Мерген қыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мерген қыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Орта мерзімді жоспар бөлімі

6-тарау: Атақты тұлғалар

Күні:

Сынып: 3 «А»-сынып

Мектеп:№

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Мерген қыз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.4.1 Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді,

вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Оқушылар мақал-мәтелдерді шығармашылықпен қолдануды, өз ойын айтуды, топпен, жұппен жұмыс тәсілін меңгеріп, басқаның ойын қорытындылауды, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтауды игерді.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Майшам » әдісі

Мақсаты: Оқушылар топта шеңбер құра отырып ,бүгінгі күнге сәттілік тілейді. .


Ребус шешу арқылы топқа бөлінеді.

Жұмыс ережесін келісу


Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


«Сиқырлы қалпақ» әдісі арқылы

-Үйге қандай тапсырма берілді?

-Өлеңнің авторы кім?

-Өлеңде кім туралы айтылған?

-Мәншүк не үшін шайқасты?

-Сен Мәншүкке ұқсағың келе ме?Неге?

-Мәншүк қай жерде дүниеге келді?


ҚБ:Шапалақтау.

Оқу мақсатын таныстыру


-Нақыл сөздерді түсінесің және қолданасың


Оқушыларды топтарға бөлу.



Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Сабақтың ортасы

«Болжау» әдісі Мозайка құрастыру


(МК;Ұ)

1.Бейнефильм көрсету

Кері байланыс.

-Бейнефильм кімдер жайлы екен?

-Кімдер туралы айтылды?

-Бірі-Мәншүк, екіншісі-кім жайлы?

Бағалау. Өте жақсы!


Жазылым.

Түсініп оқы және дәптеріңе жазып ал.


Әлия Молдағұлова – Ұлы Отан соғысына қатысқан мерген қыз.


«Поэзия минуты» әдісі

-Әлия өлеңімен таныстыру

1.Іштей оқу


Сыр сандықтағы сөзбен танысу

Мәрмәр-құрылыста пайдаланатын сәнді жылтыр тас


2.Өлеңді дауыстап оқу

Тыңдалым

Р.Рымбаеваның орындауындағы «Әлия» өлеңінен үзінді тыңдалады.


2.Автор туралы түсінік беру. Shape2


Сағи Жиенбаев 1934 жылы 15 мамырда Ақтөбе облысының Байғанин ауданындағы Оймауыт ауылында туған. Қазақтың көрнекті ақыны, лирик. 

«Сыйлық» , «Дала гүлі» , «Теңіз сыры» ,, «Таң алдында», «Менің көршім» , «Қайырлы таң» , «Ақ толқын» , «Ор киік», «Ақ самал» , «Құралай салқыны», «Бозторғай» 

1994 ж қайтыс болды.Көптеген либреттолар жазды.

Қызылорда қаласындағы педагогикалық институтты бітіргеннен кейін,қазіргі Жезқазған қаласында мұғалім болып қызмет істеді. Сол кездері өлеңдері республикалық баспасөзде жариялана бастады. 


(МК,Т)

Топқа тапсырма беріледі.

1-топ .Эссе жазу (мерген,батыр қыз,ерлік)

2-топ. Батыр ,ерлік туралы мақал –мәтел жазу

3-топ.Батыр қыз туралы өлең құрастыр.

4-топ.Вен диаграммасын құр


(ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.

  • мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолданады;

  • жазба жұмысының стильдік қателерін түзетеді;

  • сауатты, қатесіз жазады.


Кері байланыс.

-


Бағалау. Бағдаршам




Мозайка


АКТ қолдану












АКТ


Ақынның портреті















Слайд
















Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы

Жұптық жұмыс.



«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға тапсырма берілгенен кейін өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.



Тапсырма

-Қажетті сөздерді тауып, нақыл сөздерді жаз

Дескриптор

Толық

жауап

Жарты

лай жауап

Білім алушы

Нақыл сөздерді тауып анықтайды,жазады:

- бірінші сөйлемді;

- екінші сөйлемді;






  • Еліңді сүйсең ерлік істейсің

  • Ер есімі- ел есінде

  • Батыл болмай, батыр болмайсың..

  • Батыр адам өлімді жеңеді.

  • Тәуекелге бел буған адамды қорқыныш билемейді.

  • Қорқақ қол бастамайды.


Кері байланыс

Бағалау. “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.



(МК,Ж)

Отанды қорғау дегенді қалай түсінесің?

1 ________________________________________

2___________________________________________________________

3____________________________________________________________

4____________________________________________________________

5____________________________________________________________

Бағалау .Өзін-өзі бағалау

Рефлексия

«Ауа райы» кері байланысын пайдалануына болады.

Күннің көзі --Жаңбыр тамшылары--Бұлт

Үйге тапсырма:

-Өлеңді жаттап келу.




Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.


Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі