Сабақ №
|
Пәні: қазақ
әдебиеті
|
«№ 3 арнайы мектеп-интернат
» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Қалдарбекова М.К
|
Сынып:8
«А»
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған оқушы
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Міржақып Дулатұлы, өмірі мен
шығармашылығы.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
8.2.2.1 Автор бейнесі мен шығармаларын талдау,тарихи және
көркемдік құндылығын бағалау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Берілген тапсырманы мұғалімнің
көмегімен орындау.
|
Коррекциялық
мақсаты:
|
Сөздік қорын молайту,
дыбыстарын қадағалау,
түзету.
|
Құндылықтарды
дамыту:
|
Құндылықтарды дарыту осы
сабақта жоспарланған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады. Оқуға
үйрену, жағдаятты талдау, жаңа шарттарға бейімделу, мәселені қою
және шешім қабылдау, топта жүмыс істеу, өзінің жұмысының сапасына
жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра
білуі.
|
Жетістік
критерийлері
|
О.Т.Ж. оқулықты көшіре
алады
О.О.Ж. жазбаша жұмысты
мұғалімнің көмегімен
орындайды
О.Ж.Ж. берілген тапсырманы өз
бетінше орындайды
|
Пәнаралық
байланысы:
|
Тарих,қазақ тілі
|
Көрнекіліктер:
|
Слайд,плакат ,суреттер,кеспе
қағаздар.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезендері
|
Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер
|
Басы
2
минут
|
Ұйымдастыру
сәті
Сәлемдесу
Оқушыларды сабаққа
дайындау
Психологиялық
дайындық «Сүйкімді бейне»
смайликтер таратып, смайликтегі бейнені көрсетеді,бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Жақсы көңіл-күй
қалыптастыру
|
3
минут
|
Тіл бұрышымен
жұмыс
[ ] дыбысын буындарды,
сөздерді, сөйлемдерді оқыту
|
5
минут
|
Күнделікті
сөздер
Бүгін айдың
нешесі?
Қазір қандай
сабақ?
Сыныпта неше
оқушы?
Қазір қандай
сабақ?
Әдебиет сабағында
қай тілде сөйлейміз?
Біздің ана тіліміз қай
тіл?
|
5
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Үйге не
берілді?
«Еңлік Кебек»
дастаны .
Сұрақтарға жауап
жазып келу.
«Барабан әдісі»
арқылы сұрау.
Үй тапсырмасын
пысықтау
Кестемен жұмыс
.
Дастан кейіпкерлерін
табу .
Портретін сомдау.Мінездеме
беру
|
Ортасы
Жаңа
сабақ
20
минут
5минут
|
Жаңа
сабақ.
1.Cлайдпен
жұмыс.
Міржақып Дулатовтың
өмірі мен шығармашылығын
таныту.
СЛАЙД арқылы жаңа сабақты
түсіндіру .
2.Оқулықпен
жұмыс
Ақын өмірбаянын оқып
шығармашылығымен танысу.Қазақ зиялыларын атап өту.
Қазақ халқының ұлы перзенттері А.
Байтұрсынов, М.Жұмабаев, М.Дулатов, Ш. Құдайбердиев 1988 жылы
ақталды.
3.
М.Дулатов
атындағы мекемелермен таныстыру
Тақтаға тірек -сызба бойынша
жаңа сабақты түсіндіру
Сергіту сәті «Оян қазақ»
өлеңін тыңдау
Қысқаша шолу
жасау.
4.Дәптермен
жұмыс
Өмірбаянынан қысқаша мағлұмат
жазу.
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс .
Деңгейлік тапсырмаларды
орындау.
«Адасқан әріптер»,
«Сәйкестендіру» тәсілдері арқылы тапсырмалармен жұмыс
жасау
5. Жаңа сабақты
бекіту.
Сонымен М.Дулатовты
кім деп білеміз?
«Топтастыру»
әдісі
|
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттерін орындалды ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті?
РЕФЛЕКСИЯ
Соңы
|
Асакөрнекті
ағартушы
Қоғам
қайраткері
Сазгер
Шабытты ақын
Жазушы
Саяси
күрескер
- Қандай сұрақтарың
бар?
Сабақты
қорытындылау
«Шыб ын ұру» ойыны
.
Сұрақтарға дұрыс жауап
беру.
-М.Дулатұлы
кім?
-Ақынның туған жері
.
-Әкесі кім
болған?
-Орысша қай мұғалімнен дәріс
алды?
-М.Дулатұлының рухани ұстазы
кім болды?
-«Жастарға атты өлеңі қай жылы
шықты?
-1909 ж қандай патриоттық
өлеңі жарық көрді?
-Қазақта ең алғаш роман жазған
қандай жазушы?
-Ең алғашқы роман қалай
аталды?
-М.Дулатов қай жылы тұтқында
қайтыс болды?
-Ақын есімі қай жылы
ақталды?
Сабақ түсінікті
болдыма?
Кері
байланыс:
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді, сүйкімді смайликтер арқылы
білдіру.
Түсінбедім Сұрағым
бар Түсіндім
Үйге тапсырма:
ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы
әңгімелеу.
Бағалау:Сабаққа белсенді қатысқан
оқушылар бағаланады
Кейбір оқушыларға
тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты қолдау
көрсету
|