Материалдар / Металлургия кешені.

Металлургия кешені.

Материал туралы қысқаша түсінік
Металлургия туралы білімдерін толықтыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МодульОқыту мен оқуда АКТ пайдалану. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Сабақ

Жаңа сабақ
Сабақтың тақырыбыМеталлургия кешені.Түсті металлургия.
Сабақтың мақсатыТүсті металлургиянының пайдалануына қарай топтарға бөлінетінін түсіндіру.Түсті металлургия кәсіпорындарының және шикізат базаларының орналасу ерекшеліктерін ұғындыру.Металлургияның Қазақстан экономикасындағы орнын оқушыларға үйрету.Түсті мет-я өндірісінде кездесетін экологиялық проблемалармен танысу алдын алу шаралары.
Табыс критерийлеріКескін картаға Қаз-ң түсті мел-я кен орындарын түсіре алу. Оқушылар түсті мет-ң құрамы мен ерекшеліктерін ажыратып талдай алу керек.
Түйінді идеяларСыни тұрғыдан ойлау,ізденіс.

УақытТренердің іс-әрекеттеріСтуденттердің іс-әрекеті
920 - 925













925- 935





935 -9 50





9 50- 10 00









10 00 -10 05
Оқушылармен амандасып,түгендедім.Сыныпқа психологиялық жаңа ахуал туғызу керек.Ол үшін оқушыларды шеңберге тұрғызу керек.





Оқушылардан сұрақ-жауап арқ. үй тапсырмасын сұрап, «сұрақ шеңбер» әдісін қолданамын.

Тақырыпты оқушыларға таныстырып,түсті мет-я кешені тур-ы слайдтағы материалмен таныстыру.

Екі топқа кескін картаға мет-я комбинаттарын түсіру.Термин сөздерді тауып жазу жұмыстарын орындатамын.



Жаңа сабақ қорытындыланды. Оқушылар бағаланды.
Амандасады. Оқушылар бір бірімен «ЕУРОПАЛЫҚША» қолдарын қысады, «жапондықтарша» бастарын иеді, «африкандықтарша» мұрындарымен, «италяндықтарша» құшақтасады.

Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіріп,қойылған сұрақтарға жауап береді

Жаңа тақырыппен танысады. Слайдты қарайды.



Екі топта картамен жұмыс жасау керек. Картадан комбинаттарды көрсетеді. Тусті мет-яда кездесетін экол-қ проблемалармен танысады.

Әр топ жаңа сабақ туралы өз пікірін стейкерге жауап қалдырады.
Ресурсы Интерактивті тақта,атлас,Қазақстан экономикалық-әлеуметтік картасы,стейкер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ