Абай атындағы мектеп гимназиясының
1«в» сынып оқушысы ..........................
Мінездеме
20.12.2011 жылы туған .................беріледі.
Мекен- жайы: Тәуелсіздік 156
ОПМПК қортындысы:
Неврологиялық диагноз: ДЦП гиперкинетическая форма тяжелый степени тяжести.
Зерде дамуының жағдайы: ЗПР церебрального-органического гинеза
Логопедиялық диагноз: Анартрия
Абай атындағы мектеп гимназиясының мектеп логопедіне................. 04.09.2019 жылы тіркелді. Оқушымен сөйлеу картасы бойынша тексеру жұмысы жүргізілді. Тексеру нәтижесінде баланың дамуында төмендегідей ерекшеліктер байқалды.
Есту қабілеті, есту жағдайы: қалыпты
Көру қабілеті: адам бетіне ойыншыққа назар аударады, заттың солға, оңға, төмен жоғары бағыттауын аңдауы бар.
Сөз түсінуі: бар.
Түстерді: ажырата білмейді
Баланың үлкендермен қарым-қатынасы: көру қатынасында, мимикалық қатынасында.
Өтініштерді сөзбен: түсіндірмейді(жылау арқылы түсіндіреді)
Жалпы моторикасының дамуы: Басын ұстай алмайды.
Отыру бейімділігі: жүрмейді, отырмайды.
Бет бұлшықетінің және артикуляциялық аппаратының жағдайы: дистониясы бар (кейде гипотонусты,кейде гипертонусты)
Шайнау бұлшықеттері: сора алады,шайнай алмайды,дұрыс жұта алмайды.
Иектің қисаюы: бала талпынған кезде иегі мен тілі оң жаққа қисаяды.
Еріндері: гиперкинезді
ТІл қозғалуы: тіл қозғалуының қиындауы бар. Тіл бұлшықеттері гиперкинезді (тіл қатты қозғалады, ойнақтап тұрады) тілдің пішіні қалыңдаған.
Оральды синкинезия: бар
Иектің дірілдеуі: бар
Сілекей ағуы: бар
Қатты таңдай: готикалық
Жұмсақ таңдай: қозғалмайды
Тістем: ашық тістесу.
Жүргізілген түзету-дамыту шаралары нәтижесінде Нұрали аздаған жетістіктерін көрсете білді.Түзете-дамыту сабағында балаға бет, ауыз, қол бұлшықеттеріне уқалау ем-шаралары жасалынды.Артикуляциялық жаттығуларды педагогтың көмегімен жасады. Қолының ұсақ бұлшықеттерін, координациясын дамыту үшін күріш, кеспелермен жұмыс жасалынды.
Қортынды: Логопедиялық уқалау ем-шараларын жасау арқылы тіл бұлшықеттері жұмсарды, шайнау бұлшықеттері жақсарды. Педагогтың көрсеткен заттарына қызығушылық танытып, алуға ұмтылатын болды.
Логопед:Сарсенова Роза
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мінездеме (үйден оқитын оқушыларға)
Мінездеме (үйден оқитын оқушыларға)
Абай атындағы мектеп гимназиясының
1«в» сынып оқушысы ..........................
Мінездеме
20.12.2011 жылы туған .................беріледі.
Мекен- жайы: Тәуелсіздік 156
ОПМПК қортындысы:
Неврологиялық диагноз: ДЦП гиперкинетическая форма тяжелый степени тяжести.
Зерде дамуының жағдайы: ЗПР церебрального-органического гинеза
Логопедиялық диагноз: Анартрия
Абай атындағы мектеп гимназиясының мектеп логопедіне................. 04.09.2019 жылы тіркелді. Оқушымен сөйлеу картасы бойынша тексеру жұмысы жүргізілді. Тексеру нәтижесінде баланың дамуында төмендегідей ерекшеліктер байқалды.
Есту қабілеті, есту жағдайы: қалыпты
Көру қабілеті: адам бетіне ойыншыққа назар аударады, заттың солға, оңға, төмен жоғары бағыттауын аңдауы бар.
Сөз түсінуі: бар.
Түстерді: ажырата білмейді
Баланың үлкендермен қарым-қатынасы: көру қатынасында, мимикалық қатынасында.
Өтініштерді сөзбен: түсіндірмейді(жылау арқылы түсіндіреді)
Жалпы моторикасының дамуы: Басын ұстай алмайды.
Отыру бейімділігі: жүрмейді, отырмайды.
Бет бұлшықетінің және артикуляциялық аппаратының жағдайы: дистониясы бар (кейде гипотонусты,кейде гипертонусты)
Шайнау бұлшықеттері: сора алады,шайнай алмайды,дұрыс жұта алмайды.
Иектің қисаюы: бала талпынған кезде иегі мен тілі оң жаққа қисаяды.
Еріндері: гиперкинезді
ТІл қозғалуы: тіл қозғалуының қиындауы бар. Тіл бұлшықеттері гиперкинезді (тіл қатты қозғалады, ойнақтап тұрады) тілдің пішіні қалыңдаған.
Оральды синкинезия: бар
Иектің дірілдеуі: бар
Сілекей ағуы: бар
Қатты таңдай: готикалық
Жұмсақ таңдай: қозғалмайды
Тістем: ашық тістесу.
Жүргізілген түзету-дамыту шаралары нәтижесінде Нұрали аздаған жетістіктерін көрсете білді.Түзете-дамыту сабағында балаға бет, ауыз, қол бұлшықеттеріне уқалау ем-шаралары жасалынды.Артикуляциялық жаттығуларды педагогтың көмегімен жасады. Қолының ұсақ бұлшықеттерін, координациясын дамыту үшін күріш, кеспелермен жұмыс жасалынды.
Қортынды: Логопедиялық уқалау ем-шараларын жасау арқылы тіл бұлшықеттері жұмсарды, шайнау бұлшықеттері жақсарды. Педагогтың көрсеткен заттарына қызығушылық танытып, алуға ұмтылатын болды.
Логопед:Сарсенова Роза
шағым қалдыра аласыз













