МОДО ББЖМ 50 сұрақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

МОДО ББЖМ 50 сұрақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ-ға дайындыққа арналған тесттер жинағы 50 сұрақтан тұрады
Материалдың қысқаша нұсқасы

С

Д

Білім беруді жаңғырту орталығының жаңа үлгідегі тестер жинағында берілген тест тапсырмаларының мазмұны Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сай, жалпы орта білім берудің оқу бағдарламасына негізделген. Жинақ оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылықтары бойынша жасақталған тест сұрақтары құрастырылған.

Тест жинағы оқушылардың білім жетістіктерінің мониторингін жүргізуге арналған.

Педагогтер мен оқушылар және ата-аналардың сұранысы бойынша жинағы құрастырылды. Таңдау пәнінде бір дұрыс жауапты және бірнеше дұрыс жауапты сұрақтар енгізілген. Бұл білім деңгейін толық және терең бағалайтын ой қорытуды, салыстыруды қажет ететін тапсырмалар. Оқу сауаттылығы бойынша ұсынылатын тапсырмалар оқушының функционалдық сауаттылығын, тілдің прагматикалық қызметінің қоғамдық-әлеуметтік қатынастар жүйесіндегі және шешендік үрдістегі рөлін меңгеруін тексереді, Ал математикалық сауаттылық қарапайым логикалық сұрақтармен математиканың негіздік білімін тексеру сұрақтарынан құралады. Жаңа форматтағы сынақ тест жинағында әр таңдау пәндеріне қарай біріктірлген 2 немесе 4 нұсқадан тұратын тест тапсырмалары берілген. Бұл ең алдымен педагогтерге және оқушыларға әдістемелік көмек, жаңа форматтағы тестке дайындалуға бағыт болсын деген ой.

І бөлім - 4 СЫНЫП 1 нұсқа

Оқу сауаттылығы

1 мәтін

Нұсқаулық: Мәтінді мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз.

Байлық пен ақыл Қарияның төрт ұлы болыпты. Ұлдарын жинап алып:

  • Балаларым, мен қартайдым. Сендер ержеттіңдер. Кімнің ақылы мен

байлығы сай болса, сол менің мұрагерім болады, – депті. Yлкен ұлы асыл тасты жүзікті қолын көрсетіп:

  • Міне, кім бай болса, сол ақылды, депті. Eкінші ұлы асыл киімдерін киіп келеді де:

  • Мені көргендер ақылым мен байлығымның алдында бас иеді, дейді. Yшінші ұлы күміспен, алтын тастармен әшекейленген белдігін буынады да:

  • Мұндай белдік ешкімде жоқ, дейді.

Әкесі басын шайқайды да, ең кіші ұлына қарап:

  • Сен қандай байлығыңмен мақтанасың? дейді.

Cонда кенжесі былай депті:

  • Менде асыл тасты жүзік те, сәнді киім де, қымбат тастармен әшекейленген белдік те жоқ. Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат-жігерге толы жүрегім ғана бар.

Қария кенже ұлының жауабына риза болыпты. Оны өзінің мұрагері етіп қалдырыпты. Ал үлкен балаларына інісінің айтқанынан шықпауды өсиет етіпті.


  1. Әкесінің балаларына айтқан өсиеті

    1. алтын белдігі бар үшінші ұлды құрметтеу

    2. кенже ұлдың айтқанынан шықпау

    3. асыл тасты жүзігі бар үлкен ұлды сыйлау

    4. асыл киімді екінші ұлдан үлгі алу

  2. Әкесінің балаларын жинаудағы негізгі ойы

    1. байлықтарын тексеру

    2. жомарттығын білу

    3. мейірімділіктерін байқау

    4. ақылдылықтарын анықтау


  1. Қарияның үлкен ұлдарына тән қасиет

    1. белдікке мақтану

    2. байлыққа масаттану

    3. киіміне шаттану

    4. жүзігіне қуану

  2. Mәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал

    1. Білімсіз адамның өрісі тар, құлашы қысқа.

    2. Ақылы көпті дау алмайды, досы көпті жау алмайды.

    3. Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.

    4. Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, еңбегің мен ақылың екі жақтан.



















2 мәтін

Нұсқаулық: Мәтінді мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз.

Баланың тапқырлығы

Eрте заманда ен даланы шегіртке жаулапты. Егістіктер тақырға айналып, ағаштар жапырағынан айырылып, жалаңаш қалыпты. Киіз үйлерге қонған шегіртке туырлық екеш туырлықты да жеп кетіпті. Үйлер уық, керегесімен ғана қалып, арса-арсасы шығыпты. Бұл апат патшаны састырып, уәзірлерді қарбаласқа түсіріпті. Шабармандар тұс-тұсқа шапқылап, дал болыпты.

Шегіртке әдейі басынғандай, патшаның алтын ордасына дейін басып кіріпті. Патша уәзірлерінен ақыл сұраса, бірі :

  • Дәрімен құрту керек, десе, енді бірі:

  • Oтпен құрту керек екен, дейді екен. Енді біреуі:

  • Oның жұмыртқалайтын жерін құртуымыз керек, десе, тағы біреуі:

  • Қыста барлығы үсіп өлмей ме? – деп бас қатырыпты. Ақыры мұның шарасын табатындығын айтып, ордаға құс бағушы бала келіпті. Бірақ оның сөзіне ешкім нанбапты. Әуелі уәзірлері мазақ етіпті. Амалы таусылған бала ақыры қараторғай қамаған тордың аузын ашыпты, сол-ақ екен топ-тобымен дүркірей ұшқан қараторғай шегірткелерді жей бастапты. Әбден тойған қараторғайлар дереу бұлақ басына барып суға шомылып, тұмсығымен қанаттарындағы шегіртке майын жуып тастап, қайта шегіртке аулауға аттанады екен.

Халық баланың тапқырлығына таң қалып, қараторғайдың еңбекқорлығы мен тазалығына риза болыпты. Ал уәзірлер өздерінің надандығынан ұялыпты.

«Асыл тастан, ақыл жастан» деген мақал осыдан қалыпты.


  1. даланы жаулаған жәндік А) маса

  1. ара

  2. торғай

  3. шегіртке

  1. Mәтіндегі қарамен жазылған сөйлемнің иесі

    1. уәзір

    2. шабарман

    3. хан

    4. бала

  2. Mәтіндегі мақалдың мағынасы

    1. ақыл жасқа қарамайды

    2. ақыл шексіз болады

    3. жастар ақылды болады

    4. асыл мен ақыл бірдей

  3. Mәтіндегі қарамен жазылған сөздің синонимі

    1. жаулапты

    2. састырыпты

    3. бағынбапты

    4. сенбепті

  4. Құс бағушының елді таңқалдырған іс әрекеті

    1. қараторғайды ұшырғаны

    2. амалы таусылғаны

    3. ордаға келгені

    4. шегіртке аулауы

  5. Mәтіннің негізгі идеясына сәйкес келетін мақал

    1. Ақылы аздың ашуы көп.

    2. Ақылы асқанды аға тұт.

    3. Ақыл тозбайды, алтын шірімейді.

    4. Ақылы аздың азабы көп.

















Математикалық сауаттылық

1. Мәскеуге саяхатқа бару үшін 75 000 рубль қажет (1 рубль = 6 тг).

Теңгемен қанша ақша қажет?

        1. 490 000 тг

        2. 650 000 тг

        3. 450 000 тг

        4. 540 000 тг


      1. 748 321 698 596 өрнегін дұрыс шешкен бала


        1. Бота

        2. Ғабит

        3. Сара

        4. Аян

      1. 4 200 50 өрнегінің мәні

        1. 21 000

        2. 2 100 000

        3. 2 100

        4. 210 000

      2. 29 070 176 870 : 23 · 3 + 589 өрнектің мәні

        1. 5 411

        2. 25 917

        3. 27 095

        4. 6 589

      3. (234 + 124) · a + 237 · c өрнегінің мәні, мұндағы a = 3, c = 4

        1. 2 022

        2. 20 022

        3. 2 042

        4. 2 002

      4. Kүн сәулесі жердің неше бөлігіне түседі?

A)

Shape1 В)

С)


Д)


      1. CD кесіндісінде үйден дүкенге дейінгі жол бейнеленген. AB кесіндісі жүрілген жол. Жүрілген жолдың бөлшек түрінде көрсетілуі


A)


B)

Shape2 C)

D)

      1. 1-сынып оқушылары өрнектің мәнін табудан жарысты. Өрнектің мәнін табу үшін 10 минут берілсе, қай оқушы тапсырманы бірінші болып аяқтайды ?

        1. Әсем

        2. Ақерке

        3. Қызғалдақ

        4. Ақдана

      1. Бензин бағасы 175 теңге. Алматы мен Қапшағай арасы 150 км. 10 км жолға 8 л бензин жұмсалса, барлық жолға неше теңге жұмсалады?

        1. 21 000 тг

        2. 23 000 тг

        3. 22 000 тг

        4. 20 000 тг

      2. Cұлы ботқасын дайындау үшін 150 г сұлы жармасы, 50 г қант және 20 г сары май қажет. Қажетті азық-түлік мӛлшерін ас қасықпен кӛрсет


Азық-түлік

1 ас қасық

Қант

25 г

Сұлы жармасы

30 г

Сары май

20 г

        1. сұлы жармасы – 3, қант 1, май 1

        2. сұлы жармасы – 5, қант 2, май 1

        3. сұлы жармасы – 5, қант 2, май 2

        4. сұлы жармасы 4, қант 1, май 2

      1. Tікбұрышты параллелепипедтің көлемі 160 см3, биіктігін тап

        1. 40 см

        2. 4 см

        3. 400 см

        4. 14 см

      1. Mузыкалық мектепте сазсырнай, домбыра, қобыз үйірмесі бар. 84 бала домбыраға, 37 оқушы сазсырнайға, ал 14 оқушы сазсырнай мен домбыра үйірмесіне қатысады. Барлығы неше бала үйірмеге қатысады?

        1. 121

        2. 112

        3. 107

        4. 165


      1. Қате орындалған тапсырманы тап

        1. т = 875кг

        2. сағ = 5 мин

        3. ц = 4 кг

        4. тәул = 6 сағ.



      1. Есепті шығар.Дұрыс жауапты тап

Әңгіме кітаптың 36 бетін алып жатыр, бұл кітаптың барлық бетінің бөлігін құрайды.Кітапта барлығы неше бет бар?

        1. 8

        2. 162

        3. 72

        4. 324


      1. Бөлме еденінің айданы - 24 м2.Егер көлемі 96 м3 -ге тең болса, осы бөлменің биіктігін тап.

  1. c = 72 м

  2. c = 48 м

  3. c = 12 м

  4. c = 4 м

      1. Сызба бойынша есепті шығар.Дұрыс жауапты тап.


  1. 750 км

  2. 800 км

  3. 850 км

  4. 770 км


      1. Салыстыр. Дұрыс жауапты таңда ! ц * т


  1. ц > т

  2. ц < т

  3. >

  4. <

      1. Есептің шешімін өрнек түрінде жаз.

Белгісіз сан мен 40-тың бөліндісі 541 мен 24 сандарының көбейтісіне тең белгісіз санды тап.


  1. 40 • х = 541 • 24

  2. 40 : х = 541 • 24

  3. 40 : х = 541 • 24

  4. х 40 = 541 : 24


      1. Мыңдар класының 45 бірлігі және бірліктер класының 25 бірлігі бар санды тап.

  1. 45025

  2. 450250

  3. 4500025

  4. 4525


      1. Көрсетілген өлшем бірлікке өрнекте. 3м2 2дм2 = ….см2

А) 3200 см2

  1. 32 см2

  2. 320 см2

  3. 30200 см2



Математика

Жауаптар I нұсқа


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

D

С

В

В

С

С

А

D

В

D

В

А

C

B

D

A

A

C

A

D

Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық

Нұсқаулық: Сізге бір дұрыс жауапты тест тапсырмалары беріледі

  1. Kартамен жұмыс істеу барысында қолданылатын құрал

    1. тұсбағар

    2. дүрбі

    3. телескоп

    4. лупа


  1. Бос торкөздегі сөзді анықта

    1. айран

    2. ірімшік

    3. тосап

    4. май


  1. Даму сатысы үш кезеңнен тұратын жануар

A) 4

B) 2

C) 1

D) 3


  1. Тәулігіне 1500 л қан сүзіліп, тазаратын дене мүшесі

    1. бүйрек

    2. бауыр

    3. тамыр

    4. жүрек


  1. Cақинасы бар ғаламшар

    1. Жер

    2. Марс

    3. Сатурн

    4. Нептун







  1. Kартаға қарап мұнайлы өлкені анықта



    1. Солтүстік Қазақстан

    2. Батыс Қазақстан

    3. Шығыс Қазақстан

    4. Оңтүстік Қазақстан

  1. Ғаламшарлардың Күннен орналасу реті

    1. Меркурий, Шолпан, Юпитер, Сатурн, Жер, Марс, Уран, Нептун

    2. Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Уран, Сатурн, Нептун

    3. Меркурий, Шолпан, Сатурн, Марс, Юпитер, Жер, Уран, Нептун

    4. Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун

  2. Kөлеңкені үлкейту үшін

    1. денені жарықтан алыстатамыз

    2. денені жарыққа жақындатамыз

    3. жарықтың мөлшерін көбейтеміз

    4. жарықтың мөлшерін азайтамыз


  1. Тұқымы 1-1,5 жылда өскін беретін, әлемдегі ең ірі тұқымы бар өсімдік.

А)Адонис өсімдігінің тұқымы

В)Емен ағашының тұқымы С)Сейшель пальмасының тұқымы

Д)Бамбук ағаштары


  1. Жүйке жүйесін нелер құрайды?

А)Ми, жұлын, жүйкелер

В)Тамырлар, асқазан

С)Бүйрек, несепағар, қуық

Д)Сезім мүшелері


  1. Shape3
    Shape4
    Shape5
    Ж

    В

    А

    анғыш пайдалы қазбаны тап.
  2. Елімізде қорықтар саны неше?

А)8 В)9 С)10 Д)12


  1. ……………жүйесінің негізгі қызметі-қанды тазартып, оның құрамындағы зиянды заттарды сыртқа шығарады.

А)Қанайналым жүйесі В)Зәршығару жүйесі

С)Жүйке жүйесі Д)Ас қорыту жүйесі

Нұсқаулық: Тапсырманы мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз

Күн, Ай, Жер.

Тәулік 24 сағатқа тең. Осы уақыт ішінде Жер өз осінен толық бір айналып шығады.

Жер өз орбитасымен Күнді де айналып қозғалады. Бұл күн мен түннің ұзақтығына әсер етеді. Күн мен түннің ұзақтығы жыл бойы үнемі 12 сағаттан болмайды. Қыста күн қысқа, түн ұзақ, ал жазда күн ұзақ, түн қысқа болады. Бұл жердің өз осінен көлбеу орналасуымен түсіндіріледі. Ай Жерді айналып қозғалады.


  1. Жердің орбита бойымен Күнді айналуынан болатын құбылысты не деп атайды?

А)Күн мен түннің ауысуы В)Жыл мезгілдерінің ауысуы

С)Поляр күндері Д)Жауын-шашынның түсуі


  1. Бір тәулік уақыт аралығында күн мен түн ауысады. Төменде берілген тұжырымның қайсысы дұрыс?

А)Осы уақыт ішінде Жер өз осінен толық айналып шығады

В)Осы уақыт ішінде Жер өз орбитасымен Күнді толық айналып шығад

С)Жер осі өз орбитасынан көлбеу орналасқандықтан Жер Айды айналады

Д)Күннің ұзақтығы көкжиек сызықтарына байланысты


  1. Төменгі суретте Жер, Ай және Күн бейнеленген. Денелердің әрқайсысы цифрмен белгіленген. Әр дененің қозғалу бағыты бағдаршамен көрсетілген. Дұрыс жауапты белгіле.



А)1- Күн, 2- Ай, 3-Жер

В)1- Ай, 2-Жер, 3- Күн

С)1-Күн, 2-Жер, 3-Ай

Д)1-Жер, 2-Ай, 3-Күн


  1. Қараңғыда жақсы көретін, түстерді ажырата алмайтын жануарлар

А)Өсімдікқоректілер В)Жыртқыштар

С)Бунақденелілер Д)Қосмекенділер


  1. Біздің Қазақстанда ғана өмір сүретін өсімдіктің жемісімен, дәнімен, шегірткемен, қоңызбен қоректенетін түн жануары

А)Ергежейлі боз қосаяқ В)Ұзын инелі кірпі

С)Пілмай Д)Бақа

  1. .........., ........, .. - жеңіл металдар

А)Алтын, күміс, мыс В)Полиметал, қола, марганец

С) Көмір, мұнай, газ Д) Алюминий, титан, магний


  1. Теңіз деңгейінен 402 метр төмен орналасқан ең төмен жатқан нүкте

А)Өлі теңіз В)Қарақия ойысы

С)Марианна шұңғымасы Д )Арал теңізі



:Жаратылыстану

Жауаптар I нұсқа


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

A

B

В

A

С

B

D

B

С

А

Д

С

В

В

А

С

В

А

Д

A




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі