, теледидарды, компьютерді іске қосуда, кір жуу, кептіру, үтіктеуде қолданылады. 2-тапсырма Есіңде сақта! Бұл белгіні электр желісінің бағандарынан, электр торабының есіктерінен көруге болады. Оның мағынасы: «электр тогының соғу қауіптілігі». Бұл белгі тұрған жерге жақындама!
Суреттерге қара. Балалар тұрмыстық құралдарды қолдануда қандай ережелерді сақтамаған? ЕБҚ Қандай электр құрылғыларын білесің? 3-тапсырма Электр құралын қолданудың ережелерін оқыңдар. Ережелерге орай графикалық таңбаларды салыңдар. Электр жүйесін шамадан тыс көп қолдануға болмайды Электр құралын токқа қосулы күйінде қалдыруға болмайды
Электр құралын өз еркіңмен жөндеуге болмайды ФС тапсырмасы 4-тапсырма Өзім құрастырамын Белгілерге қарап, электр құралын қолданудың ережелерін құрастыр. Өзім жазамын Ертегі елінің тұрғындары электр құралын қалай пайдаланды? «Электр әлемі» туралы ертегі құра ҚБ тапсырмасы . Жеке жұмыс «Электр қуатын сақта» жадынамасын құрастыр. Электр қуатын үнемдеудің жолын зертте. Ойын уақыты Электр құралдарының атауларын кім көп біледі? |
Тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Электр құрылғыларын атап береді Олардың атқаратын қызметі туралы айтады Белгіні естеріне сақтайды Дәптерге суретін салады Тапсырманы орындайды Электр құрылғыларды атайды Тапсырманы орындайды |
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1б Электр қуаты арқылы жұмыс жасайтын құралдарды атайды-1б
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Есіне сақтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б
ҚБ: «1-10» баллдық Дескриптор: Электр құралын қолданудың ережелерін оқиды-1б Сұрақтарға жауап береді-1б
-1б
ҚБ: 1-10б Дескриптор: Есіне сақтайды -1б Сұрақтарға жауап береді-1б
ҚБ: «1-10» баллдық Дескриптор: Жұптық жұмыс жасайды-1б Өзін-өзі басқару ережесін құрады |
Оқулық Суреттер Оқулық Суреттер Оқулық
Суреттер Оқулық Суреттер Оқулық Оқулық
Суреттер Оқулық Суреттер
Оқулық
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин Кері байланыс |
Үй тапсырмасы Менің қауіпсіздігім.
|
Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Тамаша «Білім қоржыны» әдісі |
Оқулық Кері байланыс парақтары |
||

шағым қалдыра аласыз


























