«БЕКІТЕМІН» КЕЛІСЕМІН»
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:
_______________ ____________________
«_____» ___2025ж. «_____» _____2025ж.
Ф.Оңғарсынова атындағы № 29 мектеп-гимназиясының «МИФ» бірлестігінің
2025 – 2026 оқу жылына арналған жұмыс жоспары.
Бірлестік жетекшісі: Узакбаева Гулжамал Алигуловна
ЖҰМЫС ЖОСПАР ТАҚЫРЫБЫ: «Жаңа үрдістегі оқу әдістерін пайдалана отырып пәндердің білім сапасын арттыру»
МАҚСАТЫ:
• оқушылардың функционалдық, математикалық, ақпараттық және жаратылыстану сауаттылықтарын арттыру;
• пән сапасын көтеру, инновациялық әдістерді енгізу;
• мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту;
• олимпиадалық және ғылыми-шығармашылық жұмыстарды жетілдіру.
МІНДЕТТЕРІ:
-
Педагогтардың әдістемелік іс-әрекетін жүйелеу;
-
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жұмыс сапасын арттыру;
-
PISA, TIMSS бағытында тапсырмалар әзірлеу;
-
Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту;
-
АКТ қолдану деңгейін жақсарту;
-
Дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу.
БІРЛЕСТІК ЖЕТЕКШІНІҢ
МІНДЕТТЕРІ
- Өз қызметі бойынша есептер,
кәсіптік жаңашылдық қызмет атқару
- Педагогикалық және психологиялық деңгейін көтеру
- Өз білімін көтеруге, шығармашылық жұмыс жасауға ынталандыру,
бірлестік
мүшелерін ақпараттық жағынан қамтамасыз ету
- Авторлық бағдарламалар, курстар, құралдар жасауға ынталандару
және ондай
мұғалімге жан-жақты қолдау көрсету
- Оқушылар табыстарын мониторингілеу және оны диагностикалау
- Оқыту мен тәрбиелеу ең соңғы педтехнологияларын зерттеп меңгеру
және өз
кәсібіне қолдана білу
Мұндай міндеттер әрине, барлық ұстаздар алдына қойылады. Дегенмен, табыстың кілті –әдістеме бірлестік жетекшісі тарапынан жұмыстарды жүйелі ұйымдастыру мен мұғалімнің оны өзінің кәсіптік тұрақты қажеттілігіне айналдырып,белсенділікпен жұмыс атқарып отыруына қатаң бақылау жасап отыру деп ойлаймын. Демек, бірлестік жетекшісінен жасанды қабілеттілік емес, нақты еңбектің міндеті атқарулы талап етіледі. Педагогикалық техналогияның басты сипатты да, міне осы. Әр ұстаз жауапкершілігін арттырып, кәсіптік мәдениетін көтеруде тек өз пәнінің аясында ғана қалып қоймай, қандай да бір дәрежеде шығармашылықпен еңбек етуге, баулуға бірлестік жетекшісінің атқарар жұмысы аз болмайды. Мұны әрбір бірлестік жетекшісі саналы түрде сезінуі тиіс.
Жалпы әдістемелік бірлестік
жұмысының құрылымына мыналар
жатады:
- Әдістемелік отырысын өткізу.
- Нормативтік құжаттар, бірлестік шешімдері мен нұсқауларын
орындау
- Пәндік апталықтарды дайындау және өткізу
- Пәндік семинарлар,дөңгелек үстел, конференция дайындау,
өткізу
- Оқушыларды пәндік олимпиада, интеллектуалдық марафон, байқау,
жарысқа дайындау
- Пәндер бойынша сыныптан тыс шаралар өткізу.
- Сабақтарға, факультатив сабақтарға, үйірме жұмыстарына
қатысу.
- Мұғалімдердің, оқушылардың жұмыстарын талдау,
марапаттау.
|
|
Жаңа оқу жылына дайындық. Ұйымдастырушаралары |
уақыты |
|
жауапты |
|
1 |
2025– 2026 оқу жылындағы атқарылған жұмыстарға талдау жасау |
Тамыз |
|
ӘБ жетекшісі мен мұғалімдер |
|
2 |
Сапалық құрамды анықтау. Өз білімін жетілдіру курсына жазылғандар мен аттестациядан өтетін мұғалімдерді анықтау. |
Жоспар бойынша |
|
|
|
3 |
Ғылыми–әдістемелік жұмыстың нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, ұйымдастыру. Әдістемелік нұсқау хатпен танысу Оқу жылының басталуы туралы бұйрықпен танысу |
Тамыз |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
4 |
Математика,информатика, физика сынып кабинеттерін жаңа оқу жылына дайындау |
Тамыз |
|
Кабинет меңгерушілері, сынып жетекшілер |
|
5 |
ӘБ отырысы 1.SMART жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін білім берудің жаңа тәсілі ретінде 2.Мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту, ҚМЖға қойылатын талаптар. 3. Бірлестік жоспарын талқылау және бекіту 4. Үлгерімі төмен оқушыларға жұмыс жоспарын құру 5. Зерттеу жобасы бойынша пәндер жұмысының бағдарламасын бекіту. 6. Әдістемелік оқулықтар 7. Оқушылардың бастапқы білімін анықтау мониторингі |
Қыркүйек |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
6 |
ӘБ отырысы 1.Жасанды интелект. Теория және практика 2. І тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы. БЖБ, ТЖБ талдау. 3.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығы, PISA-ға дайындық» 4. 1-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг 5. Мұғалімдер портфолиосын жаңарту 6.Оқушыларды қалалық пәндік олимпиадаларға дайындау 7. Оқушылардың ғылыми жобаларға дайындығын тексеру |
Қараша - желтоқсан |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
7 |
ӘБ ОТЫРЫСЫ 1.Сыныптан тыс жұмыстардың білім сапасы мен танымдық белсенділігін арттыруға әсері 2.ІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы. БЖБ, ТЖБ талдау. 3.9,11 сыныптардағы сынақ тесттерінің талдау 4. 1 -жартыжылдық бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. 5. Әдістемелік оқулықтар 6. «Цифрлық сауаттылық» тақырыбы бойынша шеберлік-сағат 7.Пәндік олимпиадаларға қатысу |
Қаңтар |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
8 |
ӘБ ОТЫРЫСЫ 1. Қазіргі білім беру кеңістігінде тарих пәндерін оқытудың әдістері мен әдістері. 2. ІІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы 3. 9,11 сыныптардағы қорытынды аттестацияға дайындық жұмыстарының жүргізілуі 4. 3-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг 5. «Жасанды интелект» жобасының орындалу барысын қадағалау 6.Әдістемелік әдебиеттерге шолу |
наурыз |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
9 |
ӘБ ЖҰМЫСЫ 1.Жылдық жұмыс бойынша модерация 2. Әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмысының есебі. 3.Қорытынды аттестаттау-2025 4.Келесі оқу жылына қойылатын SMART мақсат 5.Үлгерімі төменоқущылар мен жұмыс нәтижесін SWOT талдау 6. Келесі оқу жылына бірлестік жүмыс жоспарының жобасы 7. Аттестацияға дайындық жұмыстарын пысықтау |
мамыр |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
10 |
Өзара сабаққа қатысу |
Айына бір рет |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
11 |
Түрлі олимпиадалар мен сайыстар |
Жылбойы |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МИФ бірлестігінің жылдық жоспары
МИФ бірлестігінің жылдық жоспары
«БЕКІТЕМІН» КЕЛІСЕМІН»
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:
_______________ ____________________
«_____» ___2025ж. «_____» _____2025ж.
Ф.Оңғарсынова атындағы № 29 мектеп-гимназиясының «МИФ» бірлестігінің
2025 – 2026 оқу жылына арналған жұмыс жоспары.
Бірлестік жетекшісі: Узакбаева Гулжамал Алигуловна
ЖҰМЫС ЖОСПАР ТАҚЫРЫБЫ: «Жаңа үрдістегі оқу әдістерін пайдалана отырып пәндердің білім сапасын арттыру»
МАҚСАТЫ:
• оқушылардың функционалдық, математикалық, ақпараттық және жаратылыстану сауаттылықтарын арттыру;
• пән сапасын көтеру, инновациялық әдістерді енгізу;
• мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту;
• олимпиадалық және ғылыми-шығармашылық жұмыстарды жетілдіру.
МІНДЕТТЕРІ:
-
Педагогтардың әдістемелік іс-әрекетін жүйелеу;
-
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жұмыс сапасын арттыру;
-
PISA, TIMSS бағытында тапсырмалар әзірлеу;
-
Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту;
-
АКТ қолдану деңгейін жақсарту;
-
Дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу.
БІРЛЕСТІК ЖЕТЕКШІНІҢ
МІНДЕТТЕРІ
- Өз қызметі бойынша есептер,
кәсіптік жаңашылдық қызмет атқару
- Педагогикалық және психологиялық деңгейін көтеру
- Өз білімін көтеруге, шығармашылық жұмыс жасауға ынталандыру,
бірлестік
мүшелерін ақпараттық жағынан қамтамасыз ету
- Авторлық бағдарламалар, курстар, құралдар жасауға ынталандару
және ондай
мұғалімге жан-жақты қолдау көрсету
- Оқушылар табыстарын мониторингілеу және оны диагностикалау
- Оқыту мен тәрбиелеу ең соңғы педтехнологияларын зерттеп меңгеру
және өз
кәсібіне қолдана білу
Мұндай міндеттер әрине, барлық ұстаздар алдына қойылады. Дегенмен, табыстың кілті –әдістеме бірлестік жетекшісі тарапынан жұмыстарды жүйелі ұйымдастыру мен мұғалімнің оны өзінің кәсіптік тұрақты қажеттілігіне айналдырып,белсенділікпен жұмыс атқарып отыруына қатаң бақылау жасап отыру деп ойлаймын. Демек, бірлестік жетекшісінен жасанды қабілеттілік емес, нақты еңбектің міндеті атқарулы талап етіледі. Педагогикалық техналогияның басты сипатты да, міне осы. Әр ұстаз жауапкершілігін арттырып, кәсіптік мәдениетін көтеруде тек өз пәнінің аясында ғана қалып қоймай, қандай да бір дәрежеде шығармашылықпен еңбек етуге, баулуға бірлестік жетекшісінің атқарар жұмысы аз болмайды. Мұны әрбір бірлестік жетекшісі саналы түрде сезінуі тиіс.
Жалпы әдістемелік бірлестік
жұмысының құрылымына мыналар
жатады:
- Әдістемелік отырысын өткізу.
- Нормативтік құжаттар, бірлестік шешімдері мен нұсқауларын
орындау
- Пәндік апталықтарды дайындау және өткізу
- Пәндік семинарлар,дөңгелек үстел, конференция дайындау,
өткізу
- Оқушыларды пәндік олимпиада, интеллектуалдық марафон, байқау,
жарысқа дайындау
- Пәндер бойынша сыныптан тыс шаралар өткізу.
- Сабақтарға, факультатив сабақтарға, үйірме жұмыстарына
қатысу.
- Мұғалімдердің, оқушылардың жұмыстарын талдау,
марапаттау.
|
|
Жаңа оқу жылына дайындық. Ұйымдастырушаралары |
уақыты |
|
жауапты |
|
1 |
2025– 2026 оқу жылындағы атқарылған жұмыстарға талдау жасау |
Тамыз |
|
ӘБ жетекшісі мен мұғалімдер |
|
2 |
Сапалық құрамды анықтау. Өз білімін жетілдіру курсына жазылғандар мен аттестациядан өтетін мұғалімдерді анықтау. |
Жоспар бойынша |
|
|
|
3 |
Ғылыми–әдістемелік жұмыстың нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, ұйымдастыру. Әдістемелік нұсқау хатпен танысу Оқу жылының басталуы туралы бұйрықпен танысу |
Тамыз |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
4 |
Математика,информатика, физика сынып кабинеттерін жаңа оқу жылына дайындау |
Тамыз |
|
Кабинет меңгерушілері, сынып жетекшілер |
|
5 |
ӘБ отырысы 1.SMART жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін білім берудің жаңа тәсілі ретінде 2.Мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту, ҚМЖға қойылатын талаптар. 3. Бірлестік жоспарын талқылау және бекіту 4. Үлгерімі төмен оқушыларға жұмыс жоспарын құру 5. Зерттеу жобасы бойынша пәндер жұмысының бағдарламасын бекіту. 6. Әдістемелік оқулықтар 7. Оқушылардың бастапқы білімін анықтау мониторингі |
Қыркүйек |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
6 |
ӘБ отырысы 1.Жасанды интелект. Теория және практика 2. І тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы. БЖБ, ТЖБ талдау. 3.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығы, PISA-ға дайындық» 4. 1-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг 5. Мұғалімдер портфолиосын жаңарту 6.Оқушыларды қалалық пәндік олимпиадаларға дайындау 7. Оқушылардың ғылыми жобаларға дайындығын тексеру |
Қараша - желтоқсан |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
7 |
ӘБ ОТЫРЫСЫ 1.Сыныптан тыс жұмыстардың білім сапасы мен танымдық белсенділігін арттыруға әсері 2.ІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы. БЖБ, ТЖБ талдау. 3.9,11 сыныптардағы сынақ тесттерінің талдау 4. 1 -жартыжылдық бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. 5. Әдістемелік оқулықтар 6. «Цифрлық сауаттылық» тақырыбы бойынша шеберлік-сағат 7.Пәндік олимпиадаларға қатысу |
Қаңтар |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
8 |
ӘБ ОТЫРЫСЫ 1. Қазіргі білім беру кеңістігінде тарих пәндерін оқытудың әдістері мен әдістері. 2. ІІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы 3. 9,11 сыныптардағы қорытынды аттестацияға дайындық жұмыстарының жүргізілуі 4. 3-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг 5. «Жасанды интелект» жобасының орындалу барысын қадағалау 6.Әдістемелік әдебиеттерге шолу |
наурыз |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
9 |
ӘБ ЖҰМЫСЫ 1.Жылдық жұмыс бойынша модерация 2. Әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмысының есебі. 3.Қорытынды аттестаттау-2025 4.Келесі оқу жылына қойылатын SMART мақсат 5.Үлгерімі төменоқущылар мен жұмыс нәтижесін SWOT талдау 6. Келесі оқу жылына бірлестік жүмыс жоспарының жобасы 7. Аттестацияға дайындық жұмыстарын пысықтау |
мамыр |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
10 |
Өзара сабаққа қатысу |
Айына бір рет |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
|
11 |
Түрлі олимпиадалар мен сайыстар |
Жылбойы |
|
ӘБ жетекшісі мән мұғалімдері |
шағым қалдыра аласыз













