Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Топқа бөлу Оқушылар «Мозайка» әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру «Сенімділік» жаттығуы Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады
|
Мұғаліммен амандасады Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.
|
Ауызша мадақтау ҚБ. «Микрофон» әдісі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Интерактивті тақта Презентация Слайд 1-2 |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану 1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен? Поэманың бөлімдері туралы ұнаған бөліктерін айтады. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз. «Әдеби шеңбер» 1) Талқы себепшісі – жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т.б. бойынша). 2) Белгілеуші – жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді. 3) Байланыстырушы – оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді. 4) Қорытындылаушы – көтерілген мәселені қорытындылайды.
Оқиғаның шешімі – Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табады |
Мағынасын таниды Тапсырманы орындайды Дескриптор:
- оқушылар тақырыптың негізгі мәселесін
анықтайды; 2-тапсырманы орындайды Дескриптор:
- поэма бөлімдерін талдайды. |
ҚБ: «Бас бармақ»әдісі ҚБ: бір-бірін бағалау |
Интерактивті тақта Презентация Слайд 3 Интерактивті тақта Презентация Слайд 4 |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді. |
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
|
||||
|
Үйге тапсырма Поэманың құрылысына талдау жасау |
||||||||
|
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
||||||
|
1.Қарқыны жылдам оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, қосымша тапсырма ұсынамын. 2.Басқа оқушыларға қарағанда тапсырманы орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылардың белсенділігін арттыру үшін жетекші сұрақтар қоямын. |
1.Oқyғa дeгeн қызығyшылығын apттыpy мaқcaтындa ауызша «Жapaйcың!», «Кepeмeт!», «Тaмaшa!» дeгeн cөздepмeн мaдaқтay apқылы оқушылар ынтaлaндыpылады. 2.«Бағалау парағы» арқылы бағалаймын. 3.«Таңба қою» әдісі арқылы әр топ бірін-бірі тыңдай отырып, таңбалар арқылы бағаларын береді 3. Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді. |
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Тәуелсіздік және отаншылдық. Әділдік және жауапкершілік, Бірлік және ынтымақ) Сабаққа қатысты қауіпсіздік шаралары сақталады |
||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы
М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы
|
«№26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы» КММ Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Топқа бөлу Оқушылар «Мозайка» әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру «Сенімділік» жаттығуы Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады
|
Мұғаліммен амандасады Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.
|
Ауызша мадақтау ҚБ. «Микрофон» әдісі |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Интерактивті тақта Презентация Слайд 1-2 |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану 1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен? Поэманың бөлімдері туралы ұнаған бөліктерін айтады. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз. «Әдеби шеңбер» 1) Талқы себепшісі – жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т.б. бойынша). 2) Белгілеуші – жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді. 3) Байланыстырушы – оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді. 4) Қорытындылаушы – көтерілген мәселені қорытындылайды.
Оқиғаның шешімі – Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табады |
Мағынасын таниды Тапсырманы орындайды Дескриптор:
- оқушылар тақырыптың негізгі мәселесін
анықтайды; 2-тапсырманы орындайды Дескриптор:
- поэма бөлімдерін талдайды. |
ҚБ: «Бас бармақ»әдісі ҚБ: бір-бірін бағалау |
Интерактивті тақта Презентация Слайд 3 Интерактивті тақта Презентация Слайд 4 |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді. |
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
|
||||
|
Үйге тапсырма Поэманың құрылысына талдау жасау |
||||||||
|
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
||||||
|
1.Қарқыны жылдам оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, қосымша тапсырма ұсынамын. 2.Басқа оқушыларға қарағанда тапсырманы орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылардың белсенділігін арттыру үшін жетекші сұрақтар қоямын. |
1.Oқyғa дeгeн қызығyшылығын apттыpy мaқcaтындa ауызша «Жapaйcың!», «Кepeмeт!», «Тaмaшa!» дeгeн cөздepмeн мaдaқтay apқылы оқушылар ынтaлaндыpылады. 2.«Бағалау парағы» арқылы бағалаймын. 3.«Таңба қою» әдісі арқылы әр топ бірін-бірі тыңдай отырып, таңбалар арқылы бағаларын береді 3. Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді. |
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Тәуелсіздік және отаншылдық. Әділдік және жауапкершілік, Бірлік және ынтымақ) Сабаққа қатысты қауіпсіздік шаралары сақталады |
||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||
шағым қалдыра аласыз













