Материалдар / Мобильдік құрылғылар сипаттамасы 11 сынып

Мобильдік құрылғылар сипаттамасы 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
641
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Павлодар облысының білім беру басқармасы,

Тереңкөл ауданы білім беру бөлімінің

«Қызылтаң жалпы орта білім беру мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Мобильді құрылғылар сипаттамасы
(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Аппараттық қамтамасыз ету

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Рахманова Дамира Аскаровна

Күні:



Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мобильді құрылғылар сипаттамасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

Сабақтың мақсаты

- Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын білу.

- Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру.

- Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамалары бойынша таңдауларын негіздеу.

Бағалау критерийлері

Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерін қандай сипаттамаларға ие екенін біледі.

Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыра алады.

Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамалары бойынша таңдауларын негіздей алады.



Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, ЖДД (салыстыру, негіздеу.)


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру

Мұғалімнің оқушылармен амандасады,

оқушыларды түгелдейді.






Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушылардың көңіл күйін жақсарту мақсатында«Сүйікті адамыңызға тілегенді - өзгелерге тіле!»

Мұнда оқушылар тек алдымен сүйікті адамды көз алдында елестетіп, оған бір немесе бірнеше ізгі тілек тілейді. Содан кейін оқушылар тілектерін жұп немесе топ ішінде өзгелерге айту керек. Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны орынды.



Өткен тақырыптарды еске түсіру, үй тапсырмасын сұрау мақсатында

«Бір ауыз сөз»

Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б


Жаңа тақырып

«Мобильдік құрылғылар сипаттамасы»

«БББ»

Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады - Олар нені біледі?

Олар нені білгісі келеді?

Олар нені білді?

Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып біте бастағанда, үшіншіге қайта оралады

(немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін).

Ұсыным: «Қалайша оқып-үйренетін боламын?» деген қосымша баған қосуға болады.

Мұғаліммен амандасады, сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді;


Оқушылар бір – біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



Өткен тақырыпты тақтаға бір сөз жазу арқылы естеріне түсіреді.






Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты интербелсенді тақта арқылы слайд қарайды.










Мұғалім:Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Керемет!

Жарайсыздар!






































Слайд










Сабақтың ортасы

30минут















Тапсырма№1 Жеке, жұптық, топтық.

«Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма (сұрақ) бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

*Ескерту-ЕББҚ арналған тапсырма

(Cөйлеу тілінің жеңіл бұзылыстары бар)

  1. Мобильді құрылғы дегеніміз не?

  2. Мобильді құрылғылардың процессоры дегеніміз не?

  3. Қандай құрылғылар мобильді құрылғыларға жатады?

  4. Мобильді құрылғыларға сипаттама беріңдер.

Тапсырма №2 Жеке жұмыс

Планшет экран диагоналі үлкен, көбіне көлденең жұмыс жасауға бағытталған, дыбыстық қоңырау шалуға қиындық туғызады. Мәтін теруге ыңғайлы.

Смартфон Қалтаға салып жүруге ыңғайлы, көбіне тігінен жұмыс жасауға бағытталған, бір қолмен жұмыс жасауға ыңғайлы.

Анасы Арманға планшет немесе смартфон алуға ақша берілді. Арманға сипаттамалары бойынша планшет пен смартфонды таңдап алуға көмектес.

Салыстырыңыз.

Scrumblr платформасында стикерлер арқылы планшет пен телефонның айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады.

*Ескерту-ЕББҚ арналған тапсырма

(Cөйлеу тілінің жеңіл бұзылыстары бар)




Тапсырма №3 Жеке жұмыс

Планшеттердің, смартфондардың негізгі компоненттерінің сипаттамалары бойынша сәйкестендіру.

*Ескерту-ЕББҚ арналған тапсырма

(Cөйлеу тілінің жеңіл бұзылыстары бар)



Оқушылар тақырып бойынша тапсырманы сұрақ –жауап арқылы

жауап береді

Оқушылар дәптерге жеке жұмыс істейді.







Оқушылар түрлі-түсті электронды стикерлермен жазады.






















Оқушылар компьютерде жеке жұмыс істейді.

Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтайды









Дескрипторлар арқылы бағаланады:

4 балдық.














Дескрипторлар арқылы бағаланады:

3 балдық.























Компьютер: Жүйе автоматты түрде статистикалық анализ ұсынып әр баланың жеке ұпайын бағаға айналдырады.






«Информатика» ЖМБ

11 сыныпқа

арналған оқулық


1 қосымша













http://scrumblr.ca/9B


Компьютер, нетбук


2 қосымша






















https://wordwall.net/ru/resource/34503019


3 қосымша














Сабақтың соңы

Рефлексия

5 минут


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ