Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    ІІІ бөлім. Аңызбен өрілген көркем сөз

    Педагогтің аты-жөні:

    Акшалова Индира Бакытовна

    Күні:

    25.01.2023 жыл

    Сыныбы: 10 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен талдау

    Сабақтың мақсаты:

    • Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін, іс-әрекеттерін талдайды;

    • Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарма үзінділерін түсініп оқиды;

    • Үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырады

    Құндылықтарға баулу:

    Отбасы, Отан, тұлғаның қоғаммен байланысы; Экологиялық тәрбие.

    Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/okushyilarga/49554/құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Сабақ-тың басы

    Қызы-ғушы-лықты ояту

    7 мин


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлу.


    Үй тапсырмасын сұрау

    «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы романның мазмұнын сұрау.

    1. Белсенді болу.

    2. Уақыт шегінде жұмыс жасау.



    3 топқа бөлінеді.

    І топ – «Әке»

    ІІ топ «Ана»

    ІІІ топ «Жолбарыс»





    Сиқырлы таяқшадан есімі шыққан оқушы үй тапсырмасын айтады.



    Барлық тапсырмалар «Фри» әдісі арқылы

    бағаланады.








    Дескриптор:

    1. Өз ойын еркін әрі дәлелді жеткізеді.

    2.Шығарма желісін ретімен баяндайды.

    Жалпы -2 балл




    Жаңа сабақ-қа кіріспе


    «Алты неліктен?» әдісі арқылы тақырыпқа қызығушылығын арттыру мақсатындағы сұрақтар беріледі.


    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



    1-тапсырма.

    М.Мағауин “Шақан-Шері” романындағы кейіпкерлерді топтастыру.


    «Алты неліктен?»

     әдісі арқылы жеке жұмыс жасау

    1.Неліктен шығарма «Шақан-Шері» деп аталады?

    2.Неліктен Шақан жолбарысқа айналады?

    3.Неліктен қазақ даласында жолбарыстар жойылып кеткен?

    4.Неліктен соңғы жолбарыс 1940 жылы өлтірілген деген ақпарат берілген?

    5.Неліктен романды «Көксерек» әңгімесімен мазмұндас дейміз?

    6.Неліктен Шақанды «Шерлі Шақан» деп атады?


    Топтастыру сызбасын толтырады.








    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға толық жауап береді



    Жалпы – 1 балл


    Дескриптор:

    1 . Романның кейіпкерле-рін жазады.


    Жалпы – 1 балл

    10-сынып оқулы-ғы, жұмыс дәптері

    Презентация

    Мағы-наны тану



    2-тапсырма. «Кейіпкер портреті» әдісі ТЖ

    І топ.

    Әке бейнесі

    ІІ топ.

    Ана бейнесі

    ІІІ топ. Жолбарыс бейнесі


    №

    Кейіп-кер

    Мінезі, портре-ті

    Іс-әреке-ті

    Се-бебі







    Дескриптор:

    -кейіпкер мінезі мен портретін ашады;

    -іс-әрекетін, себебін анықтайды.

    Жалпы- 2 балл




    3-тапсырма. ЖЖ

    «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар.


    Рөл

    Аудито-рия

    Факт

    Тақы-рып

    Әке

    жастар

    үндеу

    Әке-ден - ақыл

    Ана

    оқушы-лар

    наси-хат

    Бала – ана-ның бауыр еті

    Жол-барыс

    халық

    хат

    Адам-зат-тың таби-ғат-сыз күні жоқ


    Дескриптор:

    - рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады.

    -өз ойын білдіреді.


    Жалпы -2 балл



    Презен-тация.

    Сабақ-ты бекіту

    Өтілген тақырып бойынша тест тапсырмасы беріледі.


    «Socrative»

    «Socrative» платформасымен жұмыс.

    1.«Шақан-Шері» романы қанша тараудан тұрады?

    А 5

    Ә 3

    Б 4

    2. «Шері» сөзінің мағынасы?

    А жолбарыс перісі

    Ә шерлі

    Б түз тағысы

    3.Не себепті Шақан өзін өлген адамға теңейді?

    А есінен адасқандықтан

    Ә жолбарыс шөнжіктерін аяусыз өлтіргендіктен

    Б отбасын жолбарыстан арашалап ала алмағандықтан

    4.«Әппақ , өткір сойдақ тісі жарқырап тұр. Қарсы алдынан қарағанда адам шошырлық. Әйтсе де құбыжық емес, өзгеше тұрпатты пенде» -деп автор қай кейіпкерді суреттеп тұр?

    А төрені

    Ә жолбарысты

    Б Шақанды

    5.Роман кейіпкерлерін белгіле.

    А Шақан, жолбарыс, Сәмен,Ажар

    Ә Шақан, Ажар, қасқыр, төре

    Б Шақан, Сәмен, Көксерек, жолбарыс

    6.Роман қандай оқиғамен басталады?

    А жолбарыспен арпалыс

    Ә Шақан образын суреттеу

    Б Жетісу өңірін мекендеген жолбарыстар жайлы


    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді.



    Жалпы -2 балл




    10-сынып оқулы-ғы, жұмыс дәптері


    Үйге тапсырма



    Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз.

    Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғалтқанын қалайша орнына келтіре алады деген ойдың төңірегінде ізденіп, презентация дайындаңыз.








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Акшалова Индира Бакытовна
    12 Мамыр 2024
    963
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    ІІІ бөлім. Аңызбен өрілген көркем сөз

    Педагогтің аты-жөні:

    Акшалова Индира Бакытовна

    Күні:

    25.01.2023 жыл

    Сыныбы: 10 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Мағауин “Шақан-Шері”романындағы кейіпкерлер бейнесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен талдау

    Сабақтың мақсаты:

    • Шығарма кейіпкерлерінің бейнесін, іс-әрекеттерін талдайды;

    • Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарма үзінділерін түсініп оқиды;

    • Үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырады

    Құндылықтарға баулу:

    Отбасы, Отан, тұлғаның қоғаммен байланысы; Экологиялық тәрбие.

    Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/okushyilarga/49554/құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Сабақ-тың басы

    Қызы-ғушы-лықты ояту

    7 мин


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    «Жарық» әдісі арқылы топқа бөлу.


    Үй тапсырмасын сұрау

    «Сиқырлы таяқша» әдісі арқылы романның мазмұнын сұрау.

    1. Белсенді болу.

    2. Уақыт шегінде жұмыс жасау.



    3 топқа бөлінеді.

    І топ – «Әке»

    ІІ топ «Ана»

    ІІІ топ «Жолбарыс»





    Сиқырлы таяқшадан есімі шыққан оқушы үй тапсырмасын айтады.



    Барлық тапсырмалар «Фри» әдісі арқылы

    бағаланады.








    Дескриптор:

    1. Өз ойын еркін әрі дәлелді жеткізеді.

    2.Шығарма желісін ретімен баяндайды.

    Жалпы -2 балл




    Жаңа сабақ-қа кіріспе


    «Алты неліктен?» әдісі арқылы тақырыпқа қызығушылығын арттыру мақсатындағы сұрақтар беріледі.


    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



    1-тапсырма.

    М.Мағауин “Шақан-Шері” романындағы кейіпкерлерді топтастыру.


    «Алты неліктен?»

     әдісі арқылы жеке жұмыс жасау

    1.Неліктен шығарма «Шақан-Шері» деп аталады?

    2.Неліктен Шақан жолбарысқа айналады?

    3.Неліктен қазақ даласында жолбарыстар жойылып кеткен?

    4.Неліктен соңғы жолбарыс 1940 жылы өлтірілген деген ақпарат берілген?

    5.Неліктен романды «Көксерек» әңгімесімен мазмұндас дейміз?

    6.Неліктен Шақанды «Шерлі Шақан» деп атады?


    Топтастыру сызбасын толтырады.








    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға толық жауап береді



    Жалпы – 1 балл


    Дескриптор:

    1 . Романның кейіпкерле-рін жазады.


    Жалпы – 1 балл

    10-сынып оқулы-ғы, жұмыс дәптері

    Презентация

    Мағы-наны тану



    2-тапсырма. «Кейіпкер портреті» әдісі ТЖ

    І топ.

    Әке бейнесі

    ІІ топ.

    Ана бейнесі

    ІІІ топ. Жолбарыс бейнесі


    №

    Кейіп-кер

    Мінезі, портре-ті

    Іс-әреке-ті

    Се-бебі







    Дескриптор:

    -кейіпкер мінезі мен портретін ашады;

    -іс-әрекетін, себебін анықтайды.

    Жалпы- 2 балл




    3-тапсырма. ЖЖ

    «РАФТ» стратегиясын қолданып, ой толғаныс жазыңдар.


    Рөл

    Аудито-рия

    Факт

    Тақы-рып

    Әке

    жастар

    үндеу

    Әке-ден - ақыл

    Ана

    оқушы-лар

    наси-хат

    Бала – ана-ның бауыр еті

    Жол-барыс

    халық

    хат

    Адам-зат-тың таби-ғат-сыз күні жоқ


    Дескриптор:

    - рөлді таңдап, тақырып бойынша жұмыс жазады.

    -өз ойын білдіреді.


    Жалпы -2 балл



    Презен-тация.

    Сабақ-ты бекіту

    Өтілген тақырып бойынша тест тапсырмасы беріледі.


    «Socrative»

    «Socrative» платформасымен жұмыс.

    1.«Шақан-Шері» романы қанша тараудан тұрады?

    А 5

    Ә 3

    Б 4

    2. «Шері» сөзінің мағынасы?

    А жолбарыс перісі

    Ә шерлі

    Б түз тағысы

    3.Не себепті Шақан өзін өлген адамға теңейді?

    А есінен адасқандықтан

    Ә жолбарыс шөнжіктерін аяусыз өлтіргендіктен

    Б отбасын жолбарыстан арашалап ала алмағандықтан

    4.«Әппақ , өткір сойдақ тісі жарқырап тұр. Қарсы алдынан қарағанда адам шошырлық. Әйтсе де құбыжық емес, өзгеше тұрпатты пенде» -деп автор қай кейіпкерді суреттеп тұр?

    А төрені

    Ә жолбарысты

    Б Шақанды

    5.Роман кейіпкерлерін белгіле.

    А Шақан, жолбарыс, Сәмен,Ажар

    Ә Шақан, Ажар, қасқыр, төре

    Б Шақан, Сәмен, Көксерек, жолбарыс

    6.Роман қандай оқиғамен басталады?

    А жолбарыспен арпалыс

    Ә Шақан образын суреттеу

    Б Жетісу өңірін мекендеген жолбарыстар жайлы


    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді.



    Жалпы -2 балл




    10-сынып оқулы-ғы, жұмыс дәптері


    Үйге тапсырма



    Табиғат пен адамның біртұтастығы туралы ойланыңыз.

    Адамзат өзінің кесірінен табиғаттан жоғалтқанын қалайша орнына келтіре алады деген ойдың төңірегінде ізденіп, презентация дайындаңыз.








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 10 сынып
    12.05.2024
    963
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Акшалова Индира Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации