«Мобильді қосымшаларды әзірлеу» бөліміндегі өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мобильді қосымшаларды әзірлеу» бөліміндегі өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
11.4.1.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3 тарау. 3ВМобильді қосымшалар

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 21.02.2025 ж

Сынып:11«Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Мобильді қосымшаларды әзірлеу» бөліміндегі өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасының интерфейсін құ

Сабақтың мақсаты

Мобильді қосымшалар конструкторын анықтайды

Конструктор интерфейсіне бағдарланады;

Мобильді қосымшаны әзірлейді

Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық

Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут



Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

Қызығушылықты ояту: «Досыңа тілек» әдісі


Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

Кестемен жұмыс


Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты ашу

Презентациядан суреттер беріледі, суреттер бойынша сұрақтар қойылады.


Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаты, бағалау критерийлерін таныстыру

1.Мұғаліммен амандасады.

Сабаққа көңілді қатысады


Дескриптор:

-кестені толтырады

Сұрақтарға жауап береді

Тақырыпты ашады

танысады

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер









Практикалық жұмыс

30 минут


А деңгейі.

1. Берілген жақтары бар үшбұрыш бар-жоқтығын тексеруге арналған қосымша әзірле. Егер болса, онда сәйкес хабарламаны шығар және де үшбұрыш болған жағдайда оның периметрі, ауданы есептеуі тиіс.

2. Геометриялық прогрессияның қосындысын берілген бірінші мүшесі мен еселігі бойынша есептейтін қосымша әзірле.

3. Математика, физика, химия, тарих секілді кез келген бір пән бойынша мобильді қосымша ойлап, әзірле. Қосымшаңда блоктардың циклдері мен шарттары қолданылуы тиіс.


В деңгейі.

1. Берілген жақтары бар үшбұрыш бар-жоқтығын тексеруге арналған қосымша әзірле. Егер болса, онда сәйкес хабарламаны шығар және де үшбұрыш болған жағдайда оның периметрі, ауданы есептеуі тиіс. Үшбұрыштың бұрыштарын және үшбұрыштың түрін анықта: сүйір бұрышты, тікбұрышты немесе доғал бұрышты.

2. 1-ден 20-ға дейінгі санды табуға арналған мобильді қосымша әзірле. Ойыншының міндеті – санды табу. Ойыншы санды ендірген кезде, ендірілген сан ойланған

саннан артық не кем екенін хабарлайтын хабарлама шығу керек. Әрекет саны 5-тен аспауы тиіс. Егер осы уақытта ойыншы санды таба алмаса, онда «Сен жеңілдің» деген хабарлама, ал ойыншы санды тапса, онда «Сен жеңдің» деген хабарлама шығуы тиіс.

3. Математика, физика, химия, тарих секілді кез келген бір пән бойынша мобильді қосымша ойлап, әзірле. Қосымшаңда блоктардың циклдері мен шарттары қолданылуы тиіс.


С деңгейі.

1. Қолданушының сауалы бойынша мына геометриялық фигуралардың: сфера, текше, пирамида, призманың толық бетін, көлемін есептейтін қосымша әзірле. Қолданушының сауалының саны шектеулі. Бұл шектеуді қолданушы қосымшаны енгізгеннен кейін өзі беру керек.

2. Арифметикалық прогрессияның берілген бірінші мүшесі мен айырымы бойынша есептейтін, сондай-ақ n-мүше прогрессиясын шығаратын қосымша әзірле.

3. Математика, физика, химия, тарих секілді кез келген бір пән бойынша мобильді қосымша ойлап, әзірле. Қосымшаңда блоктардың циклдері мен шарттары қолданылуы тиіс.




Дескриптор:
-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді










Дескриптор:
-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді






















Дескриптор:

-блоктарды пайдаланып мобильді қосымша әзірлейді







4 балл











Мұғалімнің кері байланысы.

3 балл




























3 балл




Жұмыс дәптері


Оқулық














Оқулық, дәптер









компьютер

Сабақты қорытындылау

7 минут









Кері байланыс:


1. Компьютерге арналған орындалатын файл кеңейтілімі қандай және смартфонға арналған орындалатын қосымша кеңейтілімі қандай?

2. Егер мобильді қосымшаны USB кабелі көмегімен орнатсаңыз, алдын ал қандай қадамдар жасалады?

3. Компьютерден мобильді құрылғыға орындалатын файлды жүктеудің тағы қандай тәсілін ұсына аласың?

Дескриптор.
-сұрақтарға жауап береді









Кері байланыс жасайды


Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау



Оқулық


Үйге тапсырма

3 минут

Қайталау

Жазып алады


Білім класс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.02.2025
231
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі