Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Қызығушылықты ояту: «Досыңа тілек» әдісі
Оқушылар
дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.
Кестемен
жұмыс
Ой
қозғау арқылы жаңа тақырыпты ашу
Презентациядан суреттер беріледі, суреттер бойынша сұрақтар
қойылады.
Сабақтың тақырыбы мен оқыту
мақсаты, бағалау критерийлерін таныстыру
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа
көңілді қатысады
Дескриптор:
-кестені
толтырады
Сұрақтарға жауап береді
Тақырыпты ашады
танысады
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен
бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Практикалық жұмыс
30 минут
|
А
деңгейі.
1.
Берілген жақтары бар үшбұрыш бар-жоқтығын тексеруге арналған
қосымша әзірле. Егер болса, онда сәйкес хабарламаны шығар және де
үшбұрыш болған жағдайда оның периметрі, ауданы есептеуі тиіс.
2.
Геометриялық прогрессияның қосындысын берілген бірінші мүшесі мен
еселігі бойынша есептейтін қосымша әзірле.
3.
Математика, физика, химия, тарих секілді кез келген бір пән бойынша
мобильді қосымша ойлап, әзірле. Қосымшаңда блоктардың циклдері мен
шарттары қолданылуы тиіс.
В
деңгейі.
1. Берілген жақтары бар үшбұрыш бар-жоқтығын
тексеруге арналған қосымша әзірле. Егер болса, онда сәйкес
хабарламаны шығар және де үшбұрыш болған жағдайда оның периметрі,
ауданы есептеуі тиіс. Үшбұрыштың бұрыштарын және үшбұрыштың түрін
анықта: сүйір бұрышты, тікбұрышты немесе доғал бұрышты.
2. 1-ден
20-ға дейінгі санды табуға арналған мобильді қосымша әзірле.
Ойыншының міндеті – санды табу. Ойыншы санды ендірген кезде,
ендірілген сан ойланған
саннан
артық не кем екенін хабарлайтын хабарлама шығу керек. Әрекет саны
5-тен аспауы тиіс. Егер осы уақытта ойыншы санды таба алмаса, онда
«Сен жеңілдің» деген хабарлама, ал ойыншы санды тапса, онда «Сен
жеңдің» деген хабарлама шығуы тиіс.
3.
Математика, физика, химия, тарих секілді кез келген бір пән бойынша
мобильді қосымша ойлап, әзірле. Қосымшаңда блоктардың циклдері мен
шарттары қолданылуы тиіс.
С
деңгейі.
1.
Қолданушының сауалы бойынша мына геометриялық фигуралардың: сфера,
текше, пирамида, призманың толық бетін, көлемін есептейтін қосымша
әзірле. Қолданушының сауалының саны шектеулі. Бұл шектеуді
қолданушы қосымшаны енгізгеннен кейін өзі беру керек.
2.
Арифметикалық прогрессияның берілген бірінші мүшесі мен айырымы
бойынша есептейтін, сондай-ақ n-мүше прогрессиясын шығаратын
қосымша әзірле.
3. Математика, физика, химия, тарих
секілді кез келген бір пән бойынша мобильді қосымша ойлап, әзірле.
Қосымшаңда блоктардың циклдері мен шарттары қолданылуы тиіс.
|
Дескриптор:
-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді
Дескриптор:
-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді
Дескриптор:
-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді
|
4
балл
Мұғалімнің кері байланысы.
3
балл
3 балл
|
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Оқулық,
дәптер
компьютер
|
Сабақты қорытындылау
7 минут
Кері
байланыс:
|
1.
Компьютерге арналған орындалатын файл кеңейтілімі қандай және
смартфонға арналған орындалатын қосымша кеңейтілімі қандай?
2. Егер
мобильді қосымшаны USB кабелі көмегімен орнатсаңыз, алдын ал қандай
қадамдар жасалады?
3.
Компьютерден мобильді құрылғыға орындалатын файлды жүктеудің тағы
қандай тәсілін ұсына аласың?

|
Дескриптор.
-сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс жасайды
|
Мұғалімнің кері байланысы ауызша
бағалау
|
Оқулық
|