М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы"
Материалдың қысқаша нұсқасы

«№26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы

Бөлім атауы:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні

Утеубаев Иосиф Абдреукович

Күні:

Сынып:



7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

М.Жұмабаев "Батыр Баян"поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тұрғысынан анықтау

7.1.4.1Кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тұрғысынан анықтайды

Оқушылардың көбісі: Кейіпкерлер бейнесін ашады, шығарманы талдайды

Оқушылардың кейбірі: Шығармадағы кейіпкерлерге талдау жасайды

Жасампаздық және жаңашылдық» «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы:  «Өнерлі бала - өрге жүзер»


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Топқа бөлу

Оқушылар «Мозайка» әдісімен топтарға бөлінеді. Ынтымақтастық атмосферасын құру

«Сенімділік» жаттығуы

Шарты: оқушыларға ақ парақтар таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылады. Бір бөлігіне өздерінің жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарын жазады. «Балалар, осы парақтың сіздердің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз, екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, академиялық әділдік.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады


Мұғаліммен амандасады



Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.






Ауызша мадақтау





ҚБ. «Микрофон» әдісі

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Интерактивті тақта

Презентация

Слайд 1-2



Сабақтың ортасы



Мағынаны тану

1-тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

Поэманың бөлімдері туралы ұнаған бөліктерін айтады.






2-тапсырма. Жұптық жұмыс

Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз.

«Әдеби шеңбер»

1) Талқы себепшісі – жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас, автор позициясы, т.б. бойынша).

2) Белгілеуші – жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.

3) Байланыстырушы – оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

4) Қорытындылаушы – көтерілген мәселені қорытындылайды.

  1. Кіріспе- пролог. Ақын монологы

  2. Экспозиция – Көкшенің сұлу табиғаты.

  3. Оқиғаның байланысы - батырлардың бас қосуы

  4. Шегініс – Батыр Баянның жорықтан қалмақ қызын алып келуі, батырдың қалмақ қызына деген ыстық сезімі.

  5. Оқиғаның дамуы – Ноянның қалмақ қызына ғашық болуы, қыздың айласы

  6. Оқиғаның шиеленісуі - Қос ғашықтың елден қашуы

  7. Оқиғаның шарықтау шегі – Батыр Баянның қос ғашықты атып өлтіруі

Оқиғаның шешімі – Батыр Баянның отанын қорғау жолында ерлікпен қаза табады


Мағынасын таниды

Тапсырманы орындайды

Дескриптор:

- оқушылар тақырыптың негізгі мәселесін анықтайды;
- шығарма жайлы түйінді ой қорытады.



2-тапсырманы орындайды


Дескриптор:

  • шығарма бөлімін талдайды;

  • талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.

  • рөлдік тапсырмаға қатысады;

  • шығарма сюжетін анықтайды;

- поэма бөлімдерін талдайды.

ҚБ: «Бас бармақ»әдісі










ҚБ: бір-бірін бағалау

Интерактивті тақта

Презентация

Слайд 3






Интерактивті тақта

Презентация

Слайд 4





Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия



Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді.

  • Мен бүгінгі сабақта бәрін түсіндім.

  • Берілген тапсырманы толық орындадым.

  • Маған әлі де көмек керек.

  • Маған кейбір тапсырмаларды орындау қиындық тудырды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді.



Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Үйге тапсырма Поэманың құрылысына талдау жасау

Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі)

1.Қарқыны жылдам оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, қосымша тапсырма ұсынамын.


2.Басқа оқушыларға қарағанда тапсырманы орындауда көп күш жұмсауды талап ететін оқушылардың белсенділігін арттыру үшін жетекші сұрақтар қоямын.

1.Oқyғa дeгeн қызығyшылығын apттыpy мaқcaтындa ауызша «Жapaйcың!», «Кepeмeт!», «Тaмaшa!» дeгeн cөздepмeн мaдaқтay apқылы оқушылар ынтaлaндыpылады.

2.«Бағалау парағы» арқылы бағалаймын.

3.«Таңба қою» әдісі арқылы әр топ бірін-бірі тыңдай отырып, таңбалар арқылы бағаларын береді

3. Сабақтың соңында оқушылар мобильді қосымша арқылы кері байланыс береді.

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Тәуелсіздік және отаншылдық. Әділдік және жауапкершілік, Бірлік және ынтымақ)


Сабаққа қатысты қауіпсіздік шаралары сақталады

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.05.2025
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі