Міржақып Дулатұлының "Бақытсыз Жамал" идеясы

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Міржақып Дулатұлының "Бақытсыз Жамал" идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бақытсыз Жамал" тақырыбы мен идеясы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы



Пәні

Қазақ әдебиеті


Бөлім:

«Махаббат пен абырой»


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 8

Қатысқаны: Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы

М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романының идеясы.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.1.2.1 Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу


Сабақтың мақсаты

М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романының идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдайды.


Құндылықтар

Заң және тәртіп.


Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут










1. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Сынып әзірлігі.

2. Психологиялық ахуал. «Мен саған сенемін!»

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін, өйткені сен жақсы адамсың!». Осылай бір-біріне сенім білдіреді.

Қызығушылықты ояту. «Ассоциация тізбегі» тірек сөздерді шығармамен қалай байланыстырар едіңіз?

Бақыт- бақытсыз

Жамал

Сәрсенбай

Салт-дәстүр

Билік

Құдалық

Ғали

Хат

Жұман

Шолпан

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Мен саған сенемін!»

Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін, өйткені сен жақсы адамсың!». Осылай бір-біріне сенім білдіреді.

«Ассоциация тізбегі» тірек сөздерді шығармамен байланыстырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.


ҚБ.

«Одағай сөздер»




Дескриптор:

«Ассоциация тізбегі» тірек сөздерді шығармамен байланыстырады


Оқулық

Қазақ әдебиеті

8-сынып.

Сабақтың ортасы

10 минут











10 минут





  1. минут















Сабақтың соңы

5 минут




1-тапсырма.Мағынаны тану.Шығарманы «Сұрақтар шеңбері» әдісімен сюжеттік желіні талдау.

1.Сәрсенбайға молда қай кезде ескерту жасады?

2.Қалампыр Байжанмен құдаа болуға неліктен көне кетті?

3.Романдағы қысқа мерзімде ғана көрінетін жағымсыз жандар кімдер?

4.Сүйгеніне қосылған жандар бақытты болуға тиісті емес пе еді?

5.Жамал Жұманға неге тиді?

6.Роман кейіпкерлеріне мінездеме беріңдер.

7.Романдағы қазақ тұрмысына тән мінез, қылық, әрекеттер мен салт-дәстүрлерді тани отырып, өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

2-тапсырма. ІІ бөлімді берілген шығарма жоспары арқылы мазмұндайды.

Басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, аяқталуы.

1.Жамалдың ұл болып өсірілуі.

2. Жамал мен Ғалидың қосылуы.

3. Сәрсенбайдың әкелік парызын өтеуі.

4.Байжан үйіндегі соңғы күні.

3-тапсырма.«Әңгіме кестесі» . Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашыңыз.

Шығарманың идеясы мен пафосы

Ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

Шығармадан дәлел келтір

Идеясы- сол кездегі шындық өмірді көрсету, сол шындық арқылы оқырманын ой салу.

Қазақ қыздарының тағдырын көрсету.



Романда ұлттық пафос әсерлі көрінген



Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы

-Бүгін сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

-Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті

-Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет

Үйге тапсырма:Роман кейіпкерлерінің іс-әрекетін теріп жазып, автор мінездемесімен салыстырыңдар




Сұрақтар желісіне жауап береді;

Дәлелді мысалдар келтіреді.






Әңгіме кестесі» . Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашыңыз.







Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;

Шығармадан дәлелдер келтіреді.







Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді; әр сұраққа 1 балл


Дескриптор:

-шығарма жоспары арқылы мазмұндайды ;

4 балл




Дескриптор:

Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;

- Шығармадан дәлелдер келтіреді 5 балл




8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2025
163
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі