Сабақтың
ортасы
10
минут
10
минут
-
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
1-тапсырма.Мағынаны
тану.Шығарманы «Сұрақтар
шеңбері» әдісімен сюжеттік желіні талдау.
1.Сәрсенбайға молда қай кезде ескерту
жасады?
2.Қалампыр
Байжанмен құдаа болуға неліктен көне кетті?
3.Романдағы
қысқа мерзімде ғана көрінетін жағымсыз жандар
кімдер?
4.Сүйгеніне
қосылған жандар бақытты болуға тиісті емес пе
еді?
5.Жамал
Жұманға неге тиді?
6.Роман
кейіпкерлеріне мінездеме беріңдер.
7.Романдағы
қазақ тұрмысына тән мінез, қылық, әрекеттер мен салт-дәстүрлерді
тани отырып, өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
2-тапсырма. ІІ бөлімді берілген шығарма жоспары арқылы
мазмұндайды.
Басталуы,
дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, аяқталуы.
1.Жамалдың
ұл болып өсірілуі.
2. Жамал мен
Ғалидың қосылуы.
3.
Сәрсенбайдың әкелік парызын өтеуі.
4.Байжан
үйіндегі соңғы күні.
3-тапсырма.«Әңгіме кестесі» .
Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашыңыз.
Шығарманың идеясы
мен пафосы
|
Ұлттық мүдде
тұрғысынан ашу
|
Шығармадан дәлел
келтір
|
Идеясы- сол кездегі шындық
өмірді көрсету, сол шындық арқылы оқырманын ой
салу.
Қазақ қыздарының
тағдырын көрсету.
|
|
|
Романда ұлттық пафос
әсерлі көрінген
|
|
|
Кері байланыс. «3-2-1»
стратегиясы
-Бүгін сабақтан алған 3
маңызды ақпарат
-Бүгінгі сабақта қиындық
тудырған 2 аспекті
-Бүгінгі сабақта ұнаған 1
іс-әрекет
Үйге
тапсырма:Роман кейіпкерлерінің
іс-әрекетін теріп жазып, автор мінездемесімен
салыстырыңдар
|
Сұрақтар
желісіне жауап береді;
Дәлелді
мысалдар келтіреді.
Әңгіме
кестесі» . Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашыңыз.
Шығарманың
идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;
Шығармадан дәлелдер
келтіреді.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді; әр
сұраққа 1
балл
Дескриптор:
-шығарма жоспары арқылы
мазмұндайды ;
4
балл
Дескриптор:
Шығарманың
идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады;
- Шығармадан дәлелдер
келтіреді 5
балл
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|