Материалдар / Мінездеме (үйден оқитын оқушыларға)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мінездеме (үйден оқитын оқушыларға)

Материал туралы қысқаша түсінік
логопед мамандарына дайын мінездеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
23458
47 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абай атындағы мектеп гимназиясының

1«в» сынып оқушысы ..........................

Мінездеме

20.12.2011 жылы туған .................беріледі.

Мекен- жайы: Тәуелсіздік 156

ОПМПК қортындысы:

Неврологиялық диагноз: ДЦП гиперкинетическая форма тяжелый степени тяжести.

Зерде дамуының жағдайы: ЗПР церебрального-органического гинеза

Логопедиялық диагноз: Анартрия



Абай атындағы мектеп гимназиясының мектеп логопедіне................. 04.09.2019 жылы тіркелді. Оқушымен сөйлеу картасы бойынша тексеру жұмысы жүргізілді. Тексеру нәтижесінде баланың дамуында төмендегідей ерекшеліктер байқалды.

Есту қабілеті, есту жағдайы: қалыпты

Көру қабілеті: адам бетіне ойыншыққа назар аударады, заттың солға, оңға, төмен жоғары бағыттауын аңдауы бар.

Сөз түсінуі: бар.

Түстерді: ажырата білмейді

Баланың үлкендермен қарым-қатынасы: көру қатынасында, мимикалық қатынасында.

Өтініштерді сөзбен: түсіндірмейді(жылау арқылы түсіндіреді)

Жалпы моторикасының дамуы: Басын ұстай алмайды.

Отыру бейімділігі: жүрмейді, отырмайды.

Бет бұлшықетінің және артикуляциялық аппаратының жағдайы: дистониясы бар (кейде гипотонусты,кейде гипертонусты)

Шайнау бұлшықеттері: сора алады,шайнай алмайды,дұрыс жұта алмайды.

Иектің қисаюы: бала талпынған кезде иегі мен тілі оң жаққа қисаяды.

Еріндері: гиперкинезді

ТІл қозғалуы: тіл қозғалуының қиындауы бар. Тіл бұлшықеттері гиперкинезді (тіл қатты қозғалады, ойнақтап тұрады) тілдің пішіні қалыңдаған.

Оральды синкинезия: бар

Иектің дірілдеуі: бар

Сілекей ағуы: бар

Қатты таңдай: готикалық

Жұмсақ таңдай: қозғалмайды

Тістем: ашық тістесу.

Жүргізілген түзету-дамыту шаралары нәтижесінде Нұрали аздаған жетістіктерін көрсете білді.Түзете-дамыту сабағында балаға бет, ауыз, қол бұлшықеттеріне уқалау ем-шаралары жасалынды.Артикуляциялық жаттығуларды педагогтың көмегімен жасады. Қолының ұсақ бұлшықеттерін, координациясын дамыту үшін күріш, кеспелермен жұмыс жасалынды.

Қортынды: Логопедиялық уқалау ем-шараларын жасау арқылы тіл бұлшықеттері жұмсарды, шайнау бұлшықеттері жақсарды. Педагогтың көрсеткен заттарына қызығушылық танытып, алуға ұмтылатын болды.




Логопед:Сарсенова Роза





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!