Тәрбиеші: Хадыр Марал
Пәні: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Менің сүйікті ойыншығым және ойыншықтармен ойнау ережесі»
Мақсаты:
-
Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға үйрету .
-
Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту .
-
Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу.
Шаттық
шеңбері:
Біз
ұқыпты баламыз ,
Айтқан тілді аламыз.
Ойыншықтарды жинаймыз,
Үлкендерді
сыйлаймыз.
Сұрақ - жауап:
-Ойыншық деген не,
ойыншықтармен не істейді, олар кімдерге арналған?
-Қандай ойыншықтарың бар?
-Қандай ойыншықты
жақсы көресіңдер?
-Ойыншықтарды қалай ұстау
керек?
Бейне көрініс:
«Ойыншықтар қайда және қалай жасалады?» (адамның қолымен, завод, фабрикаларда және жасалатын ойыншықтар жайлы бейне көрініс)
Сұрақ-жауап:
-Ойыншықтарды қалай және қайда жасайды?
Ойын: «Ойыншықтарды қасиетіне қарай топтастыр»
шықтарға сипаттама
беру:
Балалар ойыншықтарды жасалуына байланысты бірнеше
түрге бөледі.
1. Матадан жасалған ойыншықтар.
2. Пластмассадан ойыншықтар.
3. Рәзенкден жасалған
ойыншықтар.
4. Ағаштан жасалған ойыншықтар.
5. Темірден жасалған ойыншықтар.
Жұмбақ жасыру:
1. Аяғы
бар, жүрмейді,
Аузы бар, күлмейді.
Айнымайды бөпемнен,
Тек сөйлеуді білмейді. (қуыршақ )
2. Суға салсаң
батпайды,
Түскен жерге жатпайды. ( доп)
Д/о: «Жалғасын тап».
Ойынның
шарты: Бастаушы бала
сөйлемді бастап береді, балалар
яқтайды.
-Менің ойыншығым ............. / әдемі
/.
-Мен қуыршақпен ................/
ойнаймын/ .
-Допты жоғары .................... / лақтырдым
/ .
Сергіту: Р.Тышқанбаевтың «Қуыршақ» өлеңін шеңберге
тұрып, қимыл жасап айтады. .
Сөйлемейсің сен неге,
Тілің жоқ па, қуыршақ?
Жуынбайсың сен неге ,
Кірің жоқ па, қуыршақ?
Аяғың бар, сен неге ,
Жүре алмайсың , қуыршақ?
Жұмсағанда сен неге,
Тіл алмайсын, қуыршақ?
Біз күлгенде
күлмейсің,
Аңқаусың ба, қуыршақ ?
Бізбен бірге жүрмейсің,
Жалқаусың ба,
қуыршақ?
Сұрақ-жауап:
- Қыз балалар қандай ойыншықпен
ойнайды?
- Ұлдар қандай ойыншықпен
ойнайды?
Д/о: «Ойыншықтарды сөреге жинаймыз»
Біз не білдік?
Ойыншықтарды арнайы заводта, фабрикада жасайды, қолмен де жасауға болады.
Ойыншықтар табиғи заттардан жасалады (ағаш, мата, пластмас, рәзенке,темір)
Ойыншықты ұқыпты ұстау керек, өйткені ойыншық жасау үшін табиғи заттар жұмсалады, көп адам еңбек етеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің сүйікті ойыншығым және ойыншықтармен ойнау ережесі»
«Менің сүйікті ойыншығым және ойыншықтармен ойнау ережесі»
Тәрбиеші: Хадыр Марал
Пәні: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Менің сүйікті ойыншығым және ойыншықтармен ойнау ережесі»
Мақсаты:
-
Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға үйрету .
-
Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту .
-
Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу.
Шаттық
шеңбері:
Біз
ұқыпты баламыз ,
Айтқан тілді аламыз.
Ойыншықтарды жинаймыз,
Үлкендерді
сыйлаймыз.
Сұрақ - жауап:
-Ойыншық деген не,
ойыншықтармен не істейді, олар кімдерге арналған?
-Қандай ойыншықтарың бар?
-Қандай ойыншықты
жақсы көресіңдер?
-Ойыншықтарды қалай ұстау
керек?
Бейне көрініс:
«Ойыншықтар қайда және қалай жасалады?» (адамның қолымен, завод, фабрикаларда және жасалатын ойыншықтар жайлы бейне көрініс)
Сұрақ-жауап:
-Ойыншықтарды қалай және қайда жасайды?
Ойын: «Ойыншықтарды қасиетіне қарай топтастыр»
шықтарға сипаттама
беру:
Балалар ойыншықтарды жасалуына байланысты бірнеше
түрге бөледі.
1. Матадан жасалған ойыншықтар.
2. Пластмассадан ойыншықтар.
3. Рәзенкден жасалған
ойыншықтар.
4. Ағаштан жасалған ойыншықтар.
5. Темірден жасалған ойыншықтар.
Жұмбақ жасыру:
1. Аяғы
бар, жүрмейді,
Аузы бар, күлмейді.
Айнымайды бөпемнен,
Тек сөйлеуді білмейді. (қуыршақ )
2. Суға салсаң
батпайды,
Түскен жерге жатпайды. ( доп)
Д/о: «Жалғасын тап».
Ойынның
шарты: Бастаушы бала
сөйлемді бастап береді, балалар
яқтайды.
-Менің ойыншығым ............. / әдемі
/.
-Мен қуыршақпен ................/
ойнаймын/ .
-Допты жоғары .................... / лақтырдым
/ .
Сергіту: Р.Тышқанбаевтың «Қуыршақ» өлеңін шеңберге
тұрып, қимыл жасап айтады. .
Сөйлемейсің сен неге,
Тілің жоқ па, қуыршақ?
Жуынбайсың сен неге ,
Кірің жоқ па, қуыршақ?
Аяғың бар, сен неге ,
Жүре алмайсың , қуыршақ?
Жұмсағанда сен неге,
Тіл алмайсын, қуыршақ?
Біз күлгенде
күлмейсің,
Аңқаусың ба, қуыршақ ?
Бізбен бірге жүрмейсің,
Жалқаусың ба,
қуыршақ?
Сұрақ-жауап:
- Қыз балалар қандай ойыншықпен
ойнайды?
- Ұлдар қандай ойыншықпен
ойнайды?
Д/о: «Ойыншықтарды сөреге жинаймыз»
Біз не білдік?
Ойыншықтарды арнайы заводта, фабрикада жасайды, қолмен де жасауға болады.
Ойыншықтар табиғи заттардан жасалады (ағаш, мата, пластмас, рәзенке,темір)
Ойыншықты ұқыпты ұстау керек, өйткені ойыншық жасау үшін табиғи заттар жұмсалады, көп адам еңбек етеді.
шағым қалдыра аласыз













