Модуляция және детекторлау 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Модуляция және детекторлау 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
 Модуляция және детекторлау жайлы мағлұмат беру  Модуляция және детекторлауді техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету Өзін-өзі бағалауға баулу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні:

Сыныбы: 11

Пәні:физика

Сабақтың аты

§ 3.7Модуляция және детекторлау

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

  • Модуляция және детекторлау жайлы мағлұмат беру

  • Модуляция және детекторлауді техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйрету

  • Өзін-өзі бағалауға баулу

Күтілетін нәтиже

  • Модуляция және детекторлау жайлы мағлұмат алады

  • Модуляция және детекторлауді техникада және формулаларын есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді

  • Өзін-өзі бағалай алатын болады

Негізгі идеялар

Амплитудалық модуляция туралы түсінік беру.


Транзисторлы генераторда өндірілетін жоғары жиілікті тербеліс графигі.

Егер генератор контурының тізбегіндегі жоғары жиілікті айнымалы токтың амплитудасы дыбыс жиіліктеріне сәйкес үздіксіз өзгереді, яғни жоғары жиілікті тербелістердің модуляциясы іске аасады.


Детекторлы радиоқабылдағыштың құрылысы мен жұмыс істеу принципі.


Микрофон қосылғанда дыбыс толқындары оның тізбегінде төменгі жиілікті электр тогын тудырады.





1-антенна,

2-резонанстық контур,

3-детектор,

4-конденсатор,

5-резистор,

6-дыбысзорайтқыш









Тапсырмалар

Топтық жұмыс

Тапсырмалар

Жұптық жұмыс

Тапсырмалар

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

  1. Электромагниттік толқын ағынының тығыздығы толқынның қандай сипаттамасы болып табылады?

  2. Толқынның энергиясы қашықтыққа байланысты қалай өзгереді?

  3. Толқын энергиясының электромагниттік тербеліс жиілігіне тәуелділігі қандай?

  4. Электромагниттік толқындардың қандай қасиеттері бар?

  5. Қандай толқын поляризацияланған толқын деп аталады?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

  1. Модуляция деген не?

  2. Амплитудалық модуляция деген не?

  3. Модулятор қалай жұмыс істейді?

  4. Детекторды қандай мақсат үшін қолданады?

  5. ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу





2

Міндетін атқару





3

Топтық жұмысқа атсалысуы





Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

Б ерілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.








Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1

Білу

Модуляция және детекторлеу дегеніміз не?



2

Түсіну

Модуляция және детекторлеудің қолданылуын түсіндір?



3

Қолдану

Радиоқабылдағыштар радиосигналдарды не арқылы қабылдайды?




4

Талдау

Модуляция және детекторлеуді салыстыр?



5

Жинақтау

Радиоқабылдағыштардың жұмыс істеу принципіне мысал келтір?



6

Бағалау

Модуляция және детекторлеудің радиоқабылдағыш үшін маңызы қаншама?




Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)


Кейінгі тапсырмалар

Эссе жазу

Кейінгі оқу

§ 3.7Модуляция және детекторлау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.11.2018
3286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі