М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ: М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі. 5 Сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқы мерзімді (сабақ) жоспары


Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі.

Бөлім:

Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:5 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.1 әдеби шығарманы пайымдап (алған әсерін анықтай) оқу;

        1. көркем шығармадағы көтерілген мәселені (басты және жанама тақырыптарды) анықтау.

Сабақтың мақсаты:

  • әдеби шығарманы пайымдап оқиды;

  • көркем шығармадағы көтерілген мәселені (басты және жанама тақырыптарды) анықтайды.


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

Ұйымдастыру кезеңі:

«Ынталандыру ұраны» әдісі арқылы оқушыларға жағымды ахуал қалыптастыру

Біздің мақсатымыз – білім алу

Біздің міндетіміз – еңбектену

10 баллға қолды жеткізу.

Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин


Үй тапсырмасын сұрау.



Оқушылар үй тапсырмасын айтқаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



М.Мақатаевпен таныстыру. Бейнеролик көрсету.


https://youtu.be/_meRFx0TaQs?si=Y3UDEmsWedU3x-EO

Үй тапсырмасын айтады.




ҚБ:

Өз ойын дұрыс мағынада білдірген оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин



1-тапсырма

М.Мақатаевтің Үш бақытым өлеңін мәнерлеп оқыңыздар. Өлең не жайлы?

Өлеңді мәнерлеп оқиды. Сұраққа жауап береді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

Өлеңді мәнерлеп оқиды. Сұраққа жауап береді.



















Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


2-тапсырма

Өлеңдегі көтерілген мәселені анықтаңыздар. Кестені толтырыңыздар.


Басты тақырып

Жанама тақырып







Өлеңдегі көтерілген мәселені анықтайды. Кестені толтырады.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

Өлеңдегі көтерілген мәселені анықтайды.

Кестені толтырады.



3-тапсырма

Сен үшін үш бақыт деген не? Дәптерге жауап жазыңыздар.

Сұраққа жауап жазады.


Дәптермен жұмыс

«БББ» әдісі бойынша кері байланыс алу.


Бүгінгі сабақта үйренгеніміз...

Білемін...

Білдім...

Білгім келеді... (жазбаша рефлексия)  


Мұғалім

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Үй тап-сырмасы

«Үш бақытым» өлеңін жаттау

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі