Материалдар / Металдарды азоттау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Металдарды азоттау

Материал туралы қысқаша түсінік
1 Өлшеу және бақылау құралдарының түрлері 2. Өлшеу және бақылау құралдарыныі түрлерін ата 3. Өлшеу және бақылау құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
114
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының

«Жамбыл политехникалық жоғары колледжі»

мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

Сабақ жоспары №11

Сабақ тақырыбы

Металдарды азоттау

Модуль /пән атауы

Материалдарды өңдеуді орындау

Дайындаған педагог

Аскарбек Б.Р

Күні, айы, жылы

26.09.22ж

1.Жалпы мәліметтер


Курс

2

Оқу жылы

2022-2023

Топ

2ОРТ-21-6

Сабақтипі

Аралас сабақ

2. Мақсаты, міндеттер


Оқу: Студенттерге металдарды азоттау туралы түсіндіру

Дамытушылық:Алған білімдерін кеңейтіп, ізденушілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, адамгершілікке, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу

Тәрбиелілік: Ойлау, есте сақтау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін жетілдіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту

2.1. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

1. Біледі: металдарды азоттауды


2. Түсінеді: термиялық өңдеуді


3. Істей алады: Өлшеу және бақылау құралдарын ажырата алады

3. Сабақтыжабдықтау


3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

1. Башта Т.М. Көлемді сорғылар және гидро жүйенің автоматтандырылған гидро қозғалтқыштары. М.; Машина жасау, 2000ж.

2. Кондаков Л.А. Никитин Г.А. Гидро жетекті машина жасау. М.; Машина жасау, 2012г.

3. Башта Т.М. Гидрожетек және автоматтандырылған гидро жетек, М.; Машина жасау2009ж.

4. Омаров А.К. Гидравликалық және пневматикалық жетектер "Мектеп" баспасы, Алматы 2010

3.2 Техникалыққұралдар, материалдар

ПК, проектор, экран, маркерлер, ватман, А4 қағазы, макеттер


Кезеңдері

Уақыты

Мазмұны

4. Сабақтыңбарысы

90


4.1.Ұйымдастыру кезеңі

3

Оқушыларды түгендеу, жоқ оқушыларды белгілеу. Топқа бөлінуге нұсқау жасау.

Аудиторияның сабаққа барысын қадағалау

4.2.Үй жұмысын жан-жақты тексеру

15

Берілген тапсырмалар бойынша студенттердің білім денгейін анықтау

4.3.Жаңа білімді баяндау

54

  1. Кіріспе

  1. Өлшеу құралдары

  2. Бақылау құралдарын таңдау

  3. Өлшеу және бақылау құралдарының жұмыс істеу принциптері

  4. Өлшеу және бақылау құралдарыныі қолданылу аясы


4.4.Жаңа материалды бекіту

15

1 Өлшеу және бақылау құралдарының түрлері

2. Өлшеу және бақылау құралдарыныі түрлерін ата

3. Өлшеу және бақылау құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктері


5. Сабақбойынша рефлексия

1

Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға стикерге жазу

6. Бағалау

1

Алған білімдері бойынша студенттерді бағалау

7.Үйтапсырмасы

1

Зайцев Т.М. шақтамалар мен қондырмалар. М.; Машина жасау, 2000ж 17-45 бет

Конспект жазып келу.

  



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!