Материалдар / М.Мақатаев "Аққулар Ұйықтағанда" поэмасы 8-сынып

М.Мақатаев "Аққулар Ұйықтағанда" поэмасы 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұқағали Мақатаевтың "Аққулар Ұйықтағанда" поэмасы 8-сыныптың әдебиеті пәнінің жаңартылған білім мазмұнына сәйкес қысқа мерзімді жоспармен беріліп отыр."Аққулар ұйықтағанда" поэмасының қысқа мерзімді жоспарын 8-сынып әдебиет сабағында қолдануға қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне көмек болады деп есептеймін.Пән мұалімдері аталмыш жоспарды үлгі етіп немесе басшылыққа ала отырып,толықтырулар енгізуіне де болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
1848
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

Мұғалім

Маңғыстау ауданы

Жыңғылды ауылы

С. Нұрниязұлы атындағы мектеп-интернат

Телемгенова Алма Оразовна

Күні

Сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

17

0

Ұзак мерзімді жоспардың бөлімі

Тақырып

3-бөлім Махаббат және абырой



М Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.4.1

8-сынып

1.Түсіну және жауап беру

4.Шығарма үзінділерімен жұмыс

1. Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзкарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

Сабак мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

  • «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұнын бейнеролик арқылы түсіну.

  • Көрсетілген суреттерді поэма үзінділерімен өз көзқарасын дәлелдеу үшін айту.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Зерттеудің 6 қадамы бойынша өз көзқарасын дәлелдеуді орынды қолдану.

Кейбір оқушылар орындай алады

  • Проблемалық сұрақтарға жауап беруде өз көзқарасын дәлелдеу үшін үзінділерді орынды қолдану

Бағалау критерийі




-поэманың мазмұнын түсінеді

-поэманың үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады

-өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді

-топтан өз ойларын, көзқарастарын қорғай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну

Қолдану

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығының білім стандартына негізделген азаматтық жауапкершілік, құрмет құндылықтарын саралау тапсырмалары арқылы оқушы бойына дарытады.

Тілдік мақсаты


Оқушылар орындай алады: оқылым-айтылым жүреді.

  • Поэмадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін ақын қолданған сөздерді таба алады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

  • Сызат-жарық түсу,қомағай-ашқарақ,шарасыздан-амалсыздан,қатыгез-қатал, мейірімсіз,аракідік-арасында,адуынды-долы,қаныпезер-қанішер

  • бұзық,тәуіп-бақсы,балгер сөздерін мұғалім көмегімен түсінеді.

Диалог қүруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер.

  • Ана әрекеті дұрыс па?

  • Меніңше,..

  • Менің байқауымша,..

Менің түсінігім бойынша,..

Пәнаралық байланыс

Экологиямен,музыкамен байланысады.Себебі табиғат ананы сақтай отырып,туган жерді қадірлеуге, қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелейді.Сүгірдің «Аққу» күйін тындату арқылы музыка пәнімен байланыстырамын.

Алдыңғы оқу

Табиғат,ана туралы қандай мақал-мәтелдер білесіндер?

1.Аққу көлін аңсайды.

Адам туган жерін аңсайды.

2.Аққуды атпа, досыңды сатпа

3.Аққу құстың төресі.

4.Адамның табиғатсыз күні жоқ,

Табиғаттың оны айтар тілі жоқ.

5.Аққу жүзсе, су сұлу.

Сабақтын жоспарланған кезендері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

Басы 10 минут

2 мин.




3 мин.





3 мин.






2мин.

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Амандасу.

2.Кезекші арқылы сыныпты түгендеу.

Топқа бөлу

1-топ: «Аққу» тобы

2-топ: «Кие» тобы

3-топ: «Қасиет» тобы


Ширату

Сұрақтар:

  • Аққу қандай құс?

  • Не себепті киелі деп саналған?

( Сабақ тақырыбы анықталады. М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы)

Дескриптор

  • Сұраққа жауап береді.

  • Сөздердің мағынасын түсінеді

Кері байланыс

Оқу мақсатымен танысу.

Интербелсенді тақта арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты таныстырылады.






Сөздер жазылған қима қағаздар

















Ортасы 25 мин.




5 мин.




















5 мин.





















  1. мин.





1.Жеке жұмыс.

Бағалау критерийі:

-поэманың мазмұнын түсінеді

-өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну.

Тапсырма. Бейнероликтен поэмадан үзіндіні тыңдаңыз. Түйген ойыңызға өз көзкарасыңызбен үзіндіден дәлел келтіріңіз.

Дескриптор

  • Үзіндіні мұқият тыңдайды.

  • Ойын түйіндей алады.

  • Өз қөзқарасымен дәлел келтіре алады.

Дескриптор арқылы мұғалімнің өзі тексереді. Толық орындағанға жасыл, талпынғанға қызыл түс беремін.

Кері байланыс


2. «Данышпан үкілер». Топтық жұмыс.

Бағалау критерийі:

-өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді

Ойлау дағдыларының деңгейі:

қолдану.

Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы:

1-қадам:Оқу

«Суреттер сөйлейді» әдісі Қорапшадан поэманың үзінділері бойынша алдын ала салынган суреттердің біреуін тандап алыңыз. Сол суретке тақырып қоя отырып,сурет бойынша мазмұнын айтыңыз (суреттер поэманың үш бөлімі бойынша салынған).


Дескриптор

-шығарма желісіне байланысты сурет таңдайды

-суретке тақырып қоя алады

-сурет бойынша мазмұнын айтады

-поэманың желісін түсінеді.

Дескрипторды топ басшысына беремін. +,- арқылы белгілетемін.

Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек»


3.Бағалау критерийі:

-өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану.

Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы:

2-қадам: Анықтау

«Веер» әдісі . Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы кейіпкерлерді, екінші оқушы іс-әркеттері мен адами қасиеттерін өз көзқарастары бойынша анықтап жазады.

Кейіпкерлер

Іс-әрекеттері мен адами қасиеттерін өз көзқараста -рыңыз бойынша анықтап жазыңыз

Ана

Әке

Тәуіп шал

Жылқышы



Дескриптор

  • Кейіпкерлерді анықтайды.

  • Іс-әрекеттері мен адами қасиеттерін анықтайды.

  • Өз көзқарастарымен дәлелдейді.

Дескриптор арқылы мұғалім өзі тексереді. Толық орындағанға ! белгісін, талпынғанға ? белгісін белгілеймін.

Кері байланыс «Ауызша»


4.Бағалау критерийі:

-поэманың мазмұнын түсінеді;

-поэманың үзінділерін өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Тапсырма: Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы:

3-қадам: Қолдану

«Бір ауыз сөз» әдісі

Берілген сөзге сәйкес мәтіннен өлең жолын табыңыз.







yandex.kz



























https://www.youtube.

com/watch?v=wIUyf_7yN4w
















8-сынып қазақ әдебиеті оқулығы

«Атамұра» баспасы 2018 ж

А.С.Ақтанова

А.Қ.Жүндібаева

Л.К.Жұмекенова

.














































  1. мин.














2 мин.
















  1. мин.


















1 мин.


Сөздер

Өлең жолы

Ғасыр


Қарабет


Тарақ


Перзент


Оятып


Ырым


Жаралы аққу


Дескриптор

-берілген сөздердің мағынасын түсінеді;

-мәтіннен таба алады.

Сөздерді үзінділермен байланыстыра алады.

Декрипторды топ басшысы белгілейді. +,- белгісін қойып шығады.

Кері байланыс топ бағалауы

5.Бағалау критерийі:

-поэманың мазмұнын түсінеді

-өз көзқарасын шығарма үзінділерімен мысалдар келтіру арқылы дәлелдейді

Ойлау дағдысының деңгейі: Қолдану

Зерттеу дағдыларын дамытудың алты қадамы:

4-қадам: Жинақтау.

«Күту уақыты» әдісі

АКТ-ны қолдана отырып, ырым, салт-дәстүр туралы мәлімет жинақтаңыз.

Дескриптор

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ