Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Митоз.Митоз фазалары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Жасушалық цикл |
Педагогтің аты-жөні: |
Насырова Қымбат Едигеевна |
Күні: |
24.01.2023 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Митоз. Митоз фазалары. Зертханалық жұмыс «Пияз тамыр ұшындағы жасушалардан митозды зерттеу» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.2.2 - митоздың кезеңдерін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Митоз және митоз фазаларын түсіндіріп бере алады. Көпшілік оқушылар үшін: Зертханалық жұмысты орындай алады. |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушы-лықты ояту. 7 мин. Жаңа сабаққа кіріспе
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топтастыру
«Ыстық картоп » әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Жаңа сабаққа қатысты тақырыбы, мақсаты айтылады.
Бағалау критерииі Митоз және митоз фазаларын түсіндіріп бере алады. Зертханалық жұмысты орындай алады. бейнеролик.
«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтық тапсырмалар орындатады. Үнсіз бейнені қарап шығуын ұсынады
Тапсырмаларды QR –кодта жасақтап ұсынады.
Оқулықпен немесе үнсіз бейнені қолданады
Жұптық жұмыс Зертханалық жұмыс «№8 зертханалық жұмыс «Пияз тамыр ұшындағы жасушалардан митозды зерттеу» ұсынады. ЕБҚО жеке тапсырма Пиза тапсырмасы Модельдеу арқылы түсіну |
С Оқушылар «Комплимент» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топқа сайттағы генератор арқылы бөлу. 3- топқа бірігеді. 1- топ: Профаза 2-топ: Анафаза 3-топ: Телофаза
ҰТ 1.Репликация бұл екі еселенуме? 2.Интерфазаның ең маңызды оқиғасы? 3.Органоидтардың саны қалыпқа келеді қай кезеңге сәйкес келеді? 4.S- синтетикалық кезең бұл кезеңде ДНК екі еселенеді ия ма жоқ па? 5.G2- кезеңінде маңызды рөл атқаратын органоид? 6.Интерфаза сатыларын атаңыз? 7.Хроматида хромосоманың жіпшелерден тұратын бөлігі ия ма жоқ па? 8.Хромосоманың екі хроматидасы біріккен жері не деп аталады? 9.Жасушалық цикл дегеніміз не? 10.Интерфаза деген не? С Тақырыпты жазады. Ой қозғау сұрақтары Видео көреді. 1.Митоз дегеніміз не? 2.Митоз кезінде жас жасушаларда хромосома санына не болады? 3. Өсімдіктер мен жануарларда митоз арқылы қандай жасушалар бөлінеді?
ТТ 1- топ Профаза 1. Неліктен телофазаны «керісінше профаза» деп атаймыз? 2. Метофаза және анафаза үдерістерін талдаңыз, айырмашылықтарын айтыңыз. 3.Хромосома құрылысы мен пішінін талдау үшін неліктен метофазаны фотоматериалдарын пайдаланады? 2-топ Анафаза 1. Митоз дегеніміз не? Жануар жасушасындағы митозды сипаттаңыздар ? 2.Митоз нәтижесі қандай? 3. Профаза мен телофазаны салыстырыңыз? 3-топ Телофаза 1.Жасушаның бөліну кезеңін көрсет? 2.Ядро көлемі үлкейіп, хромосомалар ширатылып,екі центриоль жасуша орталығы жасушаның полюстеріне қарай ажырауы? 3.Хромосомалардың ширатылуы күшті жүріп, полюстерден бірдей қашықтықта орналасқан қысқарған хромосомалардың жасуша экваторына қарай бағытталуы?
Виртуалды зертхана тетігін басу арқылы бейне ақпаратты көреді, кестені толтырады
Пиза тапсырмасы тақтадан жалпы орындайды, сұрақтарға жауап береді 1 топ. Митоз фазаларын бейнелеу. (Мармелад) 2топ.Митоз фазаларын сәйкестендіру Липучка 3топ.Митоз мысалдарын бейнелеу Суреттер арқылы |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Дескриптор
Дескриптор -Митоздың фазасын анықтайды -Суретпен жұмыс орындайды Бағалау дескрипторы.
Дескриптор:1- топ Профаза 1. Телофазаны «керісінше профаза» деп атау себептерін анықтайды. 2. Метофаза және анафаза үдерістерін талдайды,айырмашылықтарын айтады. 3.Хромосома құрылысы мен пішінін талдау үшін неліктен метофазаны фотоматериалдарын пайдаланатынын анықтайды Дескриптор:2-топ Анафаза 1. Митоз анықтамасын табады,Жануар жасушасындағы митозды сипаттайды. 2.Митоздан не түзілетінін айтады, 3.. Профаза мен телофазаны салыстырады 3-топ Телофаза 1.Жасушаның бөліну кезеңдерін көрсетеді 2.Профаза кезеңін анықтайды 3.Метафаза кезеңін анықтайды
QR сұрақтарға жауап ұсынады. Бағалау дескрипторындағы ұсынысты қолдана отырып орындайды да
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Келіспеймін»
Бағалау дескрипторындағы ұсынысты қолдана отырып орындайды.
Бағалау дескрипторы.
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |