М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Махаббат және абырой

Пән: қазақ әдебиеті Мектеп: «Қоянбай орта мектебі»КММ

Күні: 13.02.25 ж.

Мұғалім:Байгалиева А.Н.

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:8

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.1. 1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

Сабақ мақсаты:

Барлығы: шығарманы түсініп оқып, мазмұнын айту.

Басым бөлігі: шығарманы толық талдап, сюжеттік желілерін анықтау.

Кейбірі: шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығарманың сюжеттік желілерін, эпилог,прологтерін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс:

Биология, география, музыка

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Бейнебаян

Тілдік мақсаттар:

Пән лексикасы және терминология:Жетімкөл, аққу, айдын

Осыған дейін меңгерілген білім

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





5 мин



















































Сабақтың ортасы



30 мин.























































Сабақтың соңы

5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа аудару.

Шаттық шеңбері: есімдерінің алғашқы әріпінен басталатын өз бойларындағы жақсы қасиетті айту.

Топқа болу: Ана,аққу

Үй тапсырмасын «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы сұрау

1 «Ана» тобына:
1. Мұқағалидың азан шақырып қойған аты кім?
2. Мұқағалидың әкесінің аты?
3. Ақын қай жылы дүниеге келді?
4. Ақынның туған жері?
2 «Аққу» тобына:
1. Мұқағалидың «Фариза қыз» өлеңі кімге арналған?
2. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы көлдің аты?
3. Мұқағалиға алтын қаламын сыйға тартқан кім?
4. Мұқағали өлеңдеріне ең көп ән жазған сазгер кім?

Дескриптор: Өткен тақырып бойынша сұрақтарға  жауап береді.

ҚБ «Қолдау сөздер»

Сабақтың мақсатымен таныстыру

І. Қызығушылықты ояту .

«Сурет сұрағы» әдісі Аққу ненің символы?
Google Shape;615;p40

Аққудың рең әсемдігін білдіретін сөз?

Егер де бұл сурет ән/музыка үшін арнайы салынса, оның атауы қандай болар еді?

Аққу ненің символы?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Сурет бойынша сабақта талданатын оқиғаға болжау жасайды;

ҚБ «Бас бармақ» әдісі

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ІShape1

Экспозиция – көркем шығармада оқиға дамып өрістейтін орынды, сол оқиғаға қатысатын кейіпкерді сипаттап, алғаш окушыға таныстыру. Экспозиция негізгі оқиға желісіне, сюжетке тікелейбайланысты болмай, өз алдына окшаулау тұрады. Ол оқиғаның басталуы емес, тек қана оны неғұрлым айқын, анык түсініп-білуге кажетті дерек, суреттемелер.


І. Мағынаны тану.

1-тапсырма. І топ: «Оқиға тауы» әдісі бойынша шығарманы сюжеттік композициялық құрылымына талдау жасау.

Оқиғаның басталуы: ...............................

Оқиғаның дамуы: .....................................

Оқиғаның шарықтау шегі: .................................

Оқиғаның шешімі: ....................................

Дескриптор:

  • шығарманы композициялық құрылымына талдау жасайды.

  • Сюжеттік дамуын анықтайды.

  • Шығарма экспозициясымен эпилогын анықтайды;

  • М.Мақатаевтың«Аққулар ұйықтағанда»поэмасында экспоцияны қолдану арқылы не туралы айтқысы келді?

ІІ топ: Шығармаға сатылай кешенді талдау жасау.

Шығарманың аты:

Авторы:

Жанр түрі:

Тақырыбы:

Идеясы:

Оқиға орын алған жер:

Кейіпкерлер:

Тәрбиелік мәні:

Дескриптор:

  • Шығарманың тақырыбын анықтайды.

  • Шығарманың идеясын көрсетеді.

ҚБ «Бағдаршам» әдісі

Сергергту сәті «Кубик» әдісі

/Ана туралы, аққу туралы мақалдар айту./


2-тапсырма. «Синквейн» әдісі арқылы күйді тыңдап отырып, «Ана», «Аққу» сөзіне әр топ бес жолды өлең құрастырады.

Сұлулықты жанымен сүйген Мұқағали ақынның аса құрметтеген адамының бірі – сазгер Нұрғиса Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдайық.

https://www.youtube.com/watch?v=FAoXUfRPJUU

Дескриптор:

  • Күйді тыңдайды;

күйдің сазымен «Синквейн» әдісі арқылы күйді тыңдап отырып, «Ана», «Аққу» сөзіне әр топ бес жолды өлең құрастырады.

ҚБ «Шапалақ»

3-тапсырма. Дәптермен жұмыс. Берілген өлең жолдарының мағынасын түсіндіріп айты, жазу.


Кейіпкер

Поэмадан үзінді

Менің ойымша

Ана

Әлденеден сұм жүрек сескенеді,
Аракідік әлдене ес береді.
Табиғаттың, таудың да, аққудың да,
Байғұсқа болмай қалды еш керегі.
Келеді ана, сезбейді ештеңені.


Жылқышы

«Бұл маңның адамы емес, сірә-дағы,
Білейін, табайын да бір амалын.
Қаруы бар кәззапқа құрықпенен
Ұмтылса, қалай қайрат қыла аламын?!
Жөн болар алыс тұрып сұрағаным...»


Дескриптор:

  • өлең жолдарының мағынасын түсіндіріп айтады.

ҚБ «Қолдау сөздер»

Рефлексия: Бүгін сабақта ұнаған бір ақпарат ұнамаған бір ақпарат



Үйге тапсырма беру. «Аққу – көлдің еркесі» деген тақырыпта эссе жазып келу



Шаттық шеңберге тұрып, көңілді психологиялық ахуал қалыптастырады



Оқушылар сабақ тақырыбын анықтау мақсатында сұрақтарға жауап береді.

























Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Шығарма экспозициясымен эпилогын анықтайды;

Сюжеттік желідегі ретіне орналастырады.









Шығарманың тақырыбын анықтайды

Шығарманың идеясын көрсетеді.












«Кубик» әдісі


Күйді тыңдайды;

күйдің сазымен берілген сөздерге әр топ бес жолды өлең құрастырады.















өлең жолдарының мағынасын түсіндіріп жазып, айтады.

















Кері байланыс жасайды

Эссе жазып келеді









































ҚБ «Бас бармақ» әдісі





































ҚБ «Бағдаршам» әдісі













ҚБ «Шапалақ»

































ҚБ «Қолдау сөздер»





8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы













































































https://www.youtube.com/watch?v=FAoXUfRPJUU

















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі