Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
М.Мақатаев "Аққулар Ұйықтағанда" поэмасы 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп Мұғалім |
Маңғыстау ауданы Жыңғылды ауылы С. Нұрниязұлы атындағы мектеп-интернат Телемгенова Алма Оразовна |
||||||||||||||||||||
Күні Сынып |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
17 0 |
|||||||||||||||||||
Ұзак мерзімді жоспардың бөлімі Тақырып |
3-бөлім Махаббат және абырой М Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы |
||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.4.1 8-сынып 1.Түсіну және жауап беру 4.Шығарма үзінділерімен жұмыс 1. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзкарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
||||||||||||||||||||
Сабак мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады
|
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
-поэманың мазмұнын түсінеді -поэманың үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады -өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді -топтан өз ойларын, көзқарастарын қорғай алады. |
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну Қолдану |
||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығының білім стандартына негізделген азаматтық жауапкершілік, құрмет құндылықтарын саралау тапсырмалары арқылы оқушы бойына дарытады. |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаты |
Оқушылар орындай алады: оқылым-айтылым жүреді.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Диалог қүруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер.
Менің түсінігім бойынша,.. |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Экологиямен,музыкамен байланысады.Себебі табиғат ананы сақтай отырып,туган жерді қадірлеуге, қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелейді.Сүгірдің «Аққу» күйін тындату арқылы музыка пәнімен байланыстырамын. |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Табиғат,ана туралы қандай мақал-мәтелдер білесіндер? 1.Аққу көлін аңсайды. Адам туган жерін аңсайды. 2.Аққуды атпа, досыңды сатпа 3.Аққу құстың төресі. 4.Адамның табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың оны айтар тілі жоқ. 5.Аққу жүзсе, су сұлу. |
||||||||||||||||||||
Сабақтын жоспарланған кезендері |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс |
|||||||||||||||||||
Басы 10 минут 2 мин. 3 мин. 3 мин. 2мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. 1.Амандасу. 2.Кезекші арқылы сыныпты түгендеу. Топқа бөлу 1-топ: «Аққу» тобы 2-топ: «Кие» тобы 3-топ: «Қасиет» тобы Ширату Сұрақтар:
( Сабақ тақырыбы анықталады. М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы) Дескриптор
Кері байланыс Оқу мақсатымен танысу. Интербелсенді тақта арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты таныстырылады. |
Сөздер жазылған қима қағаздар |
|||||||||||||||||||
Ортасы 25 мин. 5 мин. 5 мин.
|
1.Жеке жұмыс. Бағалау критерийі: -поэманың мазмұнын түсінеді -өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну. Тапсырма. Бейнероликтен поэмадан үзіндіні тыңдаңыз. Түйген ойыңызға өз көзкарасыңызбен үзіндіден дәлел келтіріңіз. Дескриптор
Дескриптор арқылы мұғалімнің өзі тексереді. Толық орындағанға жасыл, талпынғанға қызыл түс беремін. Кері байланыс 2. «Данышпан үкілер». Топтық жұмыс. Бағалау критерийі: -өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану. Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы: 1-қадам:Оқу «Суреттер сөйлейді» әдісі Қорапшадан поэманың үзінділері бойынша алдын ала салынган суреттердің біреуін тандап алыңыз. Сол суретке тақырып қоя отырып,сурет бойынша мазмұнын айтыңыз (суреттер поэманың үш бөлімі бойынша салынған).
Дескриптор -шығарма желісіне байланысты сурет таңдайды -суретке тақырып қоя алады -сурет бойынша мазмұнын айтады -поэманың желісін түсінеді. Дескрипторды топ басшысына беремін. +,- арқылы белгілетемін. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» 3.Бағалау критерийі: -өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану. Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы: 2-қадам: Анықтау «Веер» әдісі . Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы кейіпкерлерді, екінші оқушы іс-әркеттері мен адами қасиеттерін өз көзқарастары бойынша анықтап жазады.
Дескриптор
Дескриптор арқылы мұғалім өзі тексереді. Толық орындағанға ! белгісін, талпынғанға ? белгісін белгілеймін. Кері байланыс «Ауызша»
4.Бағалау критерийі: -поэманың мазмұнын түсінеді; -поэманың үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы: 3-қадам: Қолдану «Бір ауыз сөз» әдісі Берілген сөзге сәйкес мәтіннен өлең жолын табыңыз. |
yandex.kz
com/watch?v=wIUyf_7yN4w
8-сынып қазақ әдебиеті оқулығы «Атамұра» баспасы 2018 ж А.С.Ақтанова А.Қ.Жүндібаева Л.К.Жұмекенова .
|
|||||||||||||||||||
2 мин.
1 мин. |
Дескриптор -берілген сөздердің мағынасын түсінеді; -мәтіннен таба алады. Сөздерді үзінділермен байланыстыра алады. Декрипторды топ басшысы белгілейді. +,- белгісін қойып шығады. Кері байланыс топ бағалауы 5.Бағалау критерийі: -поэманың мазмұнын түсінеді -өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді Ойлау дағдысының деңгейі: Қолдану Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы: 4-қадам: Жинақтау. «Күту уақыты» әдісі АКТ-ны қолдана отырып, ырым, салт-дәстүр туралы мәлімет жинақтаңыз. Дескриптор 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |