Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


      Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    Бөлім:


    Махаббат және абырой

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты(бар болса)

    Акимхан Аружан Ерболқызы

    Күні

    7.02.2024

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылардың саны:12

    Қатыспағандар саны:1


    Сабақтың тақырыбы:

    М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; А/И2. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындайды: Поэманың мазмұнын түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың көпшілігі орындайды:Идеясын анықтап,сюжетін талдайды

    Кейбір оқушылар орындайды: Поэмадағы сын-пікірлерді талдай отыра, өзіндік сыни пікір құрастырып жазады


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут





    Үй тапсырмасы 10 минут

    Сәлемдесу.

    Қызығушылықты ояту.

    Сынып ахуалын «Комплименттер бұрқасыны» атты ширатумен бастаймыз



    Үйге берілген креативті тапсырмаларды сұрау


    Топқа бөлу

    1 топ- ана;

    2 топ- аққу

    Берілген жүрек стикерлер арқылы бір-біріне жылы лебіздер айту





    Жұптасқан оқушылар орындап келген тапсырмаларды қорғау

    Критериалды бағалау







    ҚБ. «Бес саусақ»


    Стикерлер








    Презентация,плакат,маркер

    Сабақтың ортасы:

    5 минут





















    5 минут




























    5 минут























    5 минут















    5 минут

    Ой қозғау.

    1. Мұқағалидың азан шақырып қойған аты кім? - Мұқаметқали

    2. Мұқағалидың әкесінің аты? - Сүлеймен

    3. Ақын қай жылы дүниеге келді?- 1931ж. 9 ақпан

    4. Ақынның туған жері?– Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қарасаз ауылы

    5. Ақынның әжесінің аты? - Тиын

    6. Ақынның атасының аты? Мақатай

    Пікірталас.

    «Аққу» - жақтаушы топ:

    Аққуды атуға болады.

    \Баласын өлімнен сақтап қалу үшін атады.

    Аққу - махаббаттың белгісі, ана мен бала арасындағы махаббаттан артық махаббат жоқ.

    Ананың балаға деген махаббаты өте күшті.

    Егер сол кезде аққуды атпағанда өзін өмір бақи кінәлап өтер еді.

    «Ана» - даттаушы топ:

    Аққуды атуға болмайды.

    Аққу - киелі құс, сұлулықтың, пәктіктің белгісі.

    Аққу – табиғаттың жаратылысы, бірақ өмір сүруге тиіс.

    Аққу – махаббат белгісі, махаббатты қорлауға болмайды.

    “Аққуды атпа, махаббатты сатпа” деген дана сөз бар.


    Дәптермен жұмыс.

    Композициялық құрылымына талдау.


    Оқиғаның басталуы: Жетімкөлдің тамаша сұлу табиғаты.

    Оқиғаның байланысуы: Жетімкөлге аққулардың келуі.

    Оқиғаның дамуы: ауру бала мен ананың шарасыздығы.

    Оқиғаның шиеленісуі: Сорлы ананың мылтығымен көлге келуі.

    Оқиғаның шарықтау шегі: Ананың аққуларды атуы.

    Оқиғаның шешімі: Баланың өлуі. Жетімкөлге аққулардың қайта айналып келмеуі.


    Егер мен автор болсам...

    Оқушыларды автордың орнына қойып шығарманың қай жеріне өзгертулер енгізетінін сұрайды











    Шығармашылық тапсырма.

    1-ші топ: Оқ тиген аққудың мүшкіл халін суреттеген жерін мәнерлеп оқу;

    2-ші топ: Аққуды атқан ананың образына кіріп өлең оқу.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы тәттілер ұтып алу





















    Әр оқушы өз ойларын ортаға салып, ананың аққуды атқаны қаншалықты дұрыс тақырыбында пікір таластырады























    Дескриптор - поэманы оқиды;

    -мазмұнын түсінеді; - поэмадан оқиғаның басын, дамуын, шарықтау шегін, шиленісуін, шешімін анықтайды;

    -тапқан дәлелдерді талдап, саралайды.














    Автордың орнын өздерін елестете отыру арқылы, ұнамаған тұстарына өзгеріс енгізу











    Поэмадан үзіндіні образға кіріп, мәнермен оқу.

    ҚБ. 1 сұрақ, 1 тәтті






























































    ҚБ. Жапон әдісі

    «О» таңдану;

    «М» орташа;

    Үнсіздік- үнамады










    Интерактивті тақта






















    Оқулық







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әкімхан Аружан Ерболқызы
    01 Сәуір 2024
    275
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Мақатаев "Аққулар ұйқтағанда" поэмасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Мақатаев "Аққулар ұйқтағанда" поэмасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аққулар ұйқтағанда поэмасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


      Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    Бөлім:


    Махаббат және абырой

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты(бар болса)

    Акимхан Аружан Ерболқызы

    Күні

    7.02.2024

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылардың саны:12

    Қатыспағандар саны:1


    Сабақтың тақырыбы:

    М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; А/И2. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы орындайды: Поэманың мазмұнын түсініп, тақырыбын анықтайды

    Оқушылардың көпшілігі орындайды:Идеясын анықтап,сюжетін талдайды

    Кейбір оқушылар орындайды: Поэмадағы сын-пікірлерді талдай отыра, өзіндік сыни пікір құрастырып жазады


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут





    Үй тапсырмасы 10 минут

    Сәлемдесу.

    Қызығушылықты ояту.

    Сынып ахуалын «Комплименттер бұрқасыны» атты ширатумен бастаймыз



    Үйге берілген креативті тапсырмаларды сұрау


    Топқа бөлу

    1 топ- ана;

    2 топ- аққу

    Берілген жүрек стикерлер арқылы бір-біріне жылы лебіздер айту





    Жұптасқан оқушылар орындап келген тапсырмаларды қорғау

    Критериалды бағалау







    ҚБ. «Бес саусақ»


    Стикерлер








    Презентация,плакат,маркер

    Сабақтың ортасы:

    5 минут





















    5 минут




























    5 минут























    5 минут















    5 минут

    Ой қозғау.

    1. Мұқағалидың азан шақырып қойған аты кім? - Мұқаметқали

    2. Мұқағалидың әкесінің аты? - Сүлеймен

    3. Ақын қай жылы дүниеге келді?- 1931ж. 9 ақпан

    4. Ақынның туған жері?– Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қарасаз ауылы

    5. Ақынның әжесінің аты? - Тиын

    6. Ақынның атасының аты? Мақатай

    Пікірталас.

    «Аққу» - жақтаушы топ:

    Аққуды атуға болады.

    \Баласын өлімнен сақтап қалу үшін атады.

    Аққу - махаббаттың белгісі, ана мен бала арасындағы махаббаттан артық махаббат жоқ.

    Ананың балаға деген махаббаты өте күшті.

    Егер сол кезде аққуды атпағанда өзін өмір бақи кінәлап өтер еді.

    «Ана» - даттаушы топ:

    Аққуды атуға болмайды.

    Аққу - киелі құс, сұлулықтың, пәктіктің белгісі.

    Аққу – табиғаттың жаратылысы, бірақ өмір сүруге тиіс.

    Аққу – махаббат белгісі, махаббатты қорлауға болмайды.

    “Аққуды атпа, махаббатты сатпа” деген дана сөз бар.


    Дәптермен жұмыс.

    Композициялық құрылымына талдау.


    Оқиғаның басталуы: Жетімкөлдің тамаша сұлу табиғаты.

    Оқиғаның байланысуы: Жетімкөлге аққулардың келуі.

    Оқиғаның дамуы: ауру бала мен ананың шарасыздығы.

    Оқиғаның шиеленісуі: Сорлы ананың мылтығымен көлге келуі.

    Оқиғаның шарықтау шегі: Ананың аққуларды атуы.

    Оқиғаның шешімі: Баланың өлуі. Жетімкөлге аққулардың қайта айналып келмеуі.


    Егер мен автор болсам...

    Оқушыларды автордың орнына қойып шығарманың қай жеріне өзгертулер енгізетінін сұрайды











    Шығармашылық тапсырма.

    1-ші топ: Оқ тиген аққудың мүшкіл халін суреттеген жерін мәнерлеп оқу;

    2-ші топ: Аққуды атқан ананың образына кіріп өлең оқу.


    Сұрақтарға жауап беру арқылы тәттілер ұтып алу





















    Әр оқушы өз ойларын ортаға салып, ананың аққуды атқаны қаншалықты дұрыс тақырыбында пікір таластырады























    Дескриптор - поэманы оқиды;

    -мазмұнын түсінеді; - поэмадан оқиғаның басын, дамуын, шарықтау шегін, шиленісуін, шешімін анықтайды;

    -тапқан дәлелдерді талдап, саралайды.














    Автордың орнын өздерін елестете отыру арқылы, ұнамаған тұстарына өзгеріс енгізу











    Поэмадан үзіндіні образға кіріп, мәнермен оқу.

    ҚБ. 1 сұрақ, 1 тәтті






























































    ҚБ. Жапон әдісі

    «О» таңдану;

    «М» орташа;

    Үнсіздік- үнамады










    Интерактивті тақта






















    Оқулық







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    01.04.2024
    275
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әкімхан Аружан Ерболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации