№48 ЖОББМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
2021 – 2022 оқу жылына
ББЖМ-
дайындық жоспары
Мұғалім: Сатылганова Г.Б.
Сынып: 9 «Г»
2021-2022 оқу жылындағы
9 сынып оқушыларын ББЖЖ-ға
(білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу)
дайындау бойынша
жоспар
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
ББМЖға дайындық бойынша жұмыс жоспарын құру |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
2 |
ББМЖ-ға дайындық бойынша нормативтік құжаттарды зерделеу |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
3 |
ББМЖ дайындау және өткізу форматы бойынша оқушылар арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
4 |
2020-2021 оқу жылында Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша оқу материалын тестілеуді ұйымдастыру және өткізу. Нәтижелерді талдау |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
5 |
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тақырыптық тестілеу өткізу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
|
6 |
Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша кеңестер мен сынақтар |
Апта сайын Сынақ- 2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
7 |
ББМЖ-ға дайындық бойынша тест тапсырмаларының банкін құру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
|
8 |
Тестілеуден өтудің соңғы деңгейіне жетпеген оқушылардың ата-аналарына хабарлама беру. |
Сынақ тестінен кейін |
Пән мұғалімі |
|
9 |
Тест тапсырмалары жинақтарымен жұмыс |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
10 |
Қазақ тілі мен әдебиетінен байқау сынағын ұйымдастыру және өткізу . Нәтижелерді талдау |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
11 |
Шекті деңгейге жетпеген оқушылардың ата-аналарымен жеке әңгімелесу |
Сынақ тестінен кейін |
Пән мұғалімі |
|
12 |
Оқушылардың психологиялық тренингі |
Айына бір рет |
Мектеп психологы |
|
13 |
Жауап парақтарын толтыру бойынша оқушылармен тренингтер өткізу. |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
№48 жалпы орта білім беретін
мектеп директоры
Б.А. Ахметбеков
___________________ «___»_______2021 о.ж
Орыс сыныптарындағы білім алушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен білім жетістіктерін мониторингілеуге дайындау жұмыс жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
Фонетика. |
|
|
|
1-2 |
Дауысты дыбыстар. |
2 |
Қыркүйек |
|
3-4 |
Дауыссыз дыбыстар |
2 |
Қыркүйек |
|
5 |
Буын. |
1 |
Қазан |
|
6 |
Үндестік заңы. |
1 |
Қазан |
|
|
Морфология. |
|
|
|
7 |
Зат есім. |
1 |
Қазан |
|
8 |
Зат есімнің жалғаулары. |
1 |
Қазан |
|
9-10 |
Сын есім. |
2 |
Қараша |
|
11-12 |
Сан есім. |
2 |
Қараша |
|
13-14 |
Есімдік. |
2 |
Желтоқсан |
|
15-16 |
Етістік. |
2 |
Желтоқсан |
|
17 |
Одағай. |
1 |
Қаңтар |
|
18 |
Шылау. |
1 |
Қаңтар |
|
|
Оқшау сөздер. |
|
|
|
19-20 |
Қыстырма сөз. |
2 |
Ақпан |
|
21-22 |
Қаратпа сөз. |
2 |
Ақпан |
|
|
Синтаксис. Стиль және оның түрлері |
|
|
|
23-24 |
Сөйлем мүшелері. |
2 |
Наурыз |
|
25-26 |
Сөйлем түрлері. |
2 |
Наурыз |
|
27-28 |
Құрмалас сөйлем. |
2 |
Сәуір |
|
|
Лексика.Автобиография |
|
|
|
29-30 |
Синонимдер. Төл сөз бен төлеу сөз |
2 |
Сәуір |
|
31-32 |
Антонимдер. Салалас құрмалас сөйлем |
2 |
Мамыр |
|
33-34 |
Мақал-мәтелдер. Сабақтас құрмалас сөйлем |
2 |
Мамыр |
9 «Г» сынып тізімі
-
1.
Ахмет Самал
2.
Баронец Андрей
3.
Бердюгин Данил
4.
Бережной Руслан
5.
Булгакова Татьяна
6.
Довгань Анжела
7.
Довгань Максим
8.
Исенгулова Назгуль
9.
Колесникова Валерия
10.
Маханбетова Ясмин
11.
Рустамов Самир
12.
Сламбек Арслан
13.
Сопухан Адия
14.
Трамова Виктория
15.
Тугашев Артем
Жалпы ережелер
-
Осы Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзірленді және бастауыш және негізгі орта білім, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру деңгейінде білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібін айқындайды.
-
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі (бұдан әрі – ББЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17769 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (бұдан әрі – МЖБС) сәйкес білім алушылардың білім сапасын жүйелі бақылау болып табылады. ББЖМ кейіннен әдістемелік көмек көрсете отырып және білім беру сапасын қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлей отырып, тестілеу нәтижелерін дайындауды және жүргізуді, өңдеуді және жүйелі талдауды қамтиды.
-
Бастауыш, негізгі орта білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау мақсатында жүргізіледі.
-
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді меңгеру нәтижелерін анықтау мақсатында жүзеге асырылады.
-
Қағидалар меншік нысанына, ведомстволық бағыныстылығына, түріне қарамастан, орта (бастауыш, негізгі орта), техникалық және кәсіптік, ор
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
модо папкасы 9 сынып
модо папкасы 9 сынып
№48 ЖОББМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
2021 – 2022 оқу жылына
ББЖМ-
дайындық жоспары
Мұғалім: Сатылганова Г.Б.
Сынып: 9 «Г»
2021-2022 оқу жылындағы
9 сынып оқушыларын ББЖЖ-ға
(білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу)
дайындау бойынша
жоспар
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
|
1 |
ББМЖға дайындық бойынша жұмыс жоспарын құру |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
2 |
ББМЖ-ға дайындық бойынша нормативтік құжаттарды зерделеу |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
3 |
ББМЖ дайындау және өткізу форматы бойынша оқушылар арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу |
қараша |
Пән мұғалімі |
|
4 |
2020-2021 оқу жылында Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша оқу материалын тестілеуді ұйымдастыру және өткізу. Нәтижелерді талдау |
желтоқсан |
Пән мұғалімі |
|
5 |
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тақырыптық тестілеу өткізу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
|
6 |
Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша кеңестер мен сынақтар |
Апта сайын Сынақ- 2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
7 |
ББМЖ-ға дайындық бойынша тест тапсырмаларының банкін құру |
Жыл бойы |
Пән мұғалімі |
|
8 |
Тестілеуден өтудің соңғы деңгейіне жетпеген оқушылардың ата-аналарына хабарлама беру. |
Сынақ тестінен кейін |
Пән мұғалімі |
|
9 |
Тест тапсырмалары жинақтарымен жұмыс |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
10 |
Қазақ тілі мен әдебиетінен байқау сынағын ұйымдастыру және өткізу . Нәтижелерді талдау |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
|
11 |
Шекті деңгейге жетпеген оқушылардың ата-аналарымен жеке әңгімелесу |
Сынақ тестінен кейін |
Пән мұғалімі |
|
12 |
Оқушылардың психологиялық тренингі |
Айына бір рет |
Мектеп психологы |
|
13 |
Жауап парақтарын толтыру бойынша оқушылармен тренингтер өткізу. |
2 аптада 1 рет |
Пән мұғалімі |
№48 жалпы орта білім беретін
мектеп директоры
Б.А. Ахметбеков
___________________ «___»_______2021 о.ж
Орыс сыныптарындағы білім алушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен білім жетістіктерін мониторингілеуге дайындау жұмыс жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
|
Фонетика. |
|
|
|
1-2 |
Дауысты дыбыстар. |
2 |
Қыркүйек |
|
3-4 |
Дауыссыз дыбыстар |
2 |
Қыркүйек |
|
5 |
Буын. |
1 |
Қазан |
|
6 |
Үндестік заңы. |
1 |
Қазан |
|
|
Морфология. |
|
|
|
7 |
Зат есім. |
1 |
Қазан |
|
8 |
Зат есімнің жалғаулары. |
1 |
Қазан |
|
9-10 |
Сын есім. |
2 |
Қараша |
|
11-12 |
Сан есім. |
2 |
Қараша |
|
13-14 |
Есімдік. |
2 |
Желтоқсан |
|
15-16 |
Етістік. |
2 |
Желтоқсан |
|
17 |
Одағай. |
1 |
Қаңтар |
|
18 |
Шылау. |
1 |
Қаңтар |
|
|
Оқшау сөздер. |
|
|
|
19-20 |
Қыстырма сөз. |
2 |
Ақпан |
|
21-22 |
Қаратпа сөз. |
2 |
Ақпан |
|
|
Синтаксис. Стиль және оның түрлері |
|
|
|
23-24 |
Сөйлем мүшелері. |
2 |
Наурыз |
|
25-26 |
Сөйлем түрлері. |
2 |
Наурыз |
|
27-28 |
Құрмалас сөйлем. |
2 |
Сәуір |
|
|
Лексика.Автобиография |
|
|
|
29-30 |
Синонимдер. Төл сөз бен төлеу сөз |
2 |
Сәуір |
|
31-32 |
Антонимдер. Салалас құрмалас сөйлем |
2 |
Мамыр |
|
33-34 |
Мақал-мәтелдер. Сабақтас құрмалас сөйлем |
2 |
Мамыр |
9 «Г» сынып тізімі
-
1.
Ахмет Самал
2.
Баронец Андрей
3.
Бердюгин Данил
4.
Бережной Руслан
5.
Булгакова Татьяна
6.
Довгань Анжела
7.
Довгань Максим
8.
Исенгулова Назгуль
9.
Колесникова Валерия
10.
Маханбетова Ясмин
11.
Рустамов Самир
12.
Сламбек Арслан
13.
Сопухан Адия
14.
Трамова Виктория
15.
Тугашев Артем
Жалпы ережелер
-
Осы Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзірленді және бастауыш және негізгі орта білім, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру деңгейінде білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібін айқындайды.
-
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі (бұдан әрі – ББЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17769 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (бұдан әрі – МЖБС) сәйкес білім алушылардың білім сапасын жүйелі бақылау болып табылады. ББЖМ кейіннен әдістемелік көмек көрсете отырып және білім беру сапасын қамтамасыз ету жөнінде ұсынымдар әзірлей отырып, тестілеу нәтижелерін дайындауды және жүргізуді, өңдеуді және жүйелі талдауды қамтиды.
-
Бастауыш, негізгі орта білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау мақсатында жүргізіледі.
-
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында ББЖМ МЖБС талаптарына сәйкес жалпы білім беретін пәндерді және (немесе) кәсіптік модульдерді немесе жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді меңгеру нәтижелерін анықтау мақсатында жүзеге асырылады.
-
Қағидалар меншік нысанына, ведомстволық бағыныстылығына, түріне қарамастан, орта (бастауыш, негізгі орта), техникалық және кәсіптік, ор
шағым қалдыра аласыз













